Dat kan wel degelijk.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:10 schreef Veletta het volgende:
Je word geboren als homo/lesbienne/bisexueel, dus je kan niet zomaar opeens hetero worden.
@#$@#$%@#$%$ ik wordt oud, in mijn tijd konden jullie nog niet eens le-zen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:13 schreef Vinno het volgende:
Ik vroeg me af waarom je die bladen uberhaupt leest, maar ik zie het al :
Geboortedatum: 1991-05-24
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:15 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
@#$@#$%@#$%$ ik wordt oud, in mijn tijd konden jullie nog niet eens le-zen.
Niet dat het er in de tussentijd veel beter op is geworden, maar als ik zie dat die kinderkes hier ook posten voel ik me zo O-U-D![]()
Dit klinkt als een eigen topic in KLB..
vind je het gek.quote:Geboortedatum: 0000-00-00
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:26 schreef AntonDingeman het volgende:
lieve fancy, ik heb me laatst bevredigd met de lijmtube, maar toen ik hem er uit probeerde te halen, kreeg ik alleen het dopje terug. Moet ik nu naar de dokter, want dat durf ik niet
Komt omdat ik zelf geen sletterige breezer ben. Ik loop voor op mijn leeftijd, dus kan het wel eens zijn dat ik me erger aan die ''tyfuskids van tegenwoordig''quote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:28 schreef Biobakker het volgende:
[..]
[..]
vind je het gek.Maar ik snap wat je bedoelt. Waar moet het heen met de wereld als een product van de jaren 90 gaat zeiken over de "kinderen" van tegenwoordig
![]()
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:41 schreef MikeyMo het volgende:
Beste Tina
Ik wil graag een oproep doen, ik ben een getrouwde man van 56 jaar. Ik krijg de laatste tijd 's nachts telefoontjes waarin niets wordt gezegd. Nu ben ik er achter gekomen dat mijn tandenborstel enkele keren niet zo lag als ik hem weg had gelegd. Door het plaatsen van een verborgen camera ben ik er achter gekomen dat mijn buurmeisje hiermee masturbeert in mijn huis.
Ik moet zeggen dat deze beelden mij zeer geil hebben gemaakt. Ik weet dat mijn buurmeisje de Tina leest en wil bij deze een oproep doen aan mijn buurmeisje een ker langs te komen als ik wel thuis ben! Misschien kunnen we een keer iets gezelligs doen...
De buurman
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |