hmm is het zo erg voor je kaart?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:02 schreef gebrokenglas het volgende:
Maar goed dat ik een grafische kaart heb die al die snel knipperende dingen een beetje bij kan sloffen.![]()
Ja èn? In bad met die lui en de vuile was erbij!!!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 12:52 schreef ryangozer het volgende:
orgineel:
[afbeelding]
Edit: Ik krijg klachten van ziekenhuizen over mensen met epileptische aanvallen.
tssss matig systeem dan....quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:09 schreef murp het volgende:
[..]
dat kan je maar een paar (2) dagen doen... bijwerken en wissen....![]()
Ik zoek nog ff door, thanx...quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:16 schreef murp het volgende:
[..]
ik heb er nog een paar over, alleen lijken ze wel veel op de mijne..
quote:Op zondag 6 augustus 2006 11:25 schreef YuckFou het volgende:
Ik gebruik deze op een ander forum![]()
[afbeelding]
quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:44 schreef Djep het volgende:
[..]
zeker niet....Nou moet ik èn aan nichtrijder denken...èn kan ik vannacht dus niet slapen!![]()
quote:"Okee okee... Ik doe normaal.... maar ik bats wel je moeder!"
Thanx! Een hobby bobje.. (zelfbouw dus.quote:
quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:28 schreef Niwa het volgende:
Mijne is ook snel, zie je dat mijn haar strak naar achter staat?
ja, ik zie het... verdomme....quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:58 schreef Blame het volgende:
Er staat een snelle paarse kikker in de OP
da's waar, ik zal eens een keer een versie maken met meer plaatjesquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:09 schreef murp het volgende:
en dat het maar 3 fotoos zijn..
ImageReady!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 08:33 schreef PoloPower het volgende:
[..]
da's waar, ik zal eens een keer een versie maken met meer plaatjes![]()
Nog tips voor goede software om animted gifs te bakken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |