Klinkt als mijn oude bijbaan, Deli XL in Ede. Ik heb er zelf ook wel eens een slaatje op de wc gegeten uiteraard, je moet veel eten om het in een koelcel warm te houden
Daar hebben ze op gegeven moment de deuren uit de wc-hokjes gehaald, zodat je vol in het zicht zat
Werd niet echt gewaardeerd door etnische groeperingen die liever niet hebben dat anderen hun schaamte zien, dus binnen 2 weken zaten de deuren er weer in.
Daarna moest je eerst de wc-sleutel halen bij de bewaker, en de start- en eindtijd werden genoteerd. Bij idioot lange tijdsduren werd je er op aangesproken. Ik heb toen aangekaart dat ze dan wel een inschatting moesten maken van de standaard-tijdsduren die er staan voor poepen (5min? en als ie niet wil, krijg je dan bonustijd?) plassen (1 min) of rukken (ligt aan de inspiratie)
Ook dat werd dus op den duur afgeschaft, want te moeilijk voor de -inderdaad LBO- leidinggevenden
Maar goed, ze ontzeggen je je poeprecht? Prima, dan schijt je toch lekker voor de deur van de WC.
Wel zelf even pleepapier meenemen[ Bericht 6% gewijzigd door Gripper op 03-08-2006 13:07:05 (aanvullingen...) ]
Mijn foto's op Flickr![b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-