Zeg maar Hermanquote:
Dat grapje van Pos?quote:
Die heeft zich vast verslapenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:41 schreef wyccie het volgende:
En waar is Scrut nou dan?
Vraag maar aan Tongquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:42 schreef peaceman het volgende:
wat hebben sommige dummies al lang niet meer gedaan
Dat moet je aan Tong vragen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:42 schreef peaceman het volgende:
wat hebben sommige dummies al lang niet meer gedaan
Nee hoor, hij is piloot en oprichter van het iets.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:20 schreef Berkery het volgende:
Hij is vast voorzitter van een of andere sportclub of -bond.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:30 schreef Berkery het volgende:
Ow, de oprichter van Martinair? Martin NogIets.
Maar dus wel een ijdeltuit, net als de meeste voorzitters sportclubs of -bonden
2 letters minder.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:37 schreef Berkery het volgende:
Basketballer-bijplaatje?
Mijn meneer staat erg hoog in de ranglijsten van rijkste mensen ter wereld.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:59 schreef Treinhomo het volgende:
Vertel dan maar 's wat meer over jouw m'neer...
Warm, benauwd en 3 weken nauwelijks geslapen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:01 schreef pos het volgende:
Ik ken ook geen honkballers. Hoe was je vakantie, TH?
Een Forbes ?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:06 schreef Berkery het volgende:
Mijn meneer staat erg hoog in de ranglijsten van rijkste mensen ter wereld.
Klinkt leuk.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:11 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Warm, benauwd en 3 weken nauwelijks geslapen.
Maar verder wel okay.
En 't verkeer in de VS is net België; wát een drama...![]()
Was 't ook zeker wel hoor; maar ik ga dus nooit meer op vakantie met iemand die snurkt.quote:
Ik wist niet eens dat dat bestondquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:16 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Was 't ook zeker wel hoor; maar ik ga dus nooit meer op vakantie met iemand die snurkt.
Al neemt-ie een wagonlading anti-snurkspray mee...die zooi werkt voor geen meter 3 foot 4.
Bio-stabil???quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:36 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
't heeft dan ook evenveel bestaansrecht als de Bio-stabil...![]()
Was dat niet net zoiets als die ketting? Met stralen ofzoiets?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:43 schreef Treinhomo het volgende:
'k heb op vakantie ook 't fenomeen 'Nico Haak-armband' aan mijn reisgenoot moeten uitleggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |