abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35595621
Kom ik 13:00 terug van college want de docent is ziek naar huis gegaan. Bel ik chello op want sinds december 2005 "zou de snelheden zijn verdubbeld". Ik merk daar dus niets van.

Ik bellen en na een vage menu gehoord te hebben kom ik eindelijk op een afdeling waar ik me gegevens moest doorgeven. Daarna moest ik de situatie uitleggen:
December 2005 is de snelheid van chello classic verdubbeld en ik merk daar niets van. Ook al naar tig keren de modem gereset te hebben. Mijn computer heeft gegarandeerd geen spyware of virrussen. Dus wat is het probleem?

De vrouw aan de andere kant zei dat ik iets met de computer instellingen moest doen en modem resetten etc. Nadat ik dat gedaan had werkte het nog steeds niet. (dûh)
Dus moest ik iets doen online op de UPC site over mac adres doorgeven. Alleen lukte dat niet helemaal omdat er foutmeldingen op de site kwamen.

Na 39.16 minuten gesproken te hebben hing ik op. Ik ben dus niet verder gekomen dan "het zou aan me router kunnen liggen".
Na het avondeten kruip ik weer achter de pc en ik dacht om eventjes die speedtest te doen. Ik had ineens verplaats de 4000 kbps, 2500 kbps. Ik moet nu 8000kbps ontvangen. Dus dat was niet goed. Na eventjes online te zijn geweest besloot ik om nog een keer de modem te resetten en de router te rebooten (niet resetten dus). En hij deed niets meer .

Ik heb nu de router in me lijntje eruit gehaald en nu heb ik een directe lijn. Moest me mac adres doorgeven met veel problemen en nu eindelijk heb ik een beetje internet. Mijn snelheden zijn nog verder gezakt naar 1135 kbps en erbij: heel veel storingen.

Moraal van dit kut verhaal: Neem geen chello of bel niet met klanteservice als je een probleem hebt want, als je een probleem hebt hoor je 10min muziek in de wacht zoals bløf, kost duur en kost veel tijd, je berijkt er totaal niets mee, het loopt altijd slecht(er) af.

Morgen router maar helemaal opnieuw resetten en configureren . Alsof ik niets beters te doen heb . Kut chello!
pi_35595649
Waarom zie ik mijn topic niet in de lijst met actieve topics?

Nu wel.
pi_35595670
Ik bedank Chello hierbij nog even voor 2 jaar internet.
  woensdag 1 maart 2006 @ 03:48:16 #4
14795 socko
"Have a nice day"
pi_35595675
Kben al 5 jaar tevreden over chello, maar die enkele keer dat ik de helpdesk belden kwamen ze inderdaad niet erg kundig over....
Sucses met je probs!
  woensdag 1 maart 2006 @ 03:49:39 #5
14795 socko
"Have a nice day"
pi_35595680
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 03:46 schreef sig000 het volgende:

Ik bedank Chello hierbij nog even voor 2 jaar internet.
Ha ha klinkt bekent ik heb 2 jaar lang medewerker korting gekregen ( 50% ) maar heb daar nooit voor gewerkt.
Idd thx upc
pi_35595688
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 03:48 schreef socko het volgende:
Sucses met je probs!
Tnx... Heb ik hard nodig

Om morgen een beetje goed na te kunnen denken ga ik maar naar me nest.

Chello

[ Bericht 21% gewijzigd door Qunix op 01-03-2006 03:56:37 (dus) ]
  woensdag 1 maart 2006 @ 03:59:48 #7
39297 Tichelaar
4 8 15 16 23 42
pi_35595708
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 03:30 schreef Qunix het volgende:
Kom ik 13:00 terug van college want de docent is ziek naar huis gegaan. Bel ik chello op want sinds december 2005 "zou de snelheden zijn verdubbeld". Ik merk daar dus niets van.

Ik bellen en na een vage menu gehoord te hebben kom ik eindelijk op een afdeling waar ik me gegevens moest doorgeven. Daarna moest ik de situatie uitleggen:
December 2005 is de snelheid van chello classic verdubbeld en ik merk daar niets van. Ook al naar tig keren de modem gereset te hebben. Mijn computer heeft gegarandeerd geen spyware of virrussen. Dus wat is het probleem?

De vrouw aan de andere kant zei dat ik iets met de computer instellingen moest doen en modem resetten etc. Nadat ik dat gedaan had werkte het nog steeds niet. (dûh)
Dus moest ik iets doen online op de UPC site over mac adres doorgeven. Alleen lukte dat niet helemaal omdat er foutmeldingen op de site kwamen.

Na 39.16 minuten gesproken te hebben hing ik op. Ik ben dus niet verder gekomen dan "het zou aan me router kunnen liggen".
Na het avondeten kruip ik weer achter de pc en ik dacht om eventjes die speedtest te doen. Ik had ineens verplaats de 4000 kbps, 2500 kbps. Ik moet nu 8000kbps ontvangen. Dus dat was niet goed. Na eventjes online te zijn geweest besloot ik om nog een keer de modem te resetten en de router te rebooten (niet resetten dus). En hij deed niets meer .

Ik heb nu de router in me lijntje eruit gehaald en nu heb ik een directe lijn. Moest me mac adres doorgeven met veel problemen en nu eindelijk heb ik een beetje internet. Mijn snelheden zijn nog verder gezakt naar 1135 kbps en erbij: heel veel storingen.

Moraal van dit kut verhaal: Neem geen chello of bel niet met klanteservice als je een probleem hebt want, als je een probleem hebt hoor je 10min muziek in de wacht zoals bløf, kost duur en kost veel tijd, je berijkt er totaal niets mee, het loopt altijd slecht(er) af.

Morgen router maar helemaal opnieuw resetten en configureren . Alsof ik niets beters te doen heb . Kut chello!
jij hebt problemen en dan moet meteen niemand Chello nemen, ik heb geen problemen, moet nu iedereen het wel nemen? Volgens jouw logica wel.
Asjemenou
pi_35595718
In de woorden van Geoffrey uit The Fresh Prince Of Bel Air: "the word 'duh' comes to mind".
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_35595723
Ja, Chello is lief. Wij hadden ook één jaar lang gratis internet!
pi_35595811
Ik heb echt nooit problemen met Chello

Soms ligt de mail server er even uit maar dat mag geen naam hebben.
pi_35596017
Hoeren
Ben ik blij dat ik geen Chellomeer heb
ADSL
  woensdag 1 maart 2006 @ 07:04:44 #12
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_35596021
Als ik dit zo hoor valt die helpdeks van Chello nogal mee, moet je eens proberen contact te maken met Casema, dan wordt je geduld pas echt op de proef gesteld. Overigens werkt het verder prima daar hoor, maar inderdaad, als je een probleem hebt, ben je in de aap gelogeerd.
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_35596083
Net als Tiscali, ook van die naabs
pi_35596194
Zet je netwerkkaart eens op half duplex ipv auto
  Eindredactie Games woensdag 1 maart 2006 @ 07:55:29 #15
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_35596206
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 07:53 schreef SterkStaaltje het volgende:
Zet je netwerkkaart eens op half duplex ipv auto
nee juist op full duplex

ach, jowu probleem is altijd beter dan die van mij, ik heb 3 maanden lang moeten betalen voor classic EN Extreem en nu heb ik alweer 4 maanden classic met de snelheden van Extreem
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_35596209
Neem Tweakdsl. Dan zit je wel goed!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_35596303
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 03:30 schreef Qunix het volgende:
Na het avondeten kruip ik weer achter de pc en ik dacht om eventjes die speedtest te doen. Ik had ineens verplaats de 4000 kbps, 2500 kbps. Ik moet nu 8000kbps ontvangen.

.., kost duur en kost veel tijd, je berijkt er totaal niets mee, ...
In ieder geval heb je nu wel de tijd om een cursus Nederlands te gaan volgen.

"Ik moet nu 8000kbps ontvangen"
euhhh.. watte?
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  woensdag 1 maart 2006 @ 08:15:04 #18
142271 James-Hetfield
Give it to me............
pi_35596322
Neem een echte provider.

Authority pisses me off. I think everyone should be able to drink and get loud whenever they want.
  woensdag 1 maart 2006 @ 08:42:18 #19
103343 Rutger1983
de enige echte!
pi_35596508
van classic naar extreme binnen een dag, top!
pi_35596513
sorry mensen, maar omdat het met een paar mensen mis gaat, en met de andere milioen niet, zuigt chello meteen??

dat vind ik wel erg kortzichtig gedrag.. als je 2 dagen had gewacht met de snelheidsverdubbeling was het waarschijnlijk meteen goed gegaan, aangezien het modem even de instellingen door moet krijgen, verwacht toch een keer niet dat je op je enken word bediend, want dat wordt je nergens...

nou stop een keer met miepen, als ze niet hadden gezegd dat je snelheid was omhoog gegaan, dan was er waarchijnlijk niets mis gegaan.

(ps: ik werk nu al een jaar of 6-7 met internet van challo of aanverwante namen en nooit problemen, zelfs niet met d 20 mbit die ik nu heb
en dat was trouwes overgezet van classic naar extreme binnen een uur, en de volgende dag pas kreeg ik een formulier voor een handtekening, top! )
pi_35596666
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 08:42 schreef TeMpAx het volgende:
sorry mensen, maar omdat het met een paar mensen mis gaat, en met de andere milioen niet, zuigt chello meteen??
Hier ben ik gestopt met lezen.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  woensdag 1 maart 2006 @ 09:18:09 #22
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_35597050
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 08:42 schreef TeMpAx het volgende:

dat vind ik wel erg kortzichtig gedrag.. als je 2 dagen had gewacht met de snelheidsverdubbeling was het waarschijnlijk meteen goed gegaan, aangezien het modem even de instellingen door moet krijgen, verwacht toch een keer niet dat je op je enken word bediend, want dat wordt je nergens...

nou stop een keer met miepen, als ze niet hadden gezegd dat je snelheid was omhoog gegaan, dan was er waarchijnlijk niets mis gegaan.

(ps: ik werk nu al een jaar of 6-7 met internet van challo of aanverwante namen en nooit problemen, zelfs niet met d 20 mbit die ik nu heb
en dat was trouwes overgezet van classic naar extreme binnen een uur, en de volgende dag pas kreeg ik een formulier voor een handtekening, top! )
De stijl-, spel- en gramaticafouten doen gewoon pijn aan mijn ogen. Geen wonder dat jij tevreden bent als je zo'n aap bent met het iq van een tractorwiel.
pi_35597190
ach, het bericht komt toch over

reageer eens op het onderwerp, en niet op hoe de mensen het schrijven
pi_35598959
ooit nog een jaar gratis chello gehad, dat jaar daarna ben ik over gegaan op @home, nooit een rekening gezien, wel de borg van de modem geclaimd trouwens, was toch weer 100 gulden
Doe vandaag niet wat morgen kan!
Wat nou werken??? Niet zo vloeken waar ik bij ben!!
pi_35599001
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 08:42 schreef Rutger1983 het volgende:
van classic naar extreme binnen een dag, top!
Alleen als je probeert te downloaden via kazaa of bittorrent dan zit je nog in het 56k moden tijdperk! En aangezien de nieuwsgroepen van chello zwaar zuigen moet je wel p2p proggramma's gebruiken.

Ik zit naarstig te zoeken naar een vergelijkbaar alternatief voor mijn huidige abbo.

Heb je 8mbit, zit je met 12 kb/s te downloaden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')