quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:05 schreef elcastel het volgende:
[..]
Zonde dat Hezbollah hun slaapplaats koos als basis voor wat lanceer-activiteiten. Echt zonde, al waren het gelukkig geen 58 doden zoals eerst werd beweerd.
Nogmaals, ik geef geen flikker om Israel, maar in ieder geval ben ik niet zo bekrompen en eenzijdig bezig als jij.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:04 schreef BaajGuardian het volgende:
ik denk dat we finderelftowns en evil_jur een gratis reisje naar libanon moeten verzorgen, gratis hotelletje enzo, en bij terugkomst mogen ze vertellen hoe aardig het zionisme is voor de bevolking daar.
verklaar je nader, waar ben ik eenzijdig?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:08 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Nogmaals, ik geef geen flikker om Israel, maar in ieder geval ben ik niet zo bekrompen en eenzijdig bezig als jij.
Dat is wat ze jou wijsmaken ja. Israël had tenminste nog het gore lef zich te verontschuldigen voor de vuile streek van Hezbollah, dat is hoe ik het zie.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:07 schreef Meki het volgende:
dat is nou jammer dat je daarin trapt Israel gebruikt die excuces om hun doden goed te praten
vuile spel van Israelquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:10 schreef elcastel het volgende:
[..]
Dat is wat ze jou wijsmaken ja. Israël had tenminste nog het gore lef zich te verontschuldigen voor de vuile streek van Hezbollah, dat is hoe ik het zie.
Een ongeluk is het sowieso niet te noemen, maar om nou te beweren dat Israel moedwillig en doelbewust die boeren vermoord puur omdat het Libanezen zijn is op zijn minst kortzichtig.Vooral gezien je na drie keer vragen nog steeds niet met een onderbouwing voor je claim kan komen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:06 schreef Meki het volgende:
[..]
je gaat me toch niet vertellen dat de Libaneze doden allemaal per ongeluk is
Eerder vandaag kwamen bij aanvallen op de Beekaa-vallei zeker 33 mensen om het leven. Op andere plaatsen in Libanon vielen nog eens zeven doden.
dit is ook zeker per ongeluk
hey als Hezbollah het Israelische leger gaat beschieten en dan per ongeluk een burger raakt hier en daar (kans is groot want erg scherpe schutters zijn het niet) dan hoor je mij niet piepenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:05 schreef Meki het volgende:
[..]
Libanon heeft de hele tijd moeten kijken hoe ze worden aangevallen
de dode kinderen allemaal dood door Israel
nee geen jammer Israel heeft het op de burgers gemikt en met smoesje erbij zeggen ze dat lagen wapens dus moesten de kinderen wel dood.
Waarom Israel wel en Libanon niet
als je nou de kant bekijkt van Libanon kom je automatisch met de mening dat Israel doelbewust de Libanezen pakt of het nou een baby of een kind ze moeten doodquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:11 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Een ongeluk is het sowieso niet te noemen, maar om nou te beweren dat Israel moedwillig en doelbewust die boeren vermoord puur omdat het Libanezen zijn is op zijn minst kortzichtig.Vooral gezien je na drie keer vragen nog steeds niet met een onderbouwing voor je claim kan komen.
Wat een bullshit.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:05 schreef elcastel het volgende:
[..]
Zonde dat Hezbollah hun slaapplaats koos als basis voor wat lanceer-activiteiten. Echt zonde, al waren het gelukkig geen 58 doden zoals eerst werd beweerd.
Deze vind ik dan wel weer treffendquote:
It now appears that the military had no information on rockets launched from the site of the building, or the presence of Hezbollah men at the time.
The Israel Defense Forces had said after the deadly air-strike that many rockets had been launched from Qana. However, it changed its version on Monday.
The site was included in an IAF plan to strike at several buildings in proximity to a previous launching site. Similar strikes were carried out in the past. However, there were no rocket launches from Qana on the day of the strike.
Qana attack
Overal. Je hebt het alleen maar over Israel doet dit en Israel doet dat. Je kiest duidelijk de kant van Libanon, om niet te zeggen Hezbollah, en je geeft geen flikker om de Israelische slachtoffers.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:09 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
verklaar je nader, waar ben ik eenzijdig?
mij hoor je piepen over QANA en de 1000 doden die Israel heeft uitgemoordtquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
hey als Hezbollah het Israelische leger gaat beschieten en dan per ongeluk een burger raakt hier en daar (kans is groot want erg scherpe schutters zijn het niet) dan hoor je mij niet piepen
Misschien moet je het dan ook eens van andere kanten bekijken...quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:13 schreef Meki het volgende:
[..]
als je nou de kant bekijkt van Libanon kom je automatisch met de mening dat Israel doelbewust de Libanezen pakt of het nou een baby of een kind ze moeten dood
omdat Isral oorlog aan het voeren is in Libanonquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:14 schreef Meki het volgende:
[..]
mij hoor je piepen over QANA en de 1000 doden die Israel heeft uitgemoordt
Israel laat geen hulp toe voor Libanon . waarom ???
dit is nou de bewijs hoe Israel zich aanstelt aan de Libaneze bevolking
Israelische kant ?? wat moet ik dan kijkenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:15 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Misschien moet je het dan ook eens van andere kanten bekijken...
dus dan mag Hezbollah ook oorlog voeren en als Israel de burgers treffenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:15 schreef sp3c het volgende:
[..]
omdat Isral oorlog aan het voeren is in Libanon
Deze redenatie maakt nog maar eens duidelijk dat jij op het kleuterniveau bent blijven hangen "Maar hij deed het ook, boeehoeoe". Oftewel, geen haar beter.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:11 schreef Meki het volgende:
[..]
Hezbollah die doet wat Israel ook doet in Libanon
jazeker kies ik de kant van lebanon.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:14 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Overal. Je hebt het alleen maar over Israel doet dit en Israel doet dat. Je kiest duidelijk de kant van Libanon, om niet te zeggen Hezbollah, en je geeft geen flikker om de Israelische slachtoffers.
Meneertje Nasrallah weet dondersgoed dat hij zijn grafsteen kan gaan beitelen, indien er een bommetje op Tel Aviv, de praktische hoofdstad van seculier Israel valt.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:15 schreef DeBastaard het volgende:
Oeh hoor ik nu net op het nieuws, dat Nasrallah dreigt met het aanvallen van Tel Aviv als Israel het centrum van Beiroet aanvalt?
Dan word het nog leuk
Het is nu al een miljardenschade in Libanon, en dat alleen maar voor 2 ontvoerde soldaten... 'maarja israel mag zichzelf wel verdedigen'
Om een of andere reden ben ik trouwens echt voor dat Israel eens goed aangepakt word, en niet zomaar ongestoord hun gangetje kan gaan. Helaas is dit niet mogelijk doordat de VS ALTIJD, Israel de hand boven het hoofd houdt....... erg jammer want wat Israel doet kan dus écht niet.
actie-reactie enzoquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:15 schreef Meki het volgende:
[..]
Israelische kant ?? wat moet ik dan kijken
zij vermoorden juist
Sorry, u gaat niet door voor de koelkast!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:15 schreef Meki het volgende:
[..]
Israelische kant ?? wat moet ik dan kijken
zij vermoorden juist
Hezbollah is nooit opgehouden met oorlog te voeren en burgers te treffenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:16 schreef Meki het volgende:
[..]
dus dan mag Hezbollah ook oorlog voeren en als Israel de burgers treffen
Dan was het een misser, ze hebben in ieder geval hun excuses gemaakt. In een oorlog vallen doden, in een oorlog bega je fouten. Maar ik heb nog nooit gehoord dat Hezbollah de burgers betreurt die aan Israëlische kant vallen door hun beschietingen, typisch hè ?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:13 schreef NorthernStar het volgende:
Zelfs het IDF heeft toegegeven dat er geen Hezbollah raketten waren.
nee dit is om mensen hier te laten zien dat je geen kinderenmoordenaars moeten steunen wat hier op FOK gebeurtquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:17 schreef Bolter het volgende:
[..]
Deze redenatie maakt nog maar eens duidelijk dat jij op het kleuterniveau bent blijven hangen "Maar hij deed het ook, boeehoeoe". Oftewel, geen haar beter.
welcome to fok mekiquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:18 schreef Meki het volgende:
[..]
nee dit is om mensen hier te laten zien dat je geen kinderenmoordenaars moeten steunen wat hier op FOK gebeurt
Daar zit hem nou juist het probleem, het zou Libanon moeten zijn die oorlog voert, niet een stel Hezbollah strijders die eigenlijk geen reet te schaften hebben met libanon.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:16 schreef Meki het volgende:
[..]
dus dan mag Hezbollah ook oorlog voeren en als Israel de burgers treffen
oh dat ben ik met je eens (de uitspraak, niet dat ik het cool vind)quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:20 schreef sp3c het volgende:
oorlog is nu eenmaal alleen cool online, dat had Hezbollah eerder moeten inzien
als ze nou hezbollah gaan uitmoorden doen ze het juist andersquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:20 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Daar zit hem nou juist het probleem, het zou Libanon moeten zijn die oorlog voert, niet een stel Hezbollah strijders die eigenlijk geen reet te schaften hebben met libanon.
De Hezbollah is dan ook niet te onderscheiden van burgers, zie je waar dat fout kan gaan?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:21 schreef Meki het volgende:
[..]
als ze nou hezbollah gaan uitmoorden doen ze het juist anders
ze pakken juist de burgers en de kinderen want die hebben geen wapens
Ach dus als je excusses maakt is het ok. Nooit bij je opgekomen dat het puur voor de westerse publieke opinie is? Alsof die mensen iets hebben aan excusses.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:18 schreef elcastel het volgende:
[..]
Dan was het een misser, ze hebben in ieder geval hun excuses gemaakt. In een oorlog vallen doden, in een oorlog bega je fouten. Maar ik heb nog nooit gehoord dat Hezbollah de burgers betreurt die aan Israëlische kant vallen door hun beschietingen, typisch hè ?
Israel heeft genoeg mensen ontvoert daar begon hetquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:17 schreef sp3c het volgende:
[..]
actie-reactie enzo
Israel had genoeg van de grensoverschrijdende activiteiten van Hezbollan en reageert erop, daar vallen ook burgerslachtoffers bij ja
tough luck
Nee hoor, ik gaf slechts antwoord.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:17 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
jazeker kies ik de kant van lebanon.
wil je nog iets weten?
De enige kindermoordenaars die daar aanwezig zijn zijn Hezbollahstrijders. Geef de 2 kemphanen een open slagveld om hun oorlog uit te vechten en er vallen geen burgerslachtoffers meer, er is echter 1 partij die dan niet mee zal gaan, omdat die parasiteert op het schild dat de bevolking heet. Maar ok, als die kinderen dan toch doodgaan, mag je er best 3 uur mee zeulen en ze van 20 verschillende kanten fotografenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:18 schreef Meki het volgende:
[..]
nee dit is om mensen hier te laten zien dat je geen kinderenmoordenaars moeten steunen wat hier op FOK gebeurt
http://www.defense-update(...)lage-flashpoint.htmlquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:23 schreef Meki het volgende:
[..]
Israel heeft genoeg mensen ontvoert daar begon het
geeft de ontvoeringen Israel de gelegenheid om burgers uit te moorden ?
Volgens mij is het begonnen met Jodenhaat.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:23 schreef Meki het volgende:
[..]
Israel heeft genoeg mensen ontvoert daar begon het
geeft de ontvoeringen Israel de gelegenheid om burgers uit te moorden ?
Hezbollah schieten met rakettenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:22 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
De Hezbollah is dan ook niet te onderscheiden van burgers, zie je waar dat fout kan gaan?
En dat burgers en kinderen geen wapens zouden hebben is natuurlijk een kul argument als het gaat om een borbardement
online via battlefield 1942 oidquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:21 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
oh dat ben ik met je eens (de uitspraak, niet dat ik het cool vind)
het is dagelijks op fok na te lezen hoe tof mensen oorlog vinden.
Nee, maar dat zeg ik, bij oorlog horen missers. Ik geloof er geen hol van dat Israël moedwillig schuilplaatsen platbombardeerd. Van Hezbollah weet ik wél zeker dat ze burgers willen treffen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:22 schreef NorthernStar het volgende:
Ach dus als je excusses maakt is het ok. Nooit bij je opgekomen dat het puur voor de westerse publieke opinie is? Alsof die mensen iets hebben aan excusses.
Prachtige vergelijking weer NS, echt vergelijkbaar ook, chapeau.quote:Tijdens Nuremberg hadden de beklaagden gewoon hun excusses moeten maken en de doden moeten betreuren...
.
En jij denkt dat al die doden dus raketten op hun rug hadden moeten hebben op tvquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:24 schreef Meki het volgende:
[..]
Hezbollah schieten met raketten
burgers hebben geen raketten
en wie zijn de pineut de burgers
Natuurlijk, vanuit je Apache of je F-16 moet je uitkijken voor een ongetrainde Libanees die in een straat met zijn AK-tje loopt te zwaaienquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:21 schreef Meki het volgende:
[..]
als ze nou hezbollah gaan uitmoorden doen ze het juist anders
ze pakken juist de burgers en de kinderen want die hebben geen wapens
nu hebben ze een reden om ze te gaan haten na hun aanvallenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:24 schreef Vosseklaver het volgende:
[..]
Volgens mij is het begonnen met Jodenhaat.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:26 schreef Vosseklaver het volgende:
[..]
Natuurlijk, vanuit je Apache of je F-16 moet je uitkijken voor een ongetrainde Libanees die in een straat met zijn AK-tje loopt te zwaaien![]()
![]()
ik zal het proberenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:25 schreef zhe-devilll het volgende:
Ik ben een vrouw en dus totaal antiwar!!!!!!
mannen zouden er eens een voorbeeld aan moeten nemen aan vrouwen..
of krijg een kind ofzo..!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |