ik vond eerst het solo werk van Roger ook niet echt geweldig, maar ik vind nu dat er toch wel een behoorlijk verschil zit in kwaliteit tussen Amused To Death en zeg On An Island..quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:34 schreef Relayer het volgende:
"High hopes" aleen al is vele malen beter dan het solowerk van Waters!
Klopt, maar die opbouw is juist éxtra mooi omdat je je eerst door die "jankgeluiden" heen hebt moeten worstelen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:13 schreef Raphaelo29 het volgende:
[..]
al vind ik het tussenstuk ook te lang en niet zo fantastisch.....die "jankgeluiden" gaan door merg en been, maar de opbouw daarna is weer![]()
Lijstjes zijn mooi want je kan dan zonder al te veel moeite je liefde voor Pink Floyd op papier zettenquote:Op maandag 28 augustus 2006 11:16 schreef Hankster het volgende:
oh god.....gaan we het hier nu ook al over lijstjes hebben?
Ik zeg maar niks...(maar om zoiets dodelijk saais als een opera - "Ca Ira" - te gaan maken...nee, dan honderd maal liever On an island)quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:17 schreef Hankster het volgende:
[..]
ik vond eerst het solo werk van Roger ook niet echt geweldig, maar ik vind nu dat er toch wel een behoorlijk verschil zit in kwaliteit tussen Amused To Death en zeg On An Island..
Ik heb die DVD ook van PULSEquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:44 schreef Raphaelo29 het volgende:
heb van het weekend de Pulse dvd cadeau gekregen van een vriend. een andere vriend van hem werkt bij EMI en toen ie hoorde dat ik gek was op PF![]()
Yep, toppertje.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:50 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik heb die DVD ook van PULSEHij is erg mooi
![]()
mooi vergelijk ookquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:46 schreef Relayer het volgende:
[..]
Ik zeg maar niks...(maar om zoiets dodelijk saais als een opera - "Ca Ira" - te gaan maken...nee, dan honderd maal liever On an island)
Precies, beiden de meest actuele albums.quote:
ja inderdaadquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:29 schreef Relayer het volgende:
[..]
Precies, beiden de meest actuele albums.
quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:29 schreef Relayer het volgende:
[..]
Precies, beiden de meest actuele albums.
nee inderdaad de muziek er omheen en de teksten waar slechts beperkte toevoegingenquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:33 schreef Relayer het volgende:
En sowieso was het belangrijkste in Floyd altijd David Gilmour's gitaarspel, zonder dat stelt het niks voor
quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:38 schreef Relayer het volgende:
Om nog maar te zwijgen over het feit dat Waters niet kan bassen of zingen
(Luister The Wall nog eens na, In the flesh is ronduit vals gezongen)
gast je bent de moeite van deze 45 karakters niet eens waardquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:41 schreef Relayer het volgende:
Welke emotie? Die hoop zelfmedelijden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |