Zeg maar Hermanquote:
Dat grapje van Pos?quote:
Die heeft zich vast verslapenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:41 schreef wyccie het volgende:
En waar is Scrut nou dan?
Vraag maar aan Tongquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:42 schreef peaceman het volgende:
wat hebben sommige dummies al lang niet meer gedaan
Dat moet je aan Tong vragen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:42 schreef peaceman het volgende:
wat hebben sommige dummies al lang niet meer gedaan
Nee hoor, hij is piloot en oprichter van het iets.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:20 schreef Berkery het volgende:
Hij is vast voorzitter van een of andere sportclub of -bond.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:30 schreef Berkery het volgende:
Ow, de oprichter van Martinair? Martin NogIets.
Maar dus wel een ijdeltuit, net als de meeste voorzitters sportclubs of -bonden
2 letters minder.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:37 schreef Berkery het volgende:
Basketballer-bijplaatje?
Mijn meneer staat erg hoog in de ranglijsten van rijkste mensen ter wereld.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:59 schreef Treinhomo het volgende:
Vertel dan maar 's wat meer over jouw m'neer...
Warm, benauwd en 3 weken nauwelijks geslapen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:01 schreef pos het volgende:
Ik ken ook geen honkballers. Hoe was je vakantie, TH?
Een Forbes ?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:06 schreef Berkery het volgende:
Mijn meneer staat erg hoog in de ranglijsten van rijkste mensen ter wereld.
Klinkt leuk.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:11 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Warm, benauwd en 3 weken nauwelijks geslapen.
Maar verder wel okay.
En 't verkeer in de VS is net België; wát een drama...![]()
Was 't ook zeker wel hoor; maar ik ga dus nooit meer op vakantie met iemand die snurkt.quote:
Ik wist niet eens dat dat bestondquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:16 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Was 't ook zeker wel hoor; maar ik ga dus nooit meer op vakantie met iemand die snurkt.
Al neemt-ie een wagonlading anti-snurkspray mee...die zooi werkt voor geen meter 3 foot 4.
Bio-stabil???quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:36 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
't heeft dan ook evenveel bestaansrecht als de Bio-stabil...![]()
Was dat niet net zoiets als die ketting? Met stralen ofzoiets?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:43 schreef Treinhomo het volgende:
'k heb op vakantie ook 't fenomeen 'Nico Haak-armband' aan mijn reisgenoot moeten uitleggen.
Welnee, ik was aan het herkauwen in de kantinequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:25 schreef Treinhomo het volgende:
Berkery; je zit toch niet stiekem te werken, hè ?![]()
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:55 schreef pos het volgende:
Was dat niet net zoiets als die ketting? Met stralen ofzoiets?
quote:de magnetische armband, weten we nog? een enorm succes, totdat het gezicht van de armband, nico haak, dood neerviel.
Hmmm....kauwgum als lunch...quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:58 schreef Berkery het volgende:
Welnee, ik was aan het herkauwen in de kantine
Ja ik weet het weerquote:
Da's dan in iedere geval iets dat tegen snurken helpt...quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:02 schreef pos het volgende:
Ja ik weet het weerIemand van mn werk had hem...is nu ook dood
![]()
Dat dan weer wel jaquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:05 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Da's dan in iedere geval iets dat tegen snurken helpt...
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:31 schreef Treinhomo het volgende:
Berkery, oh Berkery...
...heb je wellicht nog een hintje voor ons ?![]()
Nee, maat van hetzelfde bedrijf. Collega's, zeg maar.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:51 schreef Treinhomo het volgende:
Steve Jobs ?
Manny Ramirezquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:27 schreef Treinhomo het volgende:
Weet jij ook niet wie mijn honkballer is, tong ?
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:33 schreef Beschouw het volgende:
Manny Ramirez
BJ danquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:38 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Huh
AJ was toch van de Backstreet boys ?
quote:
Oops......sorryquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:04 schreef Treinhomo het volgende:
De bijnaam van mijn laatste m'neer is 'Big papi'.
Hij kan, evenals Manny Ramirez, loeihard slaan en scoort dus ook regelmatig een homerun.
Plaats ik 's een handjevol sporters...quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:05 schreef dartfanaat het volgende:
Oops......sorry
Deze meneer ken ik ook niet
Ja maar ik ken ze alleen uit het verleden net zoals bij het basketballen. We zien er niks meer van op de Nederlandse treurbuis.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:13 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Plaats ik 's een handjevol sporters...![]()
De enige sport waarbij je me niet vastvraagt is darts, maar verder......is het puur toeval als ik eentje herken. Zoveel sport kijk ik niet. Hoewel het de laatste tijd wel meer is dan voorheenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:13 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Plaats ik 's een handjevol sporters...![]()
'k ken ze ook alleen maar omdat ik dat daar op TV heb gezien...quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:17 schreef tong80 het volgende:
Ja maar ik ken ze alleen uit het verleden net zoals bij het basketballen. We zien er niks meer van op de Nederlandse treurbuis.
Cool vond je het als sportnoob wel mooi of leuk ?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:19 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'k ken ze ook alleen maar omdat ik dat daar op TV heb gezien...
...en ik ben op Fenway park geweest.![]()
'k vond het vooral verbazingwekkend om te zien wat voor bedragen er in die sport omgaan.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:20 schreef tong80 het volgende:
Cool vond je het als sportnoob wel mooi of leuk ?
Ook bij staatsomroepen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:23 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
...
commentatoren. Die slepen dus ook flinke bedragen mee naar huis.
...
Dan mag L_V zo onderhand wel 's flink in de buidel gaan tasten voor dat slap geouwehoer van ons hier...quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:24 schreef sooty het volgende:
Ook bij staatsomroepen.De BBC moest Des Lynam laten gaan, omdat ze niet meer konden opboksen tegen de 'markt-conforme' salarissen. Wie riep daar Mart Smeets.
![]()
Ik wacht al jaren steeds op die cheque.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:26 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dan mag L_V zo onderhand wel 's flink in de buidel gaan tasten voor dat slap geouwehoer van ons hier...
Met het koppensnellen van de internetsites zag ik het nieuws vandaag voorbij komen.quote:
Ik probeer nu een zin te samenstellen met 'dovemans-oren' en 'dreigement'.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:32 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Daar moet-ie dan niet te lang mee wachten; anders zijn we pleite...
Nah; hij doet wel alsof-ie ons graag weg wil hebben, maar zo stelt-ie zich alleen maar op om de prijs te drukken.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:43 schreef sooty het volgende:
Ik probeer nu een zin te samenstellen met 'dovemans-oren' en 'dreigement'.
Ik kom er nog niet helemaal uit.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:49 schreef Treinhomo het volgende:
Maar Sooty; ken jij mijn Baseballer ook niet ?
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:52 schreef sooty het volgende:
Sterker nog: Ik ken heel jouw plaatje niet.
Ik weet er echt verdomd weinig van. Ik was in september '98 in New York. En toen ging de strijd tussen een Puertoricaan en een redneck die toen won. De redneck werd (jaren) later nog beschuldigd van dopinggebruik. Namen ? Sorry, het interesseert mij te weinig.quote:
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:50 schreef Berkery het volgende:
Ja, Paul Allen. Heeft er nog iemand een plaatje van een lekker wijf?
Nee, jij weet 't niet...quote:
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:59 schreef wyccie het volgende:
Ik weet het wel. En als jij niet lief bent, ga ik het zeggen
Jij verkeert nog steeds in de veronderstelling dat er zoiets zou bestaan als een platonisch lekker wijf.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:00 schreef Gellius het volgende:
Een kerstboom is niet helemaal hetzelfde als een lekker wijf, luitjes.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:58 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Berkery gaat zometeen zeggen dat-ie graag nog wat meer plaatjes wil zien om zich een beeld te kunnen vormen van m'vrouw...
Ooooh....quote:
Bijna... gefucked.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:22 schreef Treinhomo het volgende:
Ooooh....
Dus dát is de volledige topictitel: 'Raad je plaatje voor dummies die al heel lang niet meer gerukt hebben' ?
Van mij welquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:08 schreef BwennieBren het volgende:
Nou ehhhh.... is er genoeg nagedacht nu? Mag ik t zeggen?
Hoi BBquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:21 schreef BwennieBren het volgende:
Hey Dart![]()
Volgens mij is het Carmen Electra
Maandag grote dag he? Ben je nerveus?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:23 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Hoi BB![]()
Zou best kunnen. Ik weet het niet.
Kan nu geen plaatje erneer zetten, zit aan een ander systeem.
Hey DHquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:33 schreef dolle_hond het volgende:
hey BB
leuk he, die haruwi.
ik vind t leuk dat hij jou de punten geeft om ze mij niet te hoeven geven.
ik had nog niet teruggelezen, nu wel.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:34 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Hey DHAch weet je, het is een 21-jarige pauper met testosteronproblemen... ik gier het hier eigenlijk uit want zoals ik daar heb gereageerd zo ben ik helemaal niet want julllie kennen me al langer toch
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:38 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik had nog niet teruggelezen, nu wel.
ik heb ook al regelmatig aanvaringen met die sukkelaar.
ik noem hem met macondo samen de google-koningen.
dadelijk maar weer s doen
Ja, ik hou me eraan vast dat ik dinsdag weer naar huis komquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:32 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Maandag grote dag he? Ben je nerveus?
Tuurlijk kennen we jou al langer.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:34 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Hey DHAch weet je, het is een 21-jarige pauper met testosteronproblemen... ik gier het hier eigenlijk uit want zoals ik daar heb gereageerd zo ben ik helemaal niet want julllie kennen me al langer toch
Alles zal goedkomen, ik ben in gedachten bij je hoorquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:41 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Ja, ik hou me eraan vast dat ik dinsdag weer naar huis kom
Doe maarquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:39 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
![]()
Zal ik hier een tussenplaat plaatsen?
Dank jequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:45 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Alles zal goedkomen, ik ben in gedachten bij je hoor
DH: ik gieeeeeeer t uit
doe je wel voorzichtigquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:45 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Alles zal goedkomen, ik ben in gedachten bij je hoor
DH: ik gieeeeeeer t uit
dartfanaat +10quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:47 schreef dartfanaat het volgende:
Luns
So he, we gaan hier ook al aan punten doenquote:
Alleen voor jouquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:49 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
So he, we gaan hier ook al aan punten doen
thnxquote:
Is goed, wellicht tot laterquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:55 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Ik ga er weer vandoor.
Tot later
mail je straks of morgen wel even
Waar veronderstel ik dat ook alweer precies?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:02 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Jij verkeert nog steeds in de veronderstelling dat er zoiets zou bestaan als een platonisch lekker wijf.
Nou, vergeet dat maar...
Hey Gelliusquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:32 schreef Gellius het volgende:
[..]
Waar veronderstel ik dat ook alweer precies?
Tussen de regels door.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:32 schreef Gellius het volgende:
Waar veronderstel ik dat ook alweer precies?
Dat hoorde ik ja; ze heeft Dave Navarro buitengeflikkerd omdat-ie is vreemdgegaan.quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:46 schreef Berkery het volgende:
Carmen is binnenkort single, was u dat al bekend?
Dat was idd zijn geheim.Z'n lichaam bewoog niet behalve zijn poepert.quote:Op zondag 6 augustus 2006 02:59 schreef Berkery het volgende:
Michael Johnson ken wel, die liep altijd alsof hij heel nodig moest poepen (wellicht was dat zijn geheim).
quote:
He wat jammer voor je.quote:Op zondag 6 augustus 2006 18:34 schreef tong80 het volgende:
Ik ben niet geweest pos. Er kwam helaas wat tussen ( Privé ). Heatwave heeft m'n kaartje benut.Volgende keer beter.
Had z'n foto een tijdje terug zelf geplaatst, geloof ikquote:
Maar natuurlijkquote:Op zondag 6 augustus 2006 23:02 schreef Beschouw het volgende:
Lee van Cleef
quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:07 schreef tong80 het volgende:
Yul Brunner die eigenlijk niet echt kaal was maar zich schoor.
Ik wil wel een foto met haar zienquote:Op zondag 6 augustus 2006 23:07 schreef tong80 het volgende:
Yul Brunner die eigenlijk niet echt kaal was maar zich schoor.
quote:Op maandag 7 augustus 2006 00:05 schreef Beschouw het volgende:
Jan Koller
Tja, als je een 'Veldmuis' plaatst vraag je daar ook wel een beetje om natuurlijk...quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:47 schreef tong80 het volgende:
Hoi.
Komen er nog plaatsjes of gaan we alleen maar groeten vanavond ?
Hoi.quote:Op maandag 7 augustus 2006 00:40 schreef Treinhomo het volgende:
Tja, als je een 'Veldmuis' plaatst vraag je daar ook wel een beetje om natuurlijk...
Nope. Ik loop er als langharig, werkschuw tuig bij...quote:Op maandag 7 augustus 2006 00:46 schreef wyccie het volgende:
Ben je naar de kapper geweest?
[afbeelding]
quote:Op maandag 7 augustus 2006 00:48 schreef Treinhomo het volgende:
Nope. Ik loop er als langharig, werkschuw tuig bij...![]()
quote:Op maandag 7 augustus 2006 09:03 schreef Treinhomo het volgende:
Christina Ricci.
Dag dartquote:Op maandag 7 augustus 2006 10:15 schreef dartfanaat het volgende:
RjPvD'ers, ik ga afsluiten. Zal verder vandaag en morgen overdag afwezig zijn. Dus tot morgenavond of woensdag
Waar zit je nou man !quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:43 schreef pyl het volgende:
Da's Robert Shaw, als ik mij niet vergis.
Je laat niks van je horen,blijft maar weg.....quote:
quote:
Aan alles komt een einde, pos.quote:
Dt is waar, hoop dat je het leuk gehad hebtquote:Op maandag 7 augustus 2006 13:02 schreef pyl het volgende:
[..]
Aan alles komt een einde, pos.![]()
Fascinerende plaatsnaam, inderdaad, TH: Engelen. Ik kijk ook altijd net een ietsje langer dan gebruikelijk naar dat bord.
Dan is 't maar te hopen dat je beschermengeltje z'n werk goed doet.quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:02 schreef pyl het volgende:
Fascinerende plaatsnaam, inderdaad, TH: Engelen. Ik kijk ook altijd net een ietsje langer dan gebruikelijk naar dat bord.
quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:36 schreef fotoloog het volgende:
Bud Spencer
Neequote:Op maandag 7 augustus 2006 09:45 schreef dartfanaat het volgende:
Is dat Nathalie Portman die op Beschouw's plaatje staat?
quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:08 schreef Berkery het volgende:
[..]
Over welk plaatje hebben we het hier?
Wat ben je vroeg?quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:31 schreef tong80 het volgende:
Lijkt wel op het zusje van Sinead O'Connor.
Gebeurt vaker tegenwoordigquote:
Ja hoor, wel vreemd om al om 17.00 uur te ontbijten.quote:
Mafkees...quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja hoor, wel vreemd om al om 17.00 uur te ontbijten.
Nou iddquote:Op maandag 7 augustus 2006 14:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja hoor, wel vreemd om al om 17.00 uur te ontbijten.
Is Sinead zelfquote:Op maandag 7 augustus 2006 14:31 schreef tong80 het volgende:
Lijkt wel op het zusje van Sinead O'Connor.
Het is Natalie Portman als Sineadquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |