Geen stress hoor An24.quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:49 schreef An24 het volgende:
[..]
Wat Phoenixx zegt. Daarnaast kan ik op mijn werk niet bij mijn privemail en moet ik alles savonds uploaden.....Vanavond geef ik de ingestuurde foto's hun verdiende plekje![]()
Ik wordt er een beetje duizelig van om een of andere vage reden?quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:26 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Geen stress hoor An24.
Nieuwe adressen en andere manieren van werken. Ik moet er nog ff aan wennen.
Je moet er ook maar net tijd voor hebben.
Ben eigenlijk ook wel even benieuwd naar wat reacties op mijn foto.
Zal hem hier ook even plaatsen
[afbeelding]
Tsja, ik was toch echt van plan om het woordje 'schaduw' op een totaal andere manier te gaan 'belichten' dan zoals iedereen hier doet. Excuseer de woordspelingenquote:Op maandag 7 augustus 2006 21:10 schreef xxSjimmyxx het volgende:
niet echt een schaduw foto
Da's niet zo vaag. De foto is/oogt scheefquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:59 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik wordt er een beetje duizelig van om een of andere vage reden?
De foto is niet gemaakt door degene die op de foto staat, en door de dieptewerking krijg je inderdaad dat gevoel. Ik vind het een knap idee. Simpel, maar knap!quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:59 schreef Ireth het volgende:
[..]
Helaas xxSjimmyxx het zijn niet mijn schoenen :-)quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:10 schreef xxSjimmyxx het volgende:
Robbedoes ik vind je schoenen grappigen leuk dat je ze op de foto nog ziet!
Ireth, de foto met de wolken vind ik niet echt een schaduw foto maar de meningen kunnen daarover verschillen
De andere foto spreekt mij niet echt aan.;
Ireth in je eerste foto zie ik niet zo gauw de "schaduw" en bij de 2de plaat gaat het om een silloute.quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:59 schreef Ireth het volgende:
[..]
Trouwens niemand met een mening over de inmiddels door mij ingestuurde foto of over de eventuele 2e optie die ik onder een kliklinkje had neergezet?
Ik denk dat jij je beter er nu al mee moet bezighouden. Straks zit je in Gambia, dan denk je ws aan hele andere dingen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:11 schreef An24 het volgende:
grrrr, ik zit maandag pas in Gambia, dus moet ik minstens zo lang wachten voor ik me met de wedstrijd bezig kan houden....mooie schaduwen van mangroves, krokodillen en palmboompjes![]()
Neequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:21 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik denk dat jij je beter er nu al mee moet bezighouden. Straks zit je in Gambia, dan denk je ws aan hele andere dingen.
Die is wel héél tof!!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[afbeelding]
.
Kwam ik tegen na wat google-inspiratie-opdoen.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[afbeelding]
.
Kwam ik tegen na wat google-inspiratie-opdoen.
Dan maak je hem toch na! Beter goed gekopieert dan slecht verzonnenquote:
Ik weet echt niet waar ik nu naar kijk.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:43 schreef WurM het volgende:
[afbeelding]
Mijn beste tot nu toe![]()
edit: ernstig bewerkt in PS wat de foto niet heel veel goed heeft gedaan (overbelichting). Foto is genomen in een kamer met rood/oranje gordijnen, wat grotendeels weggesoept is
Helaas geen duinen strand of andere zandvlakte in de buurt, en nog wat andere ideetjes die ik eerst wil proberenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:15 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Dan maak je hem toch na! Beter goed gekopieert dan slecht verzonnen
Ook geen speeltuin met zandbak? Maar eigen ideetjes zijn er natuurlijk om om uitgeprobeerd te wordenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Helaas geen duinen strand of andere zandvlakte in de buurt, en nog wat andere ideetjes die ik eerst wil proberen.
Een schaduwquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:16 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik weet echt niet waar ik nu naar kijk.
Wat doet al die omgeving er dan bij? kruip er dichter opquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:18 schreef WurM het volgende:
[..]
Een schaduwen een wit kiezelsteentje
Hee, dit is de beste tot nu toe hequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:23 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Wat doet al die omgeving er dan bij? kruip er dichter op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:27 schreef WurM het volgende:
[..]
Hee, dit is de beste tot nu toe he
Achtergrondtip: Pak een stuk karton wat je op een tafel schuin tegen de muur omhoog zet, zodat je geen vouw ziet en fotografeer zo dat je alleen het steentje met de schaduw zietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
k heb het eens op een andere 'locatie' geprobeerd (mbv je tipquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:33 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Achtergrondtip: Pak een stuk karton wat je op een tafel schuin tegen de muur omhoog zet, zodat je geen vouw ziet en fotografeer zo dat je alleen het steentje met de schaduw ziet
Stoepkrijt, potloden met een A4tje. Denk out of the box!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Helaas geen duinen strand of andere zandvlakte in de buurt, en nog wat andere ideetjes die ik eerst wil proberen.
Ik vind juist die fietsster veel aan de foto toevoegen! Het lijkt net of ze door het bos fietst door de schaduwen, maar aan de andere kant fietst ze langs een nieuw gebouw. Leukquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[afbeelding]
Onderweg naar de kermis, het was iets wat ik te laat doorhad, voordat ik fatsoenlijk scherp kon stellen fietste er een fietstser voorbij en begon mijn vader met wegrijden.
Maar het is wel schaduw. Overigens niet mijn inzending voor deze keer.
Dat heet Moiréquote:Op woensdag 9 augustus 2006 08:43 schreef G-string het volgende:
Het is een beetje hetzelfde als iemand op tv een fout jasje aan heeft, dan gaat het ook zo 'golven'.
Juist!! Hier hoef je niet perse een strand voor te hebben. geef er een leuke draai aan en het kan echt een hele gave foto wordenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 08:53 schreef freud het volgende:
[..]
Stoepkrijt, potloden met een A4tje. Denk out of the box!
Ik kan me wel voorstellen dat je wat ontevreden bent over de scherpte. Hoe neem je de foto? Uit de hand? Je kan de camera ook op een statief zetten, of, als dat niet voor handen is, op een tafelblad/kastje/ oid, in combinatie met de zelfontspanner. Misschien Is het een mogelijkheid om de sluitertijd wat op te schroeven? Sowieso vind ik je plaat een beetje overbelicht, dat zou daar ook tegen helpen.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:57 schreef WurM het volgende:
[afbeelding]
Ik sta nog steeds open voor feedback. Heb nu gecropt, wat irritante dingetjes weggesoept, KLEIN beetje met kleuren gespeeld en geresized.
Ik ben alleen ontevreden over de scherpteMaar veel beter zal dat wel niet worden...
Het overbelichte vind ik juist wel wat hebben. Vooral omdat het lijkt of de schaduw naar de lichtbron gaat, ipv ervan af.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:18 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik kan me wel voorstellen dat je wat ontevreden bent over de scherpte. Hoe neem je de foto? Uit de hand? Je kan de camera ook op een statief zetten, of, als dat niet voor handen is, op een tafelblad/kastje/ oid, in combinatie met de zelfontspanner. Misschien Is het een mogelijkheid om de sluitertijd wat op te schroeven? Sowieso vind ik je plaat een beetje overbelicht, dat zou daar ook tegen helpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |