Het is je gegundquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:16 schreef Homdeck het volgende:
icm het antwoord van Asmo
Hij is inderdaad best bekend. Zijn muziek is alleen niet zo interessant. Zoek Besame mucho, la cumparsita en yo te amo mucho ( and that's that) eens op, dan weet je wat voor muziek het is en heb je gelijk de paar nummers die nog wel te pruimen zijnquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:19 schreef Neleos het volgende:
Volgens mij moet ik me gaan schamen. Ik heb er nog nooit van gehoord en zelfs Goofy kent hem![]()
Ga ik doen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:21 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Hij is inderdaad best bekend. Zijn muziek is alleen niet zo interessant. Zoek Besame mucho, la cumparsita en yo te amo mucho ( and that's that) eens op, dan weet je wat voor muziek het is en heb je gelijk de paar nummers die nog wel te pruimen zijn
Besame Mucho is toch niet van hem?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:21 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Hij is inderdaad best bekend. Zijn muziek is alleen niet zo interessant. Zoek Besame mucho, la cumparsita en yo te amo mucho ( and that's that) eens op, dan weet je wat voor muziek het is en heb je gelijk de paar nummers die nog wel te pruimen zijn
quote:Bésame Mucho", which translates to "Kiss Me a Lot" in English, is a Mexican song written in 1940 by Consuelo Velazquez before her sixteenth birthday. According to Velazquez herself, she was inspired by an aria from a Spanish opera by Enrique Granados.
Volgens mij heeft hij bijna niets zelf geschreven. Hij voerde gewoon leuke spaanstalige nummertjes uit met zijn band en/ of orkest.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:24 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Besame Mucho is toch niet van hem?
Inmiddels opgezocht op Wiki:
[quote]
Bésame Mucho", which translates to "Kiss Me a Lot" in English, is a Mexican song written in 1940 by Consuelo Velazquez before her sixteenth birthday. According to Velazquez herself, she was inspired by an aria from a Spanish opera by Enrique Granados.
[/quote
Don McLeanquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:26 schreef Homdeck het volgende:
Welke Amerikaanse zanger schreef een nummer over Vincent van Gogh?
Weet ik, maar ja....die 2 punten kon ik niet laten liggen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |