Omzetten? Als in 'je bol.com punten die je een keer per ongeluk hebt aangeklikt, laten veranderen in FRS punten die je altijd hebt'?quote:Op vrijdag 8 september 2006 10:02 schreef MissX het volgende:
Als je je punten wilt omzetten, hoef je alleen maar een mailtje te sturen aan NIPO toch?
Bedankt! Ik ga ze meteen mailen!quote:Op zondag 10 september 2006 18:44 schreef jufmandy het volgende:
@PeRi ja dit kan. Ik heb het van de week gedaan. Nadat ik mijn mail verstuurd had kreeg ik binnen het uur!! een mail terug dat mijn punten omgezet waren.
Gewoon even een mail sturen naar: Fieldwork.Resources@tns-nipo.com
Moet je je darvoor speciaal aanmelden?quote:Op woensdag 20 september 2006 15:29 schreef Frankvbr het volgende:
75 muziekfragmenten deze x invullen bij intomart, 3,20 als vergoeding. Zijn beste leuke enquetes die met muziek.
Nee, ik heb ze al vaker gekregen, en nu dus weer. Meestal zijn het 25 fragmenten, maar zolang je ze blijft invullen, blijven ze je denk ik benaderen.quote:Op donderdag 21 september 2006 12:24 schreef tine47 het volgende:
Moet je je darvoor speciaal aanmelden?
En die van intomart over televisieonderzoek en de webmeter, krijg je die automatisch of moet je jezelf daar ook voor aanmelden?quote:Op donderdag 21 september 2006 15:23 schreef Frankvbr het volgende:
[..]
Nee, ik heb ze al vaker gekregen, en nu dus weer. Meestal zijn het 25 fragmenten, maar zolang je ze blijft invullen, blijven ze je denk ik benaderen.
Kreeg net ook weer een enquete over Posters in bushokjes, ben die enquete ook al vaker tegen gekomen. Intomart gaat tegenwoordig aardig snel met televisieonderzoek a 2 euro en webmeter a 2,50.
Webmeter kun je je niet voor aanmelden, je wordt geselecteerd. Muziekfragmenten idem dito. Ik kreeg ze eerst wel eens van intomart, maar nu krijg ik ze van Pollland.quote:Op vrijdag 22 september 2006 09:56 schreef tine47 het volgende:
[..]
En die van intomart over televisieonderzoek en de webmeter, krijg je die automatisch of moet je jezelf daar ook voor aanmelden?
bij TNS nipo wel. Hoe dat met de anderen zitten weet ik niet.quote:Op vrijdag 22 september 2006 11:39 schreef MissX het volgende:
Zo mijn punten zijn omgezet in bol bonnen, nu heb ik weer genoeg punten voor een bon. Maar hoe werkt dat met die bol dingen. Krijg je die ook fysiek thuisgestuurd of een emailtje met een code?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |