Ow ok, dacht ik.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:19 schreef Ajaxfan het volgende:
de Boer zit niet in de vaste staff daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan.
Daar ben ik niet rouwig om.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:37 schreef Erwtensoep het volgende:
Davids heeft zijn contract verlengd. Die hoeven we het volgend seizoen dus ook niet te verwachten.
Gaat Ten Cate nou ook al z'n vingers in andermans neus stoppen?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:12 schreef Erwtensoep het volgende:
[afbeelding]
geen tvp, dan maar plaatjes
Het schiet niet op, deze 2 maanden hadden ze al heel ver kunnen zijn.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:47 schreef Terrorbita het volgende:
Ik dacht dat zowiezo lange zijde 1e ring al volledig rooie stoeltjes ging krijgen?
[afbeelding]
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:49 schreef SCH het volgende:
Opzouten met dat voetbal, wij willen Madonna
Weer loze beloftes dus.... Terwijl dit toch de uitgelezen mogelijkheid is om de stoeltjes te vervangen (10 jaar arena).quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:47 schreef Terrorbita het volgende:
Ik dacht dat zowiezo lange zijde 1e ring al volledig rooie stoeltjes ging krijgen?
[afbeelding]
Damn, staat dat ding er alweer 10 jaarquote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:08 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Weer loze beloftes dus.... Terwijl dit toch de uitgelezen mogelijkheid is om de stoeltjes te verwachten (10 jaar arena).
Idd. Volgens mij ziet dat er echt vet uit.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:40 schreef Nega het volgende:
Ik vind het al mooi hoe het nu rood wit is bij het Ajax logo in de 2e Ring, maar het hele stadion rood wit, zou prachtig zijn.
Ik zou zeggen, leef je uit en vertel 't ons. Om nu voor een interview de Sportweek te kopen...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:02 schreef MrDoegewoon het volgende:
Dat interview met Huntelaar in de sportweek, vooral het antwoord op die vraag van het muntje gooien
Komen die tegenwoordig ook in het stadion danquote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:16 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Hopelijk kan je door alle belspellen heen nog wat van Ajax bekijken.
Het is een goed blad met altijd veel Ajax materiaal erin!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:03 schreef twi het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, leef je uit en vertel 't ons. Om nu voor een interview de Sportweek te kopen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |