Ik ga alleenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:50 schreef Myst.nl het volgende:
Ik moest lachen!
OT: ik neem aan dat je met vrienden ofzo gaat? Laat hun gewoon in Utrecht opstappen dan en jij meet met hun in eindhoven. Hun vertellen in Utrecht dat jij naar het ziekenhuis moest en dat jij in Eindhoven instapt. In eindhoven stap je vervolgens gewoon in de bus waar hun ook in moeten.
Paar jaar geleden toen ik met de bus ging moesten we in Eindhoven overstappen naar een andere bus en werden de namen opnieuw gecontrolleerd (was met GoGo tours, dat terzijde).
Iig fijna vakantie! Ik hoop dat je neit te ver met de bus moet.
Mensen die hetzelfde denken als ik zijn okeequote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:52 schreef SuperwormJim het volgende:
Gewoon naar Eindhoven gaan. Daar heb je een plekje in de bus ..... ze zullen alleen in Utrecht 1 vrij plekje overhouden. Niemand heeft er verder last van, toch. ..
Riccionequote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:53 schreef Myst.nl het volgende:
alsjeblieft, waar ga je eigenlijk heen?
en ja ik moest ook lachenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:45 schreef AdTheOne het volgende:
Zie topic:
Breezerstem: ''Ben ik nu lesbisch???''
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:55 schreef Biancavia het volgende:
Laat jezelf doorverbinden naar iemand die 'boven' het telefoonmeisje staat.
Dit is zo'n meisje dat niet buiten het kadertje kan denken, van het soort dat tegen de man die een rekening van een miljoen van de eneco kreeg, zegt dat eerst de rekening betaald moet worden voor er verder naar gekeken kan worden.
sad but truequote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:55 schreef Biancavia het volgende:
Laat jezelf doorverbinden naar iemand die 'boven' het telefoonmeisje staat.
Dit is zo'n meisje dat niet buiten het kadertje kan denken, van het soort dat tegen de man die een rekening van een miljoen van de eneco kreeg, zegt dat eerst de rekening betaald moet worden voor er verder naar gekeken kan worden.
Tof!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:11 schreef roooosje het volgende:
[..]
Okee, de busplanner (TOPFUNCTIE) belt me over een uur terug
![]()
ik ook. ik wacht in spanningquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:40 schreef RTB het volgende:
ik moet bekennen dat ik nu ook wel nieuwsgierig ben geworden naar de uitkomst van dit spannende verhaal.
Wat een eikels zeg!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:13 schreef roooosje het volgende:
Okee. Ze komen met het briljante verhaal aanzetten dat de bus niet in Eindhoven stopt. Terwijl ik al 4X te horen heb gekregen dat elke bus in Eindhoven stopt. De bus komt uit Zwolle en stopt daarna in Utrecht. Daarna zou hij doorrijden naar Riccione.
Duidelijk is dus dat we natuurlijk wel in Eindhoven zullen stoppen, maar dat ze geen zin hebben om dingen te veranderen. Daarbij lopen ze hun inkomsten dan mis, want als je in Utrecht opstapt moet je 10 euro betalen en in Eindhoven niet.
Travel Expres![]()
en hoe ben je nu in utrecht gekomen dan?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:11 schreef roooosje het volgende:
De bus stopte trouwens niet in Eindhoven![]()
Travel Expres zei van wel, maar bleek dus van niet. Als ik daar dus heel eigenwijs had gestaan, dan had ik mooi niet op vakantie gekund.![]()
Gewoon toch maar die afspraak afgezegd. Ziekenhuis was not pleased, maar ik had mijn vakantiequote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:01 schreef gateway het volgende:
[..]
en hoe ben je nu in utrecht gekomen dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |