dat grijze strookje tussen de stenen in een muur?quote:
Lees deze zin nog eensquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:09 schreef samurijder het volgende:
Het lijkt me ook een beetje onzin zo'n bordje... alsof een onbevoegde er wel in mag....
nou veeg me maar op, ik word simpel van de humorquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:05 schreef tuiterdespuiter het volgende:
Aan dit soort bordjes erger ik me altijd helemaal de pleuris! Deze bordjes lijken vaak zonder reden opgehangen te zijn, ik zie meestel geen reden waarom het verboden is voor onbevoegden; en waarom bevoegden er wel in mogen.![]()
Mijn klacht is dus dat wij mannen gediscrimineerd worden omdat we geen voeg hebben, en vrouwen wel. Ik stel dus voor om de tekst op die bordjes aan te passen:
'Verboden voor (on)bevoegden'![]()
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:47 schreef Dophertje het volgende:
Die voeg heb je wel.
Buk maar eens met je reet richting de spiegel.
Wel eerst ff goed vegen voeg degen anders zie je nog geen hol
Wat kost nou een gemiddeld verkeersbord? Straatnaambord met eigen tekst, bijvoorbeeld?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:57 schreef Djeez het volgende:
Ik werk bij een groothandel in verkeersborden en andere kutbordjes, zoals deze dus. 'Verboden vooor onbevoegden', 'verboden te parkeren', en 'parkeren alleen voor gehandicapten' worden volgens mij toch wel het meest verkocht.
Moet je op de vliegbases Volkel of Soesterberg maar 's gaan lopen kutkammen in de Amerikaanse sector; dan word je op je wenken bediend.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:33 schreef Megumi het volgende:
Dat soort bordjes zouden soms met wapens verdedigd moeten worden vindt ik.
Bevoegd: in staat om de baan uit te voeren.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:05 schreef tuiterdespuiter het volgende:
Aan dit soort bordjes erger ik me altijd helemaal de pleuris! Deze bordjes lijken vaak zonder reden opgehangen te zijn, ik zie meestel geen reden waarom het verboden is voor onbevoegden; en waarom bevoegden er wel in mogen.![]()
Mijn klacht is dus dat wij mannen gediscrimineerd worden omdat we geen voeg hebben, en vrouwen wel. Ik stel dus voor om de tekst op die bordjes aan te passen:
'Verboden voor (on)bevoegden'![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |