Haha, stiekum heeft iedere kakkie een liefde voor de mooiste club van NLquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:54 schreef Keltie het volgende:
[..]
Puur omdat het voor hem een "speciale" leeftijd betreft en ik het 1 van m'n beste vrienden betreft.
Daar moet je soms een offer voor maken![]()
EDIT:
[..]
Euh.. Man Utd was dan tegen ajax? 2 schijtclubs tegen elkaar
Zat ook tussen jullie toen we wonnen .. Dat was wel genieten, van de stilte ..quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:49 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
zo'n bek over alles en iedereen en wel naar Ajax gaan!![]()
Dan ben je gewoon een schrale vriendquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:55 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
HAHAHA, jezussssssss
Als een vriend me naar zoiets meevraagt is het geen vriend hier hoor, aangezien mijn echte m8's wel weten dat ik dan niet meega.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:58 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon een schrale vriend![]()
Man, heb verschillende voetbalmensen in de groep zitten;
ajax.
Heerenveen.
PSV.
Heerenveen gaat nog weleens mee naar Feyenoord, die ajaxcied wil nog wel een keer mee naar De Kuip ..![]()
Ik maak ze ook in m'n eigen stad .. euh.. Nee, toch niet.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:05 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar vrienden die voor Ajax zijn maar ik maak vrienden in mijn eigen stad en niet op lanpartys
nu geen joden grapjes maken Keltiequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:08 schreef Keltie het volgende:
Weet je zeker dat je ze niet op kamp heb leren kennen?![]()
Hey, kamp is populair onder pubers (als ik wat vage kennissen moet geloven)quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:20 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
nu geen joden grapjes maken Keltie
Inderdaad, Stam mag er ook nog wel tussen gezet worden.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:36 schreef BoNi het volgende:
Keltie naar het AT
Neem je wel je neefjes en nichtjes mee? Niveau zal vergelijkbaar zijn met jullie open dag, alleen zullen er bij ons wél goede voetballers te zien zijn...!
En nee, die goede voetballers spelen niet alleen bij Inter, Manchester en Porto.... :p
Verwacht er niet teveel van....quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:46 schreef Keltie het volgende:
[..]
Inderdaad, Stam mag er ook nog wel tussen gezet worden.
Voor de rest ben ik wel benieuwd naar jullie aankopen want die zeggen me niet zoveel
En och, die goede voetballers .. Goed spelende enkels kunnen gebroken worden, ook door 11 havenslaven![]()
Neuh, ben net klaar .. Jij?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:55 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
precies, moet je trouwens niet een containertje lossen?
Bosvelt is inderdaad een bijtertje die kan uitdelen (en een naarling, maar dat terzijde), maar niet te vergelijken met die andere twee. Helaas komen dit soort voetballers sowieso nog maar weinig voor.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:53 schreef Keltie het volgende:
Na De Wolf en Fraser?
Och, sowieso kent de enkel van Giggs de noppen van Bosvelt nog wel
Mwah, als het moet is Hofs niet de lulligste.
Vond Huntelaar nou niet echt overtuigend, helemaal niet in de reguliere competitie
Had'em zelf dan ook niet gekocht, maar m'n geld op het duo Babel - Rosenberg gezet ..
Maargoed, ik ben maar een Feyenoorder.. Dus wat ken ik nou van voetbal zeggen
Hebben ze in de Betuwe ook havens dan?quote:
Jah zekerquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:00 schreef BoNi het volgende:
[..]
Hebben ze in de Betuwe ook havens dan?
TIjdens de matches tegen Feyenoord? Niet overtuigend.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:59 schreef BoNi het volgende:
[..]
Bosvelt is inderdaad een bijtertje die kan uitdelen (en een naarling, maar dat terzijde), maar niet te vergelijken met die andere twee. Helaas komen dit soort voetballers sowieso nog maar weinig voor.
Sneijder bijvoorbeeld is vergelijkbaar met Hofs.......
Huntelaar was niet overtuigend....???
Sorry, je dwingt me ertoe om je gelijk te geven, je kunt inderdaad beter niks over voetbal zeggen....![]()
sneijder is een mietje vergeleken bij Hofsquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:59 schreef BoNi het volgende:
Sneijder bijvoorbeeld is vergelijkbaar met Hofs.......
In de reguliere competitie heeft hij maar één wedstrijd tegen Feijenoord gespeeld......quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:04 schreef Keltie het volgende:
[..]
TIjdens de matches tegen Feyenoord? Niet overtuigend.
Zijn gehele ajaxtijd? Geluk met de tijd dat'ie kwam.
Slechtdraaiend elftal, maar wel gelijk tegen (minimaal) 5 mindere clubs op rij.
Dan ken ik er ook een partij inknallen..
Dus nee, zo heel denderend vind ik tot nu toe zijn ajaxtijd niet.
![]()
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:10 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
sneijder is een mietje vergeleken bij Hofs
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:17 schreef BoNi het volgende:
[..]Ja, want Feijenoorders zijn veel stoerder en sterker dan Ajacieden...!
Nee, Guzman is inderdaad magertjesquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:23 schreef HeatWave het volgende:
Jammer dat de f;noorders niet kunnen voetballen, toch een leuk talent als je voetballer bent.
Dat je nog op die dorpsmongool reageert joh...quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:24 schreef Keltie het volgende:
[..]
Nee, Guzman is inderdaad magertjes![]()
(om maar een voorbeeld te noemen).
Hey, ik moet m'n werkdag ook doorkomenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:26 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dat je nog op die dorpsmongool reageert joh...
Nu kan hij weer lekker aan z'n lul trekken omdat er iemand op hem heeft gereageerd.
Zeg ik ergens dat zijn rol groter was dan die van Hofs...?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:19 schreef Keltie het volgende:
EK > Rol van Hofs groter. Paar belangrijke doelpunten gemaakt.
Team draaide slecht, werd weinig gescoord..
Kochten scorend vermogen en die kwam erin tegen brakke teams (ik meen de onderste 5 van de competitie?).
Ideaal om erin te komen.
De rest van de "lul" verhalen, mag hij proberen volgend seizoen bij te stellen.
+ Wat ruud_fr zegt
Nopes, geef alleen aan dat Hofs er redelijk voor gezorgd heeft om die finale te bereiken..quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:28 schreef BoNi het volgende:
Zeg ik ergens dat zijn rol groter was dan die van Hofs...?
Voetbal jij zelf ook? En zo ja, op welke positie?
Ah, de typische f'noorder, geen argumenten, dus maar weer schelden..quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:26 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dat je nog op die dorpsmongool reageert joh...
Nu kan hij weer lekker aan z'n lul trekken omdat er iemand op hem heeft gereageerd.
Ja of nee had ook volstaan hoorquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:37 schreef Keltie het volgende:
[..]
Nopes, geef alleen aan dat Hofs er redelijk voor gezorgd heeft om die finale te bereiken..
In competitieverband niet.
Trekken de knietjes en de enkels, waarschijnlijk, niet: kraakbeen in de knieën is verrot + 1 enkelband bijna gescheurd waardoor die ook aardig uitgelubberd is ..
Als ik speel, is het defensie (centraal of linksback).
Al ben ik op de rest van de linkerflank ook wel inzetbaar.
Ik ben dus een fervent straatpleintjes/ voetbalveldjes/ hockeyveldjes/ bedrijventoernooien voetballer
<------->
Had wel bijna weer gaan voetballen (ondanks de lichaamlijke problemen), maarjah.. Maat was uit de selectie getieft en ik ben bezig om op mijzelf te gaan, dus lijkt me verstandiger om eerst eens te kijken wat ik in de maand overhoud ipv nog meer maandelijkse kosten op me te nemen
Ik heb jou er ook nog bar weinig op kunnen betrappen hoor.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ah, de typische f'noorder, geen argumenten, dus maar weer schelden..
Kinderlijk volk toch.
Jochie, je ziet het echt niet he? DIT topic is om MET EEN KNIPOOG elkaar lekker te jennen. En schelden met allerlei vage ziektes is nou niet echt een knipoog.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:52 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik heb jou er ook nog bar weinig op kunnen betrappen hoor.
Het enige dat je doet is wijzen, maar eens naar jezelf kijken, ho maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |