Wie had het anders kunnen zijn?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:32 schreef AntonDingeman het volgende:
Mel Gibson
Hij heeft een dubbele nationaliteit, maar ik had duidelijker moeten zijn, excusesquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:34 schreef slaveloos het volgende:
Mel Gibson is toch een Australier?
geeft niet, ik wist niet dat ie een dubbele nationaliteit had, ik heb dus weer wat geleerd, thanksquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:36 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Hij heeft een dubbele nationaliteit, maar ik had duidelijker moeten zijn, excuses
zat het glazuur nog wel op je tanden na die voorstelling?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:44 schreef Asmodian het volgende:
De zangeres heet Andrea, voor de rest zijn er 2 vrouwen en 1 man
Heb ze 'ns live gezien als Support Act
Da's dus de enige die ik wist, maar misschien kan iemand anders mijn voorzet intikkenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:47 schreef AntonDingeman het volgende:
Andrea is goed. Nu nog 1.
Soempie +1quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:48 schreef Soempie het volgende:
andrea caroline sharon
oeh, dat is inderdaad lastigquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:48 schreef Berkery het volgende:
Ik las laatst een leuk dilemma - if you had a chance to fuck all of the Corrs, would you take it?![]()
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:48 schreef Berkery het volgende:
Andrea & Jim?
Ik las laatst een leuk dilemma - if you had a chance to fuck all of the Corrs, would you take it?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |