ik heb andere defenitie van knap...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:19 schreef mash_ het volgende:
[..]
lekker boeiendze zijn knap en aardig
viel spaBquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:32 schreef Borkydude het volgende:
Doooood. Wij willen Br33z4Hs zien.
uhm joelle is kan en niet arrogant en super aardigquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:23 schreef liiszle het volgende:
[..]
ik heb andere defenitie van knap...
en tussen aardig en arrogant zit een verschil hea
Is ook een Zweedse volgens mijquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:36 schreef liiszle het volgende:
die vink niet lelijk!
Dat soort foto's vind ik veel spontaner dan al die geposede rotzooi van iedereen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:43 schreef liiszle het volgende:
hahahah ze is iig vrolijk
Idd.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:45 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Dat soort foto's vind ik veel spontaner dan al die geposede rotzooi van iedereen.![]()
Wrm linkt ie niet gwn de fotoquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:49 schreef Borkydude het volgende:
[[url=www.snyggast.se/?5492819]afbeelding][/url]
Leeftijdraden
Welke titel?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:29 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Wtf gast, hoe kom jij aan die Klootviool titel?
Best een lekker wijf, voor een 13 jarige.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:49 schreef Borkydude het volgende:
[img]www.snyggast.se/?5492819[/img]
Leeftijdraden
nee hoor.. ik zag zen titel ookquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:56 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Jullie denken dat ik gek ben he? Jullie denken dat ik paranoi... huh?....![]()
Nee ik wou alleen kijken of je lekker was want dan ging ik jouw foto ook hier neer zetten enzowquote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:00 schreef HuHu het volgende:
[..]
Gast... als je in m'n fotoboek kijkt, laat dan een berichtje achter..
Wat een kamperquote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:16 schreef Borkydude het volgende:
Word net gebeld door een ouwehoer zeg, niet normaalkwartier geluld over een vriendin die opeens voor haar caravan stond.
Menneke, dit is geen pimp-hier-met-je-sociale-contacten topic hè! Sletjes posten verdomme!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:16 schreef Borkydude het volgende:
Word net gebeld door een ouwehoer zeg, niet normaalkwartier geluld over een vriendin die opeens voor haar caravan stond.
Ik ben heel lekker.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:15 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Nee ik wou alleen kijken of je lekker was want dan ging ik jouw foto ook hier neer zetten enzow![]()
Wtf lul je nou man.
Iemand in voor een nekmassage?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:29 schreef Borkydude het volgende:
Ik krijg een stijve nek van al die Br33z4Hs die schuin op de foto gaan staan
Valt niet veel te zienquote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:29 schreef liiszle het volgende:
ik ga t even checken..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |