HAHAHA ajax dan hahaha met dat materiaal schande drama blamage heerlijkquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:37 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat hebben we gezien vorig seizoen.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:42 schreef Adothehague het volgende:
[..]
HAHAHA ajax dan hahaha met dat materiaal schande drama blamage heerlijk
En dan toch boven jullie eindigenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:42 schreef Adothehague het volgende:
[..]
HAHAHA ajax dan hahaha met dat materiaal schande drama blamage heerlijk
Ja, maar er zit een verschil in kwaliteit, dus als je daarmee geen eens kampioen word. Dan is dat een grote schandequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:13 schreef Nashje het volgende:
[..]
En dan toch boven jullie eindigen. Wat voor een kutmateriaal hebben jullie dan wel niet zeg.
Klopt. Vorig seizoen was dan ook een schijtseizoen van jewelste. Aan het eind toch nog een beetje goed gemaakt met de Frisdrank Cup en voorronde CL.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:14 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ja, maar er zit een verschil in kwaliteit, dus als je daarmee geen eens kampioen word. Dan is dat een grote schande
Winnen van Feyenoord zegt niks.quote:
Het lezen gaat wel aardig, alleen nu het schrijven nog.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:27 schreef Adothehague het volgende:
Gelijkspelen in julliem leleijke ufo wel
En nu in het Nederlands?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:27 schreef Adothehague het volgende:
Gelijkspelen in julliem leleijke ufo wel
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:27 schreef Adothehague het volgende:
leleijke
Tuurlijk joh. Misschien terugkomen als je legaal voorin de auto mag zitten?quote:
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:30 schreef TC03 het volgende:
[..]
Tuurlijk joh. Misschien terugkomen als je legaal voorin de auto mag zitten?
Snel ergens anders over beginnen, slimquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:30 schreef TC03 het volgende:
[..]
Tuurlijk joh. Misschien terugkomen als je legaal voorin de auto mag zitten?
En dat zeg jijquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:10 schreef Nashje het volgende:
[..]
Snel ergens anders over beginnen, slim. Internetheld.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:13 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nee het was god die op mijn account reageerde.
Wie anders, allah?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:18 schreef Erasmusch het volgende:
Jahweh bedoel je?
Ik heb geeneens zin om op jouw domme posts in te gaan.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:10 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat doe je anders welquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:26 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik heb geeneens zin om op jouw domme posts in te gaan.
Hij zegt dit om 2 stappen vooruit te doen en vanaf nu nie meer op je posts in te gaan. En hij gaat er niet op in, hij zegt alleen dattie nie meer andwoord. Maar hij heeft ut nie over de inhoud. Amsterdam laaat je horenquote:
Shit.... jij moet psychiater worden..quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:31 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Hij zegt dit om 2 stappen vooruit te doen en vanaf nu nie meer op je posts in te gaan. En hij gaat er niet op in, hij zegt alleen dattie nie meer andwoord. Maar hij heeft ut nie over de inhoud. Amsterdam laaat je horen![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een nuttenloze reactievan je ouwe superboerquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:33 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Shit.... jij moet psychiater worden..![]()
boeruh, boeruh, boeruh..quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:34 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Wat een nuttenloze reactievan je ouwe superboer
nee, ik heb geiten.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:37 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Moet je geen koeien melken ofzo?
Shit jaquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:31 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Hij zegt dit om 2 stappen vooruit te doen en vanaf nu nie meer op je posts in te gaan. En hij gaat er niet op in, hij zegt alleen dattie nie meer andwoord. Maar hij heeft ut nie over de inhoud. Amsterdam laaat je horen![]()
![]()
![]()
![]()
quote:andwoord
Ga in de grachten varen ofzxo.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:42 schreef Nashje het volgende:
[..]
Shit ja. Uitgeluld.
Oh toch niet.
[..].
Jij bent dus een rasechte hooligan?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:10 schreef Nashje het volgende:
[..]
In ieder geval een sulletje.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:19 schreef Nashje het volgende:
Ja, als ik iemand uit maak voor internetheld, ben ik automatisch een rasechte hooligan.
Zo'n beetje de enige dag in het jaar dat Amsterdam volstroomd met feyenoord supportersquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:25 schreef jorienvdherik het volgende:
020 heeft het wel he vandaag
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
grap? >> hahaquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:28 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Zo'n beetje de enige dag in het jaar dat Amsterdam volstroomd met feyenoord supporters
Dat is wel vergelijkbaar jaquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:19 schreef Erwtensoep het volgende:
We zullen het maar niet over de Pet & Passion Parade in Rotterdam hebben
ken ik gelukkig nietquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:19 schreef Erwtensoep het volgende:
We zullen het maar niet over de Pet & Passion Parade in Rotterdam hebben
Ach gossiequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:21 schreef Cart_man het volgende:
[..]
In ieder geval een sulletje.Mensen uitmaken voor internetheld/hooligan, pffrt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |