Mijn ervaring: zo veel mogelijkquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:35 schreef Robbiej het volgende:
Wat is nou een goede site/bureau om een leuk centje mee te verdienen dmv enquetes?
Die inlogsite? Ik weet hem niet uit mijn hoofd, maar ik heb hem altijd direct als ik google op "ipsos epanel"quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:03 schreef AnnekeM het volgende:
Wat is ook alweer de weblink van Ipsos. Ik ben er ook lid van, maar kan het nergens vinden.
* Syrena too!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:25 schreef Furia het volgende:
Net nog een Internetpanel-kleintje voor 5 kroontjesNog 85 te gaan..
Mailen kan ook, duurt even lang (en dat is best lang trouwensquote:Op maandag 4 september 2006 15:19 schreef palingboer het volgende:
Hoe zit het nou met NIPO? Moet ik me nou laten uitnodigen door iemand om lid te worden of moet ik een mailtje sturen naar het mailadres dat eerder in dit topic werd vermeld?
Als ik dus een invite nodig heb, zoek ik nog een lief iemand die mij dit wil sturen
Maar wat zet je in je mail dan? Gewoon "Hoi, mag ik ook meedoen?"quote:Op maandag 4 september 2006 15:25 schreef Syrena het volgende:
[..]
Mailen kan ook, duurt even lang (en dat is best lang trouwens)
Ik ben aangemeld door Rewimo, toen kon je nog niet zelf mailen. Ik zou nu zetten dat ik me wilde aanmelden als respondent en dan mijn gegevens.quote:Op maandag 4 september 2006 15:27 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Maar wat zet je in je mail dan? Gewoon "Hoi, mag ik ook meedoen?"
quote:Goedendag,
Ik zou me graag willen aanmelden als vrijwilliger voor de enquetes van TNS/NIPO.
Ik hoop dat ik hiervoor bij u aan het goede adres zit.
Indien er meer gegevens nodig zijn, gaarne dit te melden.
Met vriendelijke groet,
Ik had de volgende dag al antwoordquote:Op maandag 4 september 2006 15:25 schreef Syrena het volgende:
[..]
Mailen kan ook, duurt even lang (en dat is best lang trouwens)
Bij mij duurde het een paar weken eer ik mijn welkomstpakket kreeg, dat bedoelde ik.quote:Op maandag 4 september 2006 16:20 schreef poohy het volgende:
[..]
Ik had de volgende dag al antwoord![]()
Had een mailtje gestuurd dat ik graag mee wilde doen met de enquetes. Was niet meer dan drie regels dat mailtje![]()
welkomstpakketquote:Op maandag 4 september 2006 16:25 schreef Syrena het volgende:
[..]
Bij mij duurde het een paar weken eer ik mijn welkomstpakket kreeg, dat bedoelde ik.
En dan?quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:07 schreef hannowannabe het volgende:
screening van polland vandaag
en 1tje van NIPO over mobiele telefonie voor 21 punten
en binnenkort de screening van NIPO
nog 6 punten te gaan voor NIPO
Misschien kan je die directe link van NIPO hier posten. Kunnen we die in de OP zetten.quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:02 schreef palingboer het volgende:
Gister een mailtje gestuurd met intresse voor aanmelding. Vandaag direct mailtje terug gehad van NIPO met een directe link naar een gedeelte op de website waar je je kan aanmelden!
Dan heeft ie 66 punten en dat is een bon van 10 euroquote:
Dat kan. Wachten op het welkomstpakket (flopje met programma, inloggegevens en een boekje met uitleg). Programma kun je ook van de site afhalen, als je geen floppydrive meer hebt. Maar dan moet je wel eerst kunnen inloggen, anders herkennen ze je niet. Nog ff wachten dus.quote:Op woensdag 6 september 2006 12:03 schreef MaxMark het volgende:
Ik heb me nu 2 dagen geleden aangemeld bij NIPO, heb ook al een mail gekregen met die link dus...maar daarna niks meer?
quote:Op donderdag 7 september 2006 13:45 schreef palingboer het volgende:
Heb van het NIPO nog niets gehad? Mja, nog maar even afwachten.
Kreeg net ook invotes, ging zeker over discgolf?Mijn doelgroep!
Geduld is een schone zaakquote:Op donderdag 7 september 2006 23:44 schreef Ericjuh het volgende:
ben ik enige die van nipo gewoon niks krijg
Het is bij mij ook lang stil geweest hoor, dat kan gebeuren....maar leuk is het niet nee.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:44 schreef Ericjuh het volgende:
ben ik enige die van nipo gewoon niks krijg
quote:Op vrijdag 8 september 2006 10:02 schreef MissX het volgende:
Als je je punten wilt omzetten, hoef je alleen maar een mailtje te sturen aan NIPO toch?
Omzetten? Als in 'je bol.com punten die je een keer per ongeluk hebt aangeklikt, laten veranderen in FRS punten die je altijd hebt'?quote:Op vrijdag 8 september 2006 10:02 schreef MissX het volgende:
Als je je punten wilt omzetten, hoef je alleen maar een mailtje te sturen aan NIPO toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |