Respect.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:31 schreef JohanDaButcher het volgende:
is over zo'n beetje elk meisje in zijn klas heen geweest. De jongen is nog niet eens 15.
Dus jij bent de nerd uit het gezin begrjip ik?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:31 schreef JohanDaButcher het volgende:
Waar ik mij al tijden aan erger, zijn VMBO aandachtshoeren. Van die hoeren die een msn naam van 44232 * 10 pixels hebben, alle mogelijke tekens die Word kan produceren, iedereen 'loven' in hun naam, elke scheet die ze laten er in vermelden. Als ze dan een gesprek aangaan, is het eerste wat ze willen hun eigen webcam aan, zodat ze zich kunnen aanbieden. Ik heb gesprekken gehad met mensen die ik totaal niet kende, die mij 'sGaTjee' noemden. Waarom ik er een gesprek mee had? Aandachtshoeren uit mijn broertjes klas hebben mij toegevoegd. Aandacht nodig he. Te makkelijk. Mijn broertje, de mannelijke tegenhanger hiervan (broek op de knieen, boxer tot de navel, 'bling-bling' oorbel, lelijke zak over zijn hoofd, alleen maar Diesel, G-Star en G-Sus), is over zo'n beetje elk meisje in zijn klas heen geweest. De jongen is nog niet eens 15. Nu wil ik wel even duidelijkmaken dat ik niets tegen VMBO'ers heb, alleen tegen de aandachtshoeren.
* kras kras kras*quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:06 schreef Veletta het volgende:
Ai luff joeeh
Wij sIjN NiEt TuH BrEeJkUhN!
NeVaHH WaNnNa LOsE YoUUU
*pukes*
Nouuuwwwquote:
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:18 schreef Veletta het volgende:
[..]
Nouuuwww![]()
Je moet nu ophouden hoor! Anders vlieg ik in mn vleermuispakje richting Satan, en dan krijg je billenkoek!
Die valt nog wel mee toch? Meestal zijn het van die ~**ChArLotTuUh**~~ typjes...quote:
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:32 schreef Q. het volgende:
Vrouwen laten geen scheten.
omg wtf en toen dat rode gezicht ineensquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:46 schreef steeg het volgende:
...die omg sloeg op de verkrachter achter haar die haar keihard (keihard!) verraste ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |