Ik moest vanmiddag naar het ziekenhuis en zou mijn schoonmoeder afzetten en ophalen bij de Ikea.
Ik was wat langer bezig in het ziekenhuis dan gepland dus 2 uur later kom ik in het restaurant bij de Ikea waar ze op me zou wachten. Zit ze er niet.
![]()
(ook niet zo gek na 2 uur
![]()
)
Omdat ik niet echt zo lekker loop momenteel vroeg ik na 3 rondjes zoeken of ze haar om wilden roepen.
(Wil mevrouw XXX zich melden bij de ballenbak, uw schoondochter komt u halen.
![]()
)
Maar dat doen ze dus mooi niet.
Ze mogen geen volwassenen omroepen dus ik moest maar gaan zoeken. Ik laat nog even duidelijk mijn krukken zien, leg uit dat dat niet echt een optie is maar het enige antwoord wat er uit die stomme trut achter die vieze zweedse balletjes komt is "dat zij dat niet mag", maar ik kon het wel bij de servicebalie vragen.
Dus ik keutel die hele fucking winkel door naar de balie beneden, vraag het daar nog een keer zegt die klootviool: "Nee we mogen geen volwassenen omroepen"
Ik was intussen nogal pissig dus wijs weer op mijn krukken, leg uit dat ik nu al teveel gelopen heb en écht niet die hele winkel af kan zoeken.
Hij: "Dan bel je haar toch even op d'r mobiel?"
Ik: "Ja als ze die had dan had ik dat allang gedaan hè, maar die heeft ze dus niet.
![]()
"
Hij: "Tja, dat is vervelend" (No shit sherlock
![]()
) "Maar ik mag dat niet doen, regels van het hoofdkantoor, ik kan je wel een rolstoel geven zodat je zelf kan zoeken"
Ik: "Die rolstoelen van jullie moeten geduwt worden, daar kan je niet zelfstandig mee vooruit komen"
Hij:"ojaaaaaaaaa.........
![]()
ja, dan heb je een probleem, maar ik kan je niet helpen"
Mijn klacht: Ik heb verdomme 2 uur in de Ikea moeten zoeken naar mijn schoonmoeder die bang is voor moderne techniek en dus geen mobiel heeft
Die klotewinkel heeft teveel naar Verdonk geluisterd met haar "regels zijn regels"
En het maakt niet echt indruk als je demonstratief je 3 pollepels op de toonbank legt en zegt dat je dan hun handel ook niet koopt.
[ Bericht 2% gewijzigd door MinderMutsig op 03-08-2006 20:26:53 ]