Ik blijf het wel doen, hoorquote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:13 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ja, die zit er nog aan. Wel - door middel van een "hendig sjieke" diagonale snede - een hoop vet eruitgehaald. Ik kan alleen nu erg moeilijk een pen vasthouden, dus punten tellen zal iemand anders moeten doen
Oh, dan is het waarschijnlijk Richard Dawkins, die naam heb ik wel'ns voorbij horen flitsen. Niet vaak, maar achquote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:06 schreef Haruhi het volgende:
Richard Hawkins ?
Gechecked, dat is goed. "Dawkins is probably best known for his popularisation of the gene-centered view of evolution "quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:20 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Oh, dan is het waarschijnlijk Richard Dawkins, die naam heb ik wel'ns voorbij horen flitsen. Niet vaak, maar ach
Maar momenteel vooral straalbezopen, vrees ik...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:21 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk heel aardig en sociaal hoor.
Drunk on love misschienquote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:25 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Maar momenteel vooral straalbezopen, vrees ik...![]()
Eyquote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:30 schreef macondo het volgende:
[..]
Uhh bloeit er hier wat moois op tussen Haruhi en Daf??![]()
Oh dacht dat je drunk on love Daf begon te zoenen...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:31 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Eyik ben niet van de mannenliefde
Op zo'n pusduim? Lekker hoor!quote:
Yay!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:23 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Gechecked, dat is goed. "Dawkins is probably best known for his popularisation of the gene-centered view of evolution "
Asmo +2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |