Wel eens van tocht gehoord slimmerik.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:41 schreef Baserunner het volgende:
Rot jij eens je kut vegertje van je brievenbus, dan duw ik em gewoon door hoor... Door die vegertjes, die COMPLEET NUTTELOOS zijn bij een normaal sluitende brievenbus, blijven de brieven hangen en ik heb geen zin om daar nog extra moeite voor te doen.
Vegertje achter je brievenbus = vragen om problemen, klepje idem. Voor mensen met een klepje achter een vegertje: ga eens deaud!
"knakerpostbode" is wel zo netjesquote:
Vriend van me heeft kanker, dus rot n end opquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:21 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Nee, kanker hebben dan. Nog groffer.
Agreedquote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:39 schreef Kindervriend het volgende:
Cry me a river, blije mongool!
Postbodetopics zijn zóóó zo.
Veertjesquote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:41 schreef Baserunner het volgende:
Rot jij eens je kut vegertje van je brievenbus, dan duw ik em gewoon door hoor... Door die vegertjes, die COMPLEET NUTTELOOS zijn bij een normaal sluitende brievenbus, blijven de brieven hangen en ik heb geen zin om daar nog extra moeite voor te doen.
Vegertje achter je brievenbus = vragen om problemen, klepje idem. Voor mensen met een klepje achter een vegertje: ga eens deaud!
Zo hoe? Hm? Hm?!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:39 schreef Kindervriend het volgende:
Cry me a river, blije mongool!
Postbodetopics zijn zóóó zo.
Haha jaquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:40 schreef GizartFRL het volgende:
Van die klepjes met terugklapmechanisme; dat je je vingers kwijtraakt als je de post er doorheen wilt duwen met je goede gerdrag.
Voordeel van die dingen is wel weer dat alleen een klein lipje van de post in de bus hoeft. Blijft toch wel hangen.
*ervaring heeft*
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |