ik zat aan Toni Polster te denkenquote:
Nou kom maar weer op met die biologievraag dan.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:04 schreef steeg het volgende:
alhoewel tong80 behoorlijk dichtbij was...
Jayhawk +1
Jayhawk, dit was sarcastisch bedoeld van k_man....quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:06 schreef k_man het volgende:
Nou kom maar weer op met die biologievraag dan.![]()
Nee, ik denk zelfs dat ie voor een bioloog vrij makkelijk was. De rest van de wereld heeft alleen geen flauw idee wat ze met je vragen aan moeten.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:12 schreef Jayhawk het volgende:
die was toch niet zo moeilijk?
altruisme omvat ook filosofie en psychologiequote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:15 schreef k_man het volgende:
[..]
Nee, ik denk zelfs dat ie voor een bioloog vrij makkelijk was. De rest van de wereld heeft alleen geen flauw idee wat ze met je vragen aan moeten.
Snap jij de betekenis van 'algemeen' wel?
Weet je ook het andere woord ervoor?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:18 schreef Jayhawk het volgende:
franse salade
nee sorryquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Weet je ook het andere woord ervoor?
Laat hem toch. Als in deze reeks béta-vragen steeds de over hand hadden, zou ik je gelijk geven, maar nu ...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jayhawk, dit was sarcastisch bedoeld van k_man....
Homdeck +1quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:27 schreef Homdeck het volgende:
Creedence Clearwater Revival
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |