TWC ?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 01:48 schreef Staaf het volgende:
Post hier foto's van de vliegtuigen die in het TWC vlogen. Is lang geleden dat ik ze heb gezien en ik wil wel weer eens van die spectaculaire plaatjes zien!!!
Kijk uit voor de torenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 01:52 schreef remlof het volgende:
[afbeelding]
of moesten we ze fotosoepen?
Mag ook. Maar er bestaan al veel gefotoshopte togquote:Op donderdag 3 augustus 2006 01:52 schreef remlof het volgende:
[afbeelding]
of moesten we ze fotosoepen?
ik dnek dat ik bij de politie ga zodat kingkong mij straks niet aanvaltquote:Op donderdag 3 augustus 2006 01:51 schreef admiraal_anaal het volgende:
Nope ga maar weer slapen, dat zijn beelden van de nieuwste film met kingkong![]()
nope, en het was 2001 hèquote:Op donderdag 3 augustus 2006 01:54 schreef Staaf het volgende:
Zijn er geen foto's die vanuit de toren zijn gemaakt en nog snel als MMSje zijn verstuurd OID. Dat lijkt me wel lauw.
tis nep!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 01:50 schreef opgebaarde het volgende:
wat is er gebeurd? Ik weet van niks, is dat allemaal echt gebeurd of is het een hollywood hoax?! [Diepe shock]
Dacht dat ze in de USA 4 jaar voorliepenquote:
Wat heeft dat rechtermeisje aan der armquote:Op donderdag 3 augustus 2006 01:59 schreef remlof het volgende:
Dit is het kantoor van een japanse handels firma in het WTC vlak voor de eerste Boeing binnenkwam:
[afbeelding]
Dat is geheimquote:Op donderdag 3 augustus 2006 02:00 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wat heeft dat rechtermeisje aan der arm?
Ik werd gebeld door mijn broertje en ik snapte er echt geen bal van. Vliegtuig, staat die toren dan nog, ongeluk en op dat moment kwam vliegtuig nummero 2, zo onwerkelijk en irritantste was dat nergens nieuws te vinden was omdat niemand wat wist of omdat alle informatie sites down lagenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 01:59 schreef Staaf het volgende:
[..]
Dacht dat ze in de USA 4 jaar voorliepen
Vind het gewoon bizarre foto's. Ik heb op tv dat tweede vliegtuig er live in zien rammen. Gewoon onvoorstelbaar!![]()
TV he, maarja ik zat ook met een gebroken poot thuis. Hoorde het 10 minuten nadat die eerste ging al op de radio.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 02:01 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik werd gebeld door mijn broertje en ik snapte er echt geen bal van. Vliegtuig, staat die toren dan nog, ongeluk en op dat moment kwam vliegtuig nummero 2, zo onwerkelijk en irritantste was dat nergens nieuws te vinden was omdat niemand wat wist of omdat alle informatie sites down lagen
Hm alsof je zo je laatste paar minuten wilt doorbrengen. Als ik die chinees was had ik nog effe snel dat wijf achter d'r gebanged. Maakt toch niet meer uit.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 01:59 schreef remlof het volgende:
Dit is het kantoor van een japanse handels firma in het WTC vlak voor de eerste Boeing binnenkwam:
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |