1e hit op googlequote:Ook Antwerpse postbodes staken tegen Georoute
Vorig week vrijdag lekte de eerste concrete plannen uit voor de invoering van het Georoute-programma voor de postbedeling in de Antwerpse binnenstad. Vrijdag ging de transportdienst en de binnendienst al spontaan in staking. Zondagnacht legden de sorteerders het werk neer. En maandagochtend gingen ook de postbodes in staking. De postbedeling voor de binnenstad werd stilgelegd. Het personeel vreest, net zoals de andere kantoren waar Georoute wordt ingevoerd, voor ontslagen en een slechtere dienstverlening.
Beglische postbode's, ja.quote:
De uitzondering op de regel..!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:30 schreef Zyggie het volgende:
[afbeelding]
Ook postbode's schoppen het ver.![]()
En rekeningenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:32 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Beglische postbode's, ja.
De Hollandsche brengen u immer plezier & jolijt!
Ik doe slechts mijn plicht, onderdanige burger.quote:
en pakjes als de buren niet thuis zijn..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
Bedankt voor je reactie. Jij draagt tenminste iets bij aan mijn topic.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:51 schreef wolfrolf het volgende:
Mijn grenzeloze respect heb je hoor SiemeN. Ik hield het nog geen 2 maanden uit jaren geleden als postbode en was gebroken (niet letterlijk)
Postbodes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |