I know, ik woonde praktisch om de hoekquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:54 schreef Nembrionic het volgende:
Trouwens DE oppikplek om nog wat te neuken te scoren als je de hele avond nog niets voor elkaar hebt gebokst
Viespeuk!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:55 schreef Homdeck het volgende:
[..]
I know, ik woonde praktisch om de hoek![]()
Eerder het tegenovergestelde.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:59 schreef AntonDingeman het volgende:
Sugababes
Tegenovergesteld, omdat The Sugababes lief zijn.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:03 schreef AntonDingeman het volgende:
Het tegenovergestelde van Sugababes?
Salt 'N Peppa?
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:03 schreef AntonDingeman het volgende:
Het tegenovergestelde van Sugababes?
Salt 'N Peppa?
Zekerquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:05 schreef Homdeck het volgende:
zijn het vrouwelijke gangsters?
Nee, niet hun kinderen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:06 schreef AntonDingeman het volgende:
Zijn het vrouwen die hun kinderen vermoord hebben?
quote:
6 zakken zout waterquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:09 schreef Daffodil31LE het volgende:
Off Topic: Ik blijf maar op en neer lopen naar de WC. Hoe lang duurt het voordat die 6 zakken zout water die ik als infuus heb gehad uit m'n systeem zijn?
Wat een strikvraagquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:10 schreef Jayhawk het volgende:
Noem een homobar in Groningen.
Nee, ik moet pissen als een reiger daarvanquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:11 schreef Neleos het volgende:
[..]
6 zakken zout waterKrijg je daar geen dorst van?
* Nembrionic wijst z'n vinger en roept 'nanananana'quote:
-squote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:13 schreef AntonDingeman het volgende:
Golden Arms
Zout zou toch vocht vast moeten houdenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:13 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nee, ik moet pissen als een reiger daarvan
Ja, echt. 6 zakken à 1 liter in m'n bloedbaan gepompt. Plus vloeibare pijnstillers.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zout zou toch vocht vast moeten houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |