Digitale tv.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:23 schreef Visitor.Q het volgende:
Bestaat cartoon network eigenlijk nog, ergens in Nederland?
Dexter
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:24 schreef flugeltje het volgende:
O is dat die figuur waar Termie een dekbed van heeft?
Hoe kun je in godesnaam 'Ooh, sexy mama' en 'Ooooh What does this button do??' succesvol nasynchroniseren?!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:23 schreef NanKing het volgende:
[..]
Digitale tv.
Maar er is geen fuck meer aan, alles is nagesynchroniseert.
Niet dusquote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:48 schreef Visitor.Q het volgende:
[..]
Hoe kun je in godesnaam 'Ooh, sexy mama' en 'Ooooh What does this button do??' succesvol nasynchroniseren?!
Klopt, ik heb ook nog een dekbed van Southparkquote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:24 schreef flugeltje het volgende:
O is dat die figuur waar Termie een dekbed van heeft?
samen een keertje delen?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:54 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Klopt, ik heb ook nog een dekbed van Southpark![]()
En probeer je meisjes dan vast te binden op dat bed? Jij zo van "Kom mee naar mijn kamer dan bind ik je vast aan dit bed terwijl ik je subtiel sla met een zweepje" zij zo van "Hmm geil termie" dus jullie de trap op jij zo van "Ga maar op bed liggen dan pak ik het zweepje het kaarsvet en de touwen" zij zo van "Wtf cartman?"quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:54 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Klopt, ik heb ook nog een dekbed van Southpark![]()
OMG ik moest lachenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:17 schreef tonks het volgende:
[..]
En probeer je meisjes dan vast te binden op dat bed? Jij zo van "Kom mee naar mijn kamer dan bind ik je vast aan dit bed terwijl ik je subtiel sla met een zweepje" zij zo van "Hmm geil termie" dus jullie de trap op jij zo van "Ga maar op bed liggen dan pak ik het zweepje het kaarsvet en de touwen" zij zo van "Wtf cartman?"
Oeeehhh, what does this button do?!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:23 schreef Visitor.Q het volgende:
Bestaat cartoon network eigenlijk nog, ergens in Nederland?
Dexter
Neequote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:17 schreef tonks het volgende:
[..]
En probeer je meisjes dan vast te binden op dat bed? Jij zo van "Kom mee naar mijn kamer dan bind ik je vast aan dit bed terwijl ik je subtiel sla met een zweepje" zij zo van "Hmm geil termie" dus jullie de trap op jij zo van "Ga maar op bed liggen dan pak ik het zweepje het kaarsvet en de touwen" zij zo van "Wtf cartman?"
Nou hoe lijkt het? Post je die mooie foto nog?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:12 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
NeeAl moet ik toegeven dat je het wel origineel hebt verzonnen.
Welke foto?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:53 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Nou hoe lijkt het? Post je die mooie foto nog?![]()
groetjes, Het_hupt
dat je in je mooie pak voor dat dekbed van Hubba hubba hubba Johnny Bravo staatquote:
In onze Eskimo samenleving is er een apart Johnny Bravo channelquote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:19 schreef Het_hupt het volgende:
Ik kan geen Johnny Bravo meer kijken![]()
Ik mis hem!!!![]()
[afbeelding]
Die ben ik kwijt, hem em uit mijn fotoboek verwijderd maar had em blijkbaar niet meer op me computer staan...quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:10 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
dat je in je mooie pak voor dat dekbed van Hubba hubba hubba Johnny Bravo staat![]()
groetjes, Het_hupt
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:20 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Die ben ik kwijt, hem em uit mijn fotoboek verwijderd maar had em blijkbaar niet meer op me computer staan...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |