ik had gehoopt op +4 aangezien het de 100ste isquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:18 schreef AntonDingeman het volgende:
kijk, ik wist het wel.
dit is trouwens een +2 topic, vanKampen.
Zaten er aan te denken om het +3 te maken, maar da's niet bepaald eerlijkquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:23 schreef slaveloos het volgende:
[..]
ik had gehoopt op +4 aangezien het de 100ste is![]()
Greenaway idd ook van de geweldige film the cook the thief his wife and her loverquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:23 schreef Jikpunth het volgende:
Greenway toch?
van die baggerfilm 8 and a half women
zijn (bijna) bejaarden ook welkom op die meet?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:24 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Zaten er aan te denken om het +3 te maken, maar da's niet bepaald eerlijk. Maar er komt dus die meet en daar kan je ook dubbele punten verdienen
Er is vast wel iemand die je rolstoel wil duwenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:28 schreef slaveloos het volgende:
[..]
zijn (bijna) bejaarden ook welkom op die meet?![]()
Natuurlijkquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:28 schreef slaveloos het volgende:
[..]
Tuurlijk. En als je een rollator hebt heb je gelijk een zitplaatsjequote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:28 schreef slaveloos het volgende:
[..]
ik weet precies hoe dat gaat, spreken jullie af in een studentenhuis op de derde verdieping, en dan waterballonnen naar beneden gooien zekerquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:29 schreef Neleos het volgende:
[..]
Er is vast wel iemand die je rolstoel wil duwen![]()
Tuurlijkquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:32 schreef vanKampen het volgende:
Bert Haanstra
Glas won voor De aanslagquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:35 schreef Jikpunth het volgende:
+ 2 Asmodian
Fons Rademakers met "The Assault"
Paul Verhoeven heeft er geen
Die heeft het boek geschreven.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:35 schreef slaveloos het volgende:
Mulisch toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |