Oh? Is het een beschamend moment geweest? Wat was je dan aan het doen dat de pony je beet?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:49 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Yannie ! Daar zouden we het nooit meer over hebben !
nee joh dat doet ze nooitquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Tuurlijk, ze zal eerder beginnen met masturberen dan dat ze ons gelijk zal geven...
Edit: de OP is eindelijk geupdate met Nawiens replies
Op basis waarvan wacht je op mij in de rechtzaal? Ik heb geen strafrechtelijke feiten gepleegd oid, en was dat ook absoluut niet van planquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:46 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Na mijn studie zal ik met smart wachten op je in de rechtzaal, en ik zal niet mild oordelen.
Even stiekem kijken hoe zo'n penis er nou in het echt uitziet.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:50 schreef M.I.B. het volgende:
[..]
Oh? Is het een beschamend moment geweest? Wat was je dan aan het doen dat de pony je beet?
Ach ja, het was heerlijk weer, en nouja, we gingen gewoon wat lol hebben....quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:51 schreef Chriz2k het volgende:
Maar Yvana, kamperen is toch alleen voor bouwvakkers en zulks?.
Ik dacht dat jij enkel in bungalowappartementen en villa's je vakantie zou doorbrengen.
Geniet van je boterhamquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:51 schreef YanniiCke het volgende:
ik ga even een boterhammetje etenik lees straks verder
Dat jullie familie van elkaar zijnquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:51 schreef YanniiCke het volgende:
ik ga even een boterhammetje etenik lees straks verder
Ik aaide dat beest.....hij had vast pony-dolheid ofzo.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:50 schreef M.I.B. het volgende:
[..]
Oh? Is het een beschamend moment geweest? Wat was je dan aan het doen dat de pony je beet?
Als ze het niet haalt binnen 10 jaar moet ze alles terugbetalen. Valt wel mee dusquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:49 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Samen met de Nederlandse staat, ja![]()
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Tuurlijk, ze zal eerder beginnen met masturberen dan dat ze ons gelijk zal geven...
Edit: de OP is eindelijk geupdate met Nawiens replies
Je weet dat dieren een goede intuitie hebben?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:47 schreef YanniiCke het volgende:
Yvana is nu wel een beetje extreem met de dingen die ze zegt enzo. ik kan wel zeggen dat dat in het echt wel meevalt, dan is ze altijd wel beleefd enzoen aardig, we zijn vorig jaar samen een keer gaan kamperen en toen was het super gezellig. yvana was alleen gebeten door een pony
Tel je zegeningen dan maar.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:54 schreef Nawien het volgende:
[..]
Je weet dat dieren een goede intuitie hebben?![]()
Genaaid, hoe lamequote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:49 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Yannie ! Daar zouden we het nooit meer over hebben !
Ik vind hem ook gewoon een minderwaardig beest. punt.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:56 schreef M.I.B. het volgende:
[..]
Oke, wil iedereen die de relevantie van deze reply inziet even zijn hand opsteken?
Alleen omdat hij neger is?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:57 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik vind hem ook gewoon een minderwaardig beest. punt.
En daarom mag Nawien zijn zegeningen tellen. Zo, is dat tenminste duidelijkquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:57 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:56 schreef M.I.B. het volgende:
[..]
Oke, wil iedereen die de relevantie van deze reply inziet even zijn hand opsteken?
Dat heb je met de HBO klassequote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:59 schreef Nawien het volgende:
[..]
, ik zat nog ff aan mezelf te twijfelen zeg !
![]()
Een beestquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:57 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik ben geen neger hequote:
Zooo, is dat misverstand de wereld ook weer uitquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:58 schreef M.I.B. het volgende:
[..]
En daarom mag Nawien zijn zegeningen tellen. Zo, is dat tenminste duidelijk![]()
wAAR Fok wel niet allemaal goed voor isquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:59 schreef Nawien het volgende:
[..]
Een beestTranen lopen echt over me wangen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |