SBS hequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:12 schreef Sethje het volgende:
Wie is de nieuwe aanvoerder van ajax ?
1. Jaap Stam
2. Jaap Stam
3. Jaap Stam
En let op, er zijn meerdere antwoorden mogelijk....
wat een schijtquiz toch altijd bij dat sbs
Ga maar naar het topic over dit toernooi.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:53 schreef Borkydude het volgende:
Laat iemand de opstelling es posten.
Wat boeit het in godsnaam hoeveel plaatsen een rij heeftquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:27 schreef -Wolf- het volgende:
Niemand die weet hoeveel plaatsen een rij in 428 heeft?
Maandag weer naar de sigarenboer voor een kaartje.Zal die leuk vinden.
omdat ik volgens mij a-relaxed aan de zijkant zit met de JC-Schaal.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:35 schreef Jasza het volgende:
[..]
Wat boeit het in godsnaam hoeveel plaatsen een rij heeft![]()
![]()
428 aan de zijkant hmm, iedereen staat in dat vak dusquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:39 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
omdat ik volgens mij a-relaxed aan de zijkant zit met de JC-Schaal.
En ik ben altijd al erg nieuwsgierig.![]()
Dan heb je pech.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:41 schreef -Wolf- het volgende:
ik ben nogal een bioscoopfiguur. Ik zit het liefst in het midden van de zaal.
Jij hebt het goed gezien!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:22 schreef koningdavid het volgende:
Mijn conclusies:
- Stam & Vermaelen![]()
- Gabri maakt een goede indruk. Agressief bijtertje die centraal het hele veld kan bestrijken![]()
- Sneijder blijft een held![]()
- De Mul blijft naar mijn mening niet van het niveau Ajax en zal dat zeer waarschijnlijk ook nooit worden.
- Rosales is beter. Goede rechtsbuiten, veel dreiging.
- Ogararu moet nog wat meer zelfvertrouwen krijgen.
- Ten Cate is een toffe peer die bij zijn analyses vaak perfect de vinger op de zere plek legt![]()
- Inter was weer als vanouds. Bijna niet de bal raken maar toch voorstaan.
- Wat was dat een kutcommentator van SBS6 zeg. Je wordt spontaan depri van die gast. Wel mooi dat hij nog even voor lul stond in de 85e minuut: "Ja, Inter gaat deze wedstrijd winnen, ze gaan op hun gemakkie naar het einde van de wedstrijd"![]()
Hij vond het ook nodig om 5 keer binnen een paar minuten te herhalen dat Ajax 400 minuten niet gescoord had.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:28 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik vond de commentator vandaag eigenlijk nog meevallen. Normaal grijp ik naar de scheermesjes, maar dat was deze keer niet nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |