Tis een schaduw. en hij staat in de schaduw van het beeld. en "outside the box" thinkingquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:19 schreef Dawnbreaker het volgende:
even een vraag over de eerste inzending van Re. een silhouette mag dus ook?
Dit mag dus volgens mij gewoon.quote:Een silhouet is een schaduwbeeld, zodanig dat de persoon of het voorwerp te herkennen valt.
ook. en licht. zonder licht geen schaduwquote:
Zonder licht alleen maar schaduw...?quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:47 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
ook. en licht. zonder licht geen schaduw
Ja, eigenlijk wel, maar dat noemt men over het algemeen "donker"quote:
mooiquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:06 schreef Schanulleke het volgende:
Ik vond het niet zo'n super onderwerp, maar ik moet zeggen dat er hier heel erg inspirerende voorbeelden voorbij komen!
Ik zal er dan zelf ook maar een voorbeeldje aan toevoegen.
[afbeelding]
quote:
Als je moet vechten is hat natuurlijk niet half zo leukquote:Op zondag 6 augustus 2006 16:53 schreef Puckzzz het volgende:
ideetje nummer twee is ook uitgevoerd, alleen mistten mijn model een beetje vechtlust wat raar is want dat hebben ze normaal gesproken wel naar elkaar ;')
1
[afbeelding]
2
[afbeelding]
Ik dacht even we hebben weer een relquote:Op zondag 6 augustus 2006 14:54 schreef sonofpuckzz het volgende:
ik heb dit net gebrouwen:
1
[afbeelding]
2
[afbeelding]
volgende ideetje wordt ook nog aan gewerkt, eerst de batterij ff opladen
edit Puckzzz:
GVD SoP!! UIT-LOGGEN!!
deze post is dus van Puckzzz
Persoonlijk vind ik dit geen schaduw, maar gewoon een silhouette.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:19 schreef Dawnbreaker het volgende:
even een vraag over de eerste inzending van Re. een silhouette mag dus ook?
Een silhouet is een schaduwbeeld, zodanig dat de persoon of het voorwerp te herkennen valt.quote:Op zondag 6 augustus 2006 18:43 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik dit geen schaduw, maar gewoon een silhouette.
Staat de schaduw niet te laag? Hij staat waarschijnlijk in de ogen van zijn (schaduw) broer te kijken, maar doordat de schaduw laag staat lijkt die schuin achter hem te staan, in plaats van ervoor. Probeer de schaduwhanden eens erboven te krijgen? Dan klopt het plaatje beter, denk ik.quote:Op zondag 6 augustus 2006 18:54 schreef Puckzzz het volgende:
geen meningen over de foto's verder?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |