Respect.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:31 schreef JohanDaButcher het volgende:
is over zo'n beetje elk meisje in zijn klas heen geweest. De jongen is nog niet eens 15.
Dus jij bent de nerd uit het gezin begrjip ik?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:31 schreef JohanDaButcher het volgende:
Waar ik mij al tijden aan erger, zijn VMBO aandachtshoeren. Van die hoeren die een msn naam van 44232 * 10 pixels hebben, alle mogelijke tekens die Word kan produceren, iedereen 'loven' in hun naam, elke scheet die ze laten er in vermelden. Als ze dan een gesprek aangaan, is het eerste wat ze willen hun eigen webcam aan, zodat ze zich kunnen aanbieden. Ik heb gesprekken gehad met mensen die ik totaal niet kende, die mij 'sGaTjee' noemden. Waarom ik er een gesprek mee had? Aandachtshoeren uit mijn broertjes klas hebben mij toegevoegd. Aandacht nodig he. Te makkelijk. Mijn broertje, de mannelijke tegenhanger hiervan (broek op de knieen, boxer tot de navel, 'bling-bling' oorbel, lelijke zak over zijn hoofd, alleen maar Diesel, G-Star en G-Sus), is over zo'n beetje elk meisje in zijn klas heen geweest. De jongen is nog niet eens 15. Nu wil ik wel even duidelijkmaken dat ik niets tegen VMBO'ers heb, alleen tegen de aandachtshoeren.
* kras kras kras*quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:06 schreef Veletta het volgende:
Ai luff joeeh
Wij sIjN NiEt TuH BrEeJkUhN!
NeVaHH WaNnNa LOsE YoUUU
*pukes*
Nouuuwwwquote:
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:18 schreef Veletta het volgende:
[..]
Nouuuwww![]()
Je moet nu ophouden hoor! Anders vlieg ik in mn vleermuispakje richting Satan, en dan krijg je billenkoek!
Die valt nog wel mee toch? Meestal zijn het van die ~**ChArLotTuUh**~~ typjes...quote:
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:32 schreef Q. het volgende:
Vrouwen laten geen scheten.
omg wtf en toen dat rode gezicht ineensquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:46 schreef steeg het volgende:
...die omg sloeg op de verkrachter achter haar die haar keihard (keihard!) verraste ?
In het kort uitgelegd Breezers!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:31 schreef JohanDaButcher het volgende:
Waar ik mij al tijden aan erger, zijn VMBO aandachtshoeren. Van die hoeren die een msn naam van 44232 * 10 pixels hebben, alle mogelijke tekens die Word kan produceren, iedereen 'loven' in hun naam, elke scheet die ze laten er in vermelden. Als ze dan een gesprek aangaan, is het eerste wat ze willen hun eigen webcam aan, zodat ze zich kunnen aanbieden. Ik heb gesprekken gehad met mensen die ik totaal niet kende, die mij 'sGaTjee' noemden. Waarom ik er een gesprek mee had? Aandachtshoeren uit mijn broertjes klas hebben mij toegevoegd. Aandacht nodig he. Te makkelijk. Mijn broertje, de mannelijke tegenhanger hiervan (broek op de knieen, boxer tot de navel, 'bling-bling' oorbel, lelijke zak over zijn hoofd, alleen maar Diesel, G-Star en G-Sus), is over zo'n beetje elk meisje in zijn klas heen geweest. De jongen is nog niet eens 15. Nu wil ik wel even duidelijkmaken dat ik niets tegen VMBO'ers heb, alleen tegen de aandachtshoeren.
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:19 schreef JohanDaButcher het volgende:
[21:13:32] Johan: heb je een webcam?
[21:13:49] (F) •._ N y : ja
[21:13:59] Johan: goedzo, hoeveel per minuut?
[21:14:13] (F) •._ N y : gratis voor jou
[21:14:36] Johan: dankjewel,, maar ik ben al druk met mezelf bezig
[21:14:38] Johan: doei
[21:14:43] (F) •._ N y : doei
Verkapt mijn broertje heeft sex-en-ik-niet-lozer-topicquote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:31 schreef JohanDaButcher het volgende:
Mag ik haar adres dan, ik ben maar een jaar ouder.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:22 schreef JohanDaButcher het volgende:
Ja, je moet toch een smoes verzinnen om die hoer niet hoeven zien strippen. Ik ben dan wel hetero, maar zelfs ik heb grenzen. Dus geen meisjes die 3 a 4 jaar jonger zijn.
Zet haar msn dan maar hier neerquote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:22 schreef JohanDaButcher het volgende:
Ja, je moet toch een smoes verzinnen om die hoer niet hoeven zien strippen. Ik ben dan wel hetero, maar zelfs ik heb grenzen. Dus geen meisjes die 3 a 4 jaar jonger zijn.
Ja en of ze iets uit wil trekken voor de webcam!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:20 schreef Chriz2k het volgende:
Vraag even wat picca's dan...
Mwah je kan het ook anders zien, jij bent nooit geweest hoe je broertje nu is, jij bent toen jij 15 was niet over je hele klas heen geweest en daarom ben jij jaloers op je broertje en beledig jij die dames die wel voor je broertje vallen en vielen, en dat die dames van toen jou geen aandacht gaven toen je 15 was...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:25 schreef JohanDaButcher het volgende:
Leuk jongen, ben je net achttien, wil je over meisjes van 13/14 heen...:{
nuff said.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:19 schreef JohanDaButcher het volgende:
Even een gesprek met een aandachtshoer (een die mij toegevoegd had):
.--------------------------------------------------------------------.
| Start van sessie: donderdag 29 juni 2006 |
| Deelnemers: |
| Johan (johan_aikema@hotmail.com) |
| Willekeurige VMBO aandachtshoer |
[20:54:40] Johan: wie the fuck ben jij ? :S
[20:54:59] (F) •._ N y : euh je hebt mij toegevoefd
Niet alleen breezah sletje, maar ook nog zo dom als het achtereind van een sus scrofa domesticus.
Heb nog meer te doen dan alleen FOK!ken.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:46 schreef JohanDaButcher het volgende:
Oh, daar ben je nu zeker mee bezig. Het duurt namelijk nogal lang.
Topics openen over 15 jarige VMBO-sletjesquote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:13 schreef JohanDaButcher het volgende:
Zoals?
Pass mij die msn dan. Ik ben 15. Msn staat in profiel.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:19 schreef JohanDaButcher het volgende:
idd!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:36 schreef _The_General_ het volgende:
Ik heb VWOérs gekend die precies hetzelfde hadden!
Ze wil niets andersquote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:29 schreef JohanDaButcher het volgende:
Iemand met als hobby: 'hard van achter' ga ik niet andermans msn geven
Durf je niks meer te zeggen en zul je een eeuwige maagd wordenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:36 schreef JohanDaButcher het volgende:
Dus..
Nogmaals, mail staat in profiel. Ik voeg haar wel toe.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:37 schreef JohanDaButcher het volgende:
Maar je hebt ook pech, want ze wil je niet toevoegen. Ook niet nadat ik zei dat je op Justin leek.
Nee, uit je autistische reactie's.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:39 schreef JohanDaButcher het volgende:
Dat leidt jij allemaal af uit 'Dus...' ?
Op deze site zoek ik idd de aandacht, anders zou ik niet posten hequote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:50 schreef Dark0z het volgende:
Ik vraag mij eigenlijk af wie hier nu aandacht probeert te krijgen...
Echt zo van: 'Mijn broertje heeft meer seks dan mij, help!'![]()
Daar lijkt het wel opquote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:57 schreef Maikuuul het volgende:
Ik bespeur jaloezie dat je broertje wel neukt en jij niet ?
Je lijkt wel bang om een mooi, bloeiend tienerlichaampje te zien.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:51 schreef JohanDaButcher het volgende:
Ok, nu ben ik beledigd (autistisch is niet gewoon scheldwoord), en zou derhalve graag een uitleg willen waarom mijn reacties autistisch zouden zijn.
Topic: Fok aandachtsgigolo'squote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:55 schreef JohanDaButcher het volgende:
[..]
Op deze site zoek ik idd de aandacht, anders zou ik niet posten he
Mii Nd yoew 4 EvAhh !!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:58 schreef JohanDaButcher het volgende:
Nee, en waarom zeg je dat met een?
hij doet het dus beter dan jij zo te horenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:31 schreef JohanDaButcher het volgende:
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
TS ben je nog maagd?
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:37 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Durf je niks meer te zeggen en zul je een eeuwige maagd worden.
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:39 schreef JohanDaButcher het volgende:
Dat leidt jij allemaal af uit 'Dus...' ?
Ten eerste heb ik dr jaren niet meer gezien (sinds het VBO ja) en ten tweede zit ik nu op het HBO (zij ook) en zijn we beide 21quote:
eens een v(m)bo'er ...quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:16 schreef Frazz het volgende:
[..]
Ten eerste heb ik dr jaren niet meer gezien (sinds het VBO ja) en ten tweede zit ik nu op het HBO (zij ook) en zijn we beide 21
Jij zit dingen te zoeken hequote:
Snap ik, ik irriteer me soms ook mateloos aan die grietquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:23 schreef JohanDaButcher het volgende:
Zoals ik al zei, ik heb niets tegen VMBO'ers, maar wel tegen aandachtshoeren (zoals die ex-klasgenote).
ik hoef geen msn-adressen, alleen (leed-)vermaeck.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:23 schreef Frazz het volgende:
[..]
Jij zit dingen te zoeken he
Maar ben met je eens, tis altijd al een domme (blonde) doos geweest in mijn opzicht, toevallig kwam ik pas geleden haar msn ergens tegen en ik verbaasde me dat je als je 21 bent nog zon sugababes gaat maken (ja ze heeft um ong een week en nee ik ga niet dr msn geven).
Msn adres was in het algemeen bedoeld voor alle kansloze rukkers in dit topicquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:25 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
ik hoef geen msn-adressen, alleen (leed-)vermaeck.
Dit noem ik ook aandacht vragen hoorquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:27 schreef JohanDaButcher het volgende:
Dan heb ik nog wel een linkje voor je. Het is natuurlijk wel schaamteloos promoten van mijn ex-log, maarja:
[ur]http://johanus.web-log.nl/johanus/2006/05/iq_test.html#comments[/url]
Zal ik een nieuw topic openen over mensen die aandacht vragen en NIET willen neukenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:29 schreef JohanDaButcher het volgende:
Jups, ik heb ook aandacht nodig, net als iedereen. Maar niet zo overmatig veel dat ik ervoor ga rondneuken.
de vraag blijft echter, in hoeverre ben jij aantoonbaar géén VMBO'er -- en dus lijdend voorwerp van je eigen klacht?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:29 schreef JohanDaButcher het volgende:
Jups, ik heb ook aandacht nodig, net als iedereen. Maar niet zo overmatig veel dat ik ervoor ga rondneuken.
een kamper oppikken uit het lokale frietkot is geen kunst.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:36 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
heb anders wel een vriendin![]()
nu jij nog![]()
waar is jouw vriendin dan?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:42 schreef JohanDaButcher het volgende:
Idd, mensen zeggen laatste vaak: maar ik heb wel een vriendin. Maar als je dat gedrocht/die hoer dan ziet denk je: Das ook geen kunst op die manier.
hij hoopte dat wij hem allemaal grappig en stoer zouden vindenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:45 schreef Grumpey het volgende:
maar even een ander vraagje he, waarom dacht jij dat ze aandacht wilde? Jij hebt haar toegevoegd.
quote:Aandachtshoeren uit mijn broertjes klas hebben mij toegevoegd.
Moet zeggendat hij de indruk wekt dat hij een gast van 17 is, die op VWO zit, daar stoer mee wilt doen omdat zijn familie dat nooit gedaan heeft, hij zichzelf daarom beter voelt alleen dat hij dat moeilijk kan uiten omdat hij bijvoorbeeld in de klas of op sport of in het sociale leven niet perse uitblinkt. Hij kiest er dan voor om dan maar te pronken met zijn slimheid (die hij expliciet niet nerderig wil laten zijn, stel je voor). Het meisje is even slachtoffer, en TS voelt zich weer helemaal de man.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:46 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
[..]
hij hoopte dat wij hem allemaal grappig en stoer zouden vinden
anders lees jij even je eigen msn-gesprekken door.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:48 schreef JohanDaButcher het volgende:
Ik heb haar niet toegevoegd. Eerste post (begin topic), 5e regel:
[..]
Anders lees je voortaan eerst even het verhaaltje voordat je poep gaat praten.
Dus?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:51 schreef JohanDaButcher het volgende:
Ja, maar 'dat wijf' zit op het VMBO... dode neger.
ja en dan?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:51 schreef JohanDaButcher het volgende:
Ja, maar 'dat wijf' zit op het VMBO... dode neger.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:53 schreef JohanDaButcher het volgende:
Trek je eigen conclusie.
op bed gaan nog wel, zit je soms op het vmbo ofzo?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:55 schreef JohanDaButcher het volgende:
Maar ik ga nu doen wat jullie vluchten noemen, maar ik gezond verstand noem, namelijk op bed gaan.
Je hebt ieg voor een derde gelijk, je wil niet opscheppen met je vwo. Voor de rest zit je er behoorlijk naast. Sterkte met zelf evaluatie.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:56 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
[..]
op bed gaan nog wel, zit je soms op het vmbo ofzo?![]()
oh nee wacht, ik ben geen pauper kneus die op wilt scheppen met zijn vwo.
Het maakt niet zoveel uit wie het deed eigenlijk. Zelfs al zat ze aandacht te vragen van je, in het voor jou meest gunstige geval, dan nog loop jij nu verschrikkelijk hetzelfde te doen over haar rug.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:53 schreef JohanDaButcher het volgende:
Trek je eigen conclusie.
www.sugababes.nl is your friend.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:55 schreef Dickbride het volgende:
Waarom kom ik nou nooit van die breezer sletjes tegen in mn msn lijst![]()
. Zou ik ze afstoten
Zeer herkenbaar!!!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:19 schreef JohanDaButcher het volgende:
[20:55:03] Johan: ok... :S
[20:55:10] (F) •._ N y : ik zit bij je broertje in de klas
[20:55:23] Johan: ooh ok
[20:55:28] Johan: doe het de groeten maar
[20:55:38] (F) •._ N y : kun je dat zelf niet?
[20:56:05] Johan: nee, want ik heb het vermogen om te praten weggegeven in ruil voor een stokpaard
[20:56:44] (F) •._ N y : jezus
[20:56:58] (F) •._ N y : praat ff volgens je leeftijd ja
[20:57:09] Johan: ik ben 17 jaren oud geworden heden den dagen
[20:57:12] Johan: dus...
[20:57:31] (F) •._ N y : 17, zozo:-O knappe jongen hoor:)
[20:57:36] (F) •._ N y : ik ben 15 jaartjes geworden
[20:58:14] Johan: wanneer? :-O
[20:58:58] (F) •._ N y : in mei
[20:59:10] Johan: zo, das niet vandaag, maar al lang geleden
[20:59:25] Johan: sindsdien heb ik al aardig wat bakstenen indigo geschilderd
[20:59:39] (F) •._ N y : goedzo(Y)
[20:59:49] Johan: jaman aah
[21:00:01] (F) •._ N y : stoerr....chill
[21:00:20] Johan: i know
[21:00:33] Johan: we gaan helemaal uit ons dak hiero
[21:00:49] (F) •._ N y : jaa geweldug:D wie zijn '' we ''
[21:00:57] Johan: wie is we?
[21:01:28] (F) •._ N y : jij zegt: WE gaan helemaal uit ONS dat hiero
[21:01:48] Johan: waaro?
[21:02:06] (F) •._ N y : jezus
[21:02:07] (F) •._ N y : laat mar
[21:02:13] Johan: waar? :-O
[21:02:17] Johan: die is toch al 2000 jaar dood?
[21:02:30] (F) •._ N y : nee hij is opgestaan
[21:03:01] Johan: maar das ook 2000 jaar geleden. Door het inkorten van telomerase bij het delen van lichaamscellen is het fysiek onmogelijk om 2000 jaar oud te worden
[21:03:30] (F) •._ N y : ok
[21:03:44] Johan: wist je dat niet? :-O
[21:03:54] (F) •._ N y : nee
[21:04:04] (F) •._ N y : ik ben niet zo goed als jou
[21:04:08] Johan: als jij
[21:04:24] Johan: en dat is ook niet verwonderlijk, want (bijna) niemand is zo goed als ik
[21:05:57] (F) •._ N y : hmm nee dacht ik al(Y)
[21:13:02] Johan: dankjewel voor de feedback (die niet nodig was), en dan kan je nu weer aan het werk
[21:13:17] (F) •._ N y : werk:S
Niet alleen breezah sletje, maar ook nog zo dom als het achtereind van een sus scrofa domesticus.
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:34 schreef -Sandstorm- het volgende:
Je bent boos omdat je broertje wel constant meisjes neukt en jij nog steeds droog staat sinds je geboorte ?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | | Start van sessie: woensdag 2 augustus 2006 | | Deelnemers: | | SECRET :******@gmail.com) | | ...cool. en weer 2 nieuwe strip boeken (**********@hotmail.com) | .--------------------------------------------------------------------. [18:28:46] vakantie bes: je weet van vollgendeweek woensdag he [18:31:13] vakantie best wel cool. en weer 2 nieuwe strip boeken heeft je een buzzer gestuurd! [18:32:00] * vakantie best wel cool. en weer 2 nieuwe strip boeken heeft zijn/haar status gewijzigd in: Offline [18:57:30] vakantie bes: je weet het nog van volgendeweweek woensdag he [18:59:58] vakantie best wel cool. en weer 2 nieuwe strip boeken heeft je een buzzer gestuurd! [19:25:24] vakantie bes: je weet nog van volgende week woensdag je [19:25:26] vakantie bes: he |
Ze pwnd je hierquote:[20:56:44] (F) •._ N y : jezus
[20:56:58] (F) •._ N y : praat ff volgens je leeftijd ja
[20:57:09] Johan: ik ben 17 jaren oud geworden heden den dagen
[20:57:12] Johan: dus...
[20:57:31] (F) •._ N y : 17, zozo:-O knappe jongen hoor:)
Correctie, jij hebt haar dus toegevoegd.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:19 schreef JohanDaButcher het volgende:
En ook ben jij degene die over webcams begint...quote:[21:13:32] Johan: heb je een webcam?
quote:[21:13:02] Johan: dankjewel voor de feedback (die niet nodig was), en dan kan je nu weer aan het werk
[21:13:17] (F) •._ N y : werk:S
Rightquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:29 schreef JohanDaButcher het volgende:
Nee, ze geeft mij een compliment tav mijn uiterlijk
My point exactly. Niet alleen in dat gesprek trouwensquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:01 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Ik vind TS eigenlijk irritanter in dat gesprek.![]()
Hier ook, dus klaag niet, noobquote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:36 schreef _The_General_ het volgende:
Ik heb VWOérs gekend die precies hetzelfde hadden!
ff helemaal gelezenquote:En dat lijkt er tenminste op, bij jouw staat er vast en zeker alleen de naam?
quote:[21:13:17] (F) •._ N y : werk:S
[21:13:49] (F) •._ N y : ja[21:13:59] Johan: goedzo, hoeveel per minuut?
Hij kan er geen krijgenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:38 schreef toma het volgende:
Waarom erger je je eigelijk aan de zogenaamde "VMBO aandachtshoeren" ?
Gezien hoe hij met wijven lult vind ik het niet gekquote:
www.sugababes.nlquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:31 schreef JohanDaButcher het volgende:
Waar zou ik die kunnen vinden?
Waarschijnlijk ligt dat meer aan de mensen in jouw lijst dan aan MSN. Ik kan er behoorlijk serieuze gesprekken hebben. En ik heb ook een leven ernaast, voor de mensen die zich dat afvroegen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:59 schreef -tammie- het volgende:
als je niet van oppervlakkige gesprekken houd, moet je inderdaad vooral msn gebruiken....![]()
Je mag je kennis wel eens uitbreiden... Jij weet blijkbaar niet eens waar je het over hebt.quote:VMBO aandachtshoeren
En dat zeg jijquote:Daar vind je juist het tegenovergestelde. In elk geval geen persoonlijkheden
Zo te zien heb je zeer serieuze gesprekken? Ga lekker voor de politiek studeren want als humor water was zou het daar kurkdroog zijnquote:Waarschijnlijk ligt dat meer aan de mensen in jouw lijst dan aan MSN. Ik kan er behoorlijk serieuze gesprekken hebben. En ik heb ook een leven ernaast, voor de mensen die zich dat afvroegen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |