abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40444794
Volgende week vrijdag gaan we op vakantie naar Riccione met een jongerenreis.
Door omstandigheden moet ik om 9 uur die dag in het ziekenhuis zijn (nee, dit kan absoluut niet verzet worden). Mijn opstapplaats was Utrecht. Deze wilde ik van de week wijzigen in Eindhoven, omdat mijn ziekenhuis in Tilburg staat en Eindhoven dan wel haalbaar is en Utrecht niet.

Let op! Vanuit Utrecht gaan alle bussen naar Eindhoven, daar stap je uit. Dan pas stap je in de bus naar je eindbestemming. Eindhoven geldt als verzamelplaats. Dus ik bel op naar TravelExpres dat ik niet in Utrecht kan opstappen, maar naar de verzamelplaats ga (met een heel verhaal erbij).

Zij zeggen letterlijk: Dat kan niet, het is te veel gedoe om nog te veranderen, de bussen zitten vol.
Ik zeg: Als ik niet meega vanuit Utrecht, dan heb je 1 plekkie over.
Dat snappen ze niet

Wat moet ik nu doen?
Pretentieus geneuzel.
pi_40445109
Ik moest lachen!

OT: ik neem aan dat je met vrienden ofzo gaat? Laat hun gewoon in Utrecht opstappen dan en jij meet met hun in eindhoven. Hun vertellen in Utrecht dat jij naar het ziekenhuis moest en dat jij in Eindhoven instapt. In eindhoven stap je vervolgens gewoon in de bus waar hun ook in moeten.

Paar jaar geleden toen ik met de bus ging moesten we in Eindhoven overstappen naar een andere bus en werden de namen opnieuw gecontrolleerd (was met GoGo tours , dat terzijde).

Iig fijna vakantie! Ik hoop dat je neit te ver met de bus moet.
CAL DotA EU Invite here we come! HidW.
  Moderator donderdag 3 augustus 2006 @ 11:52:04 #3
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_40445164
Gewoon naar Eindhoven gaan. Daar heb je een plekje in de bus ..... ze zullen alleen in Utrecht 1 vrij plekje overhouden. Niemand heeft er verder last van, toch. ..
F.K.A. SuperwormJim
pi_40445226
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 11:50 schreef Myst.nl het volgende:
Ik moest lachen!

OT: ik neem aan dat je met vrienden ofzo gaat? Laat hun gewoon in Utrecht opstappen dan en jij meet met hun in eindhoven. Hun vertellen in Utrecht dat jij naar het ziekenhuis moest en dat jij in Eindhoven instapt. In eindhoven stap je vervolgens gewoon in de bus waar hun ook in moeten.

Paar jaar geleden toen ik met de bus ging moesten we in Eindhoven overstappen naar een andere bus en werden de namen opnieuw gecontrolleerd (was met GoGo tours , dat terzijde).

Iig fijna vakantie! Ik hoop dat je neit te ver met de bus moet.
Ik ga alleen
grapje

dat is idd een idee. Dank
Pretentieus geneuzel.
pi_40445240
alsjeblieft, waar ga je eigenlijk heen?
CAL DotA EU Invite here we come! HidW.
pi_40445244
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 11:52 schreef SuperwormJim het volgende:
Gewoon naar Eindhoven gaan. Daar heb je een plekje in de bus ..... ze zullen alleen in Utrecht 1 vrij plekje overhouden. Niemand heeft er verder last van, toch. ..
Mensen die hetzelfde denken als ik zijn okee
Pretentieus geneuzel.
pi_40445265
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 11:53 schreef Myst.nl het volgende:
alsjeblieft, waar ga je eigenlijk heen?
Riccione
Ik ben al 2 keer met Gogo naar Estartit geweest
Pretentieus geneuzel.
pi_40445296
quote:
en ja ik moest ook lachen
Pretentieus geneuzel.
pi_40445311
Laat jezelf doorverbinden naar iemand die 'boven' het telefoonmeisje staat.
Dit is zo'n meisje dat niet buiten het kadertje kan denken, van het soort dat tegen de man die een rekening van een miljoen van de eneco kreeg, zegt dat eerst de rekening betaald moet worden voor er verder naar gekeken kan worden.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_40445401
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 11:55 schreef Biancavia het volgende:
Dit is zo'n meisje dat niet buiten het kadertje kan denken, van het soort dat tegen de man die een rekening van een miljoen van de eneco kreeg, zegt dat eerst de rekening betaald moet worden voor er verder naar gekeken kan worden.
Pretentieus geneuzel.
  donderdag 3 augustus 2006 @ 12:07:16 #11
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_40445736
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 11:55 schreef Biancavia het volgende:
sad but true
[KNE]-Mod
pi_40445855
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 12:07 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

sad but true
Okee, de busplanner (TOPFUNCTIE ) belt me over een uur terug
Pretentieus geneuzel.
pi_40445884
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 12:11 schreef roooosje het volgende:

[..]

Okee, de busplanner (TOPFUNCTIE ) belt me over een uur terug
Tof!
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_40446128
Tvptje dan maar
pi_40446676
ik moet bekennen dat ik nu ook wel nieuwsgierig ben geworden naar de uitkomst van dit spannende verhaal.
deal with it
pi_40447821
Okee. Ze komen met het briljante verhaal aanzetten dat de bus niet in Eindhoven stopt. Terwijl ik al 4X te horen heb gekregen dat elke bus in Eindhoven stopt. De bus komt uit Zwolle en stopt daarna in Utrecht. Daarna zou hij doorrijden naar Riccione.

Duidelijk is dus dat we natuurlijk wel in Eindhoven zullen stoppen, maar dat ze geen zin hebben om dingen te veranderen. Daarbij lopen ze hun inkomsten dan mis, want als je in Utrecht opstapt moet je 10 euro betalen en in Eindhoven niet.

Travel Expres
Pretentieus geneuzel.
pi_40447854
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 12:40 schreef RTB het volgende:
ik moet bekennen dat ik nu ook wel nieuwsgierig ben geworden naar de uitkomst van dit spannende verhaal.
ik ook. ik wacht in spanning
Overal hangt een prijskaartje aan, behalve aan het prijskaartje
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=qH1uo4UcPl4[/youtube]
pi_40448015
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 13:13 schreef roooosje het volgende:
Okee. Ze komen met het briljante verhaal aanzetten dat de bus niet in Eindhoven stopt. Terwijl ik al 4X te horen heb gekregen dat elke bus in Eindhoven stopt. De bus komt uit Zwolle en stopt daarna in Utrecht. Daarna zou hij doorrijden naar Riccione.

Duidelijk is dus dat we natuurlijk wel in Eindhoven zullen stoppen, maar dat ze geen zin hebben om dingen te veranderen. Daarbij lopen ze hun inkomsten dan mis, want als je in Utrecht opstapt moet je 10 euro betalen en in Eindhoven niet.

Travel Expres
Wat een eikels zeg!
pi_40451176
Raar verhaal over die 10 euro en ik neem aan dat jij over die 10 euro niet moeilijk zou doen gezien de omstandigheden en allang blij bent als je gewoon in Eindhoven opstapt.

Mijn ervaring met Gogo-tours naar Riccione is dat alle bussen toch samen komen in Eindhoven en er ook daar word overgestapt. Ook de bus die vanuit het noorden komt. Deze bus heeft waarschijnlijk als eerste halte Groningen , dan Zwolle , Utrecht en uiteindelijk Eindhoven.
Bij veel mensen naar verschillende bestemmingen kan het zelfs zo zijn dat ze Utrecht overslaan omdat er dan een bus vanuit het westen rechtstreeks naar Eindhoven rijd en in Eindhoven stappen de mensen gewoon over in de bussen die naar de juiste bestemmingen gaan. Dus in eerste instantie is het goed mogelijk dat je samen met mensen die naar bv. Spanje gaan samen zit.

Maar uiteindelijk is het ook niet handig dat jezelf een afspraak plant met het ziekenhuis , terwijl je die dag op vakantie wilt. Waarom is het niet mogelijk deze afspraak te verzetten? Want als die afspraak uitloopt (wat nogal eens wil gebeuren in een ziekenhuis is mijn ervaring) dan heb je misschien helemaal kans dat je je verbinding mist. Dus misschien toch verzetten voor na je vakantie?
  donderdag 3 augustus 2006 @ 20:16:16 #20
72691 T3rr0r
Technoofsow!
pi_40460770
Ben ook wel benieuwd naar de afloop, even abboneren op deze soap!
It's about being boss, not being the boss...
pi_45043159
De bus stopte trouwens niet in Eindhoven
Travel Expres zei van wel, maar bleek dus van niet. Als ik daar dus heel eigenwijs had gestaan, dan had ik mooi niet op vakantie gekund.
Pretentieus geneuzel.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 16:15:22 #22
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_45043306
Opgeschoond.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 17:01:08 #23
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_45045027
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 16:11 schreef roooosje het volgende:
De bus stopte trouwens niet in Eindhoven
Travel Expres zei van wel, maar bleek dus van niet. Als ik daar dus heel eigenwijs had gestaan, dan had ik mooi niet op vakantie gekund.
en hoe ben je nu in utrecht gekomen dan?
pi_45045677
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 17:01 schreef gateway het volgende:

[..]

en hoe ben je nu in utrecht gekomen dan?
Gewoon toch maar die afspraak afgezegd. Ziekenhuis was not pleased, maar ik had mijn vakantie
Pretentieus geneuzel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')