Met de PM functie die Fok! niet heeft zeker?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 04:50 schreef Slappertje het volgende:
[..]
Dat zijn jouw woorden, maar je mag ze ook PM-en als je het privé wilt houden![]()
FG is sws gayniaalquote:Op donderdag 3 augustus 2006 04:54 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Geniaal stukje tekenfilm, he?![]()
*kuch* wizardofnos(at)Gmail(dot)com *kuch*quote:Op donderdag 3 augustus 2006 04:51 schreef NanKing het volgende:
[..]
Met de PM functie die Fok! niet heeft zeker?.
komt er overigens wel aan
Ja, maar toen ging ik tekenfilms kijken.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 04:55 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Je ging slapen enzo? What's happend?![]()
quote:
ik mis SpongeBob in het engelsquote:Op donderdag 3 augustus 2006 04:56 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja, maar toen ging ik tekenfilms kijken.![]()
Hebjegeenmsnofzovoegmedantoeofzo.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 04:56 schreef Slappertje het volgende:
[..]
*kuch* wizardofnos(at)Gmail(dot)com *kuch*![]()
Maarikgazoincomavallenomdatikvan12tot23moetwerkendusdatisookzogaaromnadriewoordenervanddortegaanquote:Op donderdag 3 augustus 2006 04:59 schreef NanKing het volgende:
[..]
Hebjegeenmsnofzovoegmedantoeofzo.
Vond ik een van de weinige die in het Nederlands net zo irri waren als in het Engels.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 04:59 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik mis SpongeBob in het engels![]()
Lekkerboeiendtochenikbennogwelvakeropmsnalsalleenvannachthoorquote:Op donderdag 3 augustus 2006 05:00 schreef Slappertje het volgende:
[..]
Maarikgazoincomavallenomdatikvan12tot23moetwerkendusdatisookzogaaromnadriewoordenervanddortegaan![]()
Ik ben een gigantische aversie gaan krijgen tegen die spons.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 05:01 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Vond ik een van de weinige die in het Nederlands net zo irri waren als in het Engels.![]()
Ja, maar Engels of Nederlands: maakt niks uit.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 05:01 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik ben een gigantische aversie gaan krijgen tegen die spons.
Godverredomme, nou moet ik dat ding nog op gaan starten ookquote:Op donderdag 3 augustus 2006 05:01 schreef NanKing het volgende:
[..]
Lekkerboeiendtochenikbennogwelvakeropmsnalsalleenvannachthoor.
Heul goedquote:Op donderdag 3 augustus 2006 05:03 schreef Slappertje het volgende:
[..]
Godverredomme, nou moet ik dat ding nog op gaan starten ook![]()
ikke niet...maar ik ben ook 1 van de weinigen (enige) die hier een kind heeft en verplicht is om dit soort dingen te waarderenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 05:01 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Vond ik een van de weinige die in het Nederlands net zo irri waren als in het Engels.![]()
Da is, da isquote:
Aha, naar die bios film geweestquote:Op donderdag 3 augustus 2006 05:08 schreef SeaOfLove het volgende:
bij de film zat ik al met 10 minuten: ik ben hier klaar mee, ik ben hier klaar mee, ik ben hier klaar mee![]()
ik volg Odysseuzzzquote:Op donderdag 3 augustus 2006 05:14 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Aha, naar die bios film geweest![afbeelding] -> lijkt wel.
![]()
* Odysseuzzz drukt peuk uit en gaat ergens anders liggen
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |