Nuff said.... change bagger into kanker is ook goed, maar dit staat wat netter uiteraardquote:
he , waarom val jij niet gewoon dood?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:06 schreef Qunix het volgende:
Moet je maar meer communiceren met je vader dan achter die computer blijven kleven.
Ik was vandaag voor het eerst buiten sinds lange tijd... Moet je ook eens doenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:07 schreef l3laster het volgende:
[..]
he , waarom val jij niet gewoon dood?
Ow jij kent je pappie en mammie niet meer.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:10 schreef l3laster het volgende:
ah... we hebben een mama's kindje op het forum wat schattig...
malloot.
Ja of jij hebt je Chello niet goed geïnstalleerd... Ik heb het al zo lang... En heb er nooit noemenswaardige problemen mee gehad (technisch gezien). Administratief kloten ze wel eens rond...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:57 schreef l3laster het volgende:
arghhhhh
7 jaar lang speel ik al clanwars voor clanbase etc... ik heb altijd een goede internet verbinding gehad via de KUN (universiteit nijmegen). In al die jaren is me internet 4 x pleite geweest voor 2 dagen wegens van te voren aangekondige werkzaamheden...
nu had mijn pa een briljant plan over te stappen op chello 8 mbit lijntje...
in onze 1e week is mijn internet al VIJF!!!!!!!!!!!!! FUCKING keer pleite geweest soms voor maar 10 mins soms voor 2 uur.....
WTFFFFFFFFFFFFF KUT CHELLO HOEREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN
Dan is het je wijk... Dat heb ik ook heb ik gemerkt...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:13 schreef l3laster het volgende:
mwa, vrienden van me wonen in de zelfde buurt en hebben ook chello... en hebben in juni dagelijks geklaagd over slome connectie etc..
Ik heb ook Chello gehad, verbinding lag er idd soms wel 10x per dag uit. Maar dat niet alleen. Ik kon niet eens van mensen buiten Europa downloaden of uploaden. Of als ik in een chatroom ging die gehost werd door iemand uit de USA dan had ik me toch een teringlag.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:13 schreef l3laster het volgende:
mwa, vrienden van me wonen in de zelfde buurt en hebben ook chello... en hebben in juni dagelijks geklaagd over slome connectie etc..
En ALS chello werkt, is het idd gewoon lekker snel....
alleen het is gewoon irritant die stukken dat die om onbekende reden weg valt...
Het mag geen tering uitmaken, het gaat allemaal via dezelfde SuperNode!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:20 schreef Keramiekplaatser het volgende:
[..]
Ik heb ook Chello gehad, verbinding lag er idd soms wel 10x per dag uit. Maar dat niet alleen. Ik kon niet eens van mensen buiten Europa downloaden of uploaden. Of als ik in een chatroom ging die gehost werd door iemand uit de USA dan had ik me toch een teringlag.
+ in die tijd hadden ze nog limieten en waren de snelheden nog ontzettend bagger.
Nu al 2,5 jaar adsl en bevalt perfect.![]()
Een paar vrienden van me hadden het ook (inmiddels ook allemaal op adslquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:23 schreef Underverse het volgende:
[..]
Het mag geen tering uitmaken, het gaat allemaal via dezelfde SuperNode!
he wijsneus, ik geef toch gewoon alleen aan dat het support nu RONDUIT KUT ISquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:19 schreef bluebit het volgende:
whehehehe, KUN netwerk is hetzelfde als chello netwerk.....prutser. alleen de support wordt door het UCI (als het nog zo heet) gedaan.
Wanadoo bestaat niet meerquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:02 schreef Qunix het volgende:
Nu willen we overstappen maar volgens Wanadoo mag het niet van chello ofzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |