het was tussen de regerend kampioen en het land dat de grootste overwinning tijdens dat wk boektequote:
Eén keertje misschienquote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:41 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
beschouw zou je hebben afgetroefd
tong +1
Eerder dan jij, fossiel.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:38 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
alsof een user als haruwi dat door heeft
Ik heb Haruhi wel hoog zitten, dus doe even vriendelijk ok?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:38 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
alsof een user als haruwi dat door heeft
dat spreekt niet voor mquote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:44 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik heb Haruhi wel hoog zitten, dus doe even vriendelijk ok?
'Zucht' als je het weet uit het RTV-kwis topic liever niet. *Smeekt*quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:44 schreef dolle_hond het volgende:
mag ik t zeggen?
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
'Zucht' als je het weet uit het RTV-kwis topic liever niet. *Smeekt*
Ik kan tenminste neuken zonder blauwe pillen, dus wat jij vindt maakt mij niet bijster veel uit.quote:
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:47 schreef dolle_hond het volgende:
laten we het over aan het superkoppel macondo-haruhi.
de google-koningen
Haha, opa is jaloers. Wat aandoenlijk.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:47 schreef dolle_hond het volgende:
de google-koningen
ga lekker offtopicquote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:48 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Ik kan tenminste neuken zonder blauwe pillen, dus wat jij vindt maakt mij niet bijster veel uit.
quote:
Ik heb ze allemaal geopend tot de BB-kwis toequote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
jij loopt gewoon alle kwissen langs.
alleen FMT en MUZ-triv nietquote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal geopend tot de BB-kwis toe
Zelfs van een verzuurde bejaarde vind ik dit best tegenvallen..quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:47 schreef dolle_hond het volgende:
de google-koningen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |