Ojee...Yvana wordt boosquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:32 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Stilte ! of ik vertel iets leuks over jou !
Oke, hoe puberaal ben ik?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:34 schreef ArendBarend het volgende:
Heeft yvana zich onder laten spuiten?![]()
Op stiletto's?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:29 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik had iets op en liep op stiletto's !
De condooms lagen nog in de sloot he...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:34 schreef ArendBarend het volgende:
Heeft yvana zich onder laten spuiten?![]()
Nee, 7 centimeter hakjes !quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:35 schreef Nawien het volgende:
[..]
Op stiletto's?![]()
[afbeelding]
Jij bedoelt zeker stelten?![]()
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:35 schreef Nawien het volgende:
[..]
Op stiletto's?![]()
[afbeelding]
Jij bedoelt zeker stelten?![]()
Ik word net getipt dat het om schoenen met hakjes van 7 cm heet. Dat zijn gewoon naaldhakken tog?quote:
Jij zou daar HELEMAAL niet binnen komenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:37 schreef Nawien het volgende:
[..]
Das niet eens zo een hele foute beslissing !
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:38 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Om een idee te geven [afbeelding]
erg stijlvol jaquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:38 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Om een idee te geven [afbeelding]
Ja zo noemen we dat in onze pauperwereldquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:38 schreef Nawien het volgende:
[..]
Ik word net getipt dat het om schoenen met hakjes van 7 cm heet. Dat zijn gewoon naaldhakken tog?![]()
Die staan ook bekend als stiletto'squote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:38 schreef Nawien het volgende:
[..]
Ik word net getipt dat het om schoenen met hakjes van 7 cm heet. Dat zijn gewoon naaldhakken tog?![]()
dude, hoge hakken? die zijn zo passequote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:40 schreef Nawien het volgende:
[..]
![]()
Jaaa !! Ik heb 1 positief iets ontdekt. Als jouw schoenen er ook zo uitzien heb je wat dat betreft igg goede smaak? Ik hoop dat je ook kleine voeten hebt ipv een moederschip?![]()
In de achterstandswijken ja.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:40 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Die staan ook bekend als stiletto's
Zolang het er geil uitziet maakt mij dat nix uitquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:41 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
dude, hoge hakken? die zijn zo passe![]()
Ja maar ze corrigeren we je houding, wat esthetisch bevorderlijk is.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:41 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
dude, hoge hakken? die zijn zo passe![]()
Mwah, ik vind het er vaak vooral hoerig uitzienquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:42 schreef Nawien het volgende:
[..]
Zolang het er geil uitziet maakt mij dat nix uit![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |