quote:
nbgjrslgm,.dfquote:Op donderdag 3 augustus 2006 01:42 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
kwartet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk!!!! Londen isquote:Op donderdag 3 augustus 2006 01:41 schreef Sebasser het volgende:
Ik ga naar londen over een weekje of zo
En dan blijf ik daar ook een weekje of zo
heus niequote:
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 01:43 schreef Qunix het volgende:
[..]
[..]
nbgjrslgm,.df
Stel hé........... Stel hé............wat een kutspoiler. nu heb je het verradenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quoteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 3 augustus 2006 01:45 schreef PeZu het volgende:
ik las net iets leuks
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 01:46 schreef TwyLight het volgende:
wie wil er een dubbel orgasme krijgen doormiddel van mijn piem0l?
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 01:44 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
wat een kutspoiler. nu heb je het verraden![]()
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 01:46 schreef TwyLight het volgende:
wie wil er een dubbel orgasme krijgen doormiddel van mijn piem0l?
Bij misbruik van dit forum kunnen we je provider op de hoogte stellen.quote:
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 01:47 schreef Qunix het volgende:
Weet je wat me opgevallen is!
Dat een muis een dame is die he met respect moet behandelen ookal heeft het een snoertje.
ik moest glimlachenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 01:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
Bij misbruik van dit forum kunnen we je provider op de hoogte stellen.
geen geileneuqsex met me muis meer dus?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 01:47 schreef Qunix het volgende:
Weet je wat me opgevallen is!
Dat een muis een dame is die he met respect moet behandelen ookal heeft het een snoertje.
Kan je godverdomme eens kappen kut noobquote:Op donderdag 3 augustus 2006 01:49 schreef Odysseuzzz het volgende:
typoquote:Op donderdag 3 augustus 2006 01:49 schreef TwyLight het volgende:
nou is niet leuk hoor bld ik heb al een keer een dreigmail van abuse@chello gehad wegens pwnen on tha web zonde rproxy
pwndquote:Op donderdag 3 augustus 2006 01:49 schreef TwyLight het volgende:
nou is niet leuk hoor bld ik heb al een keer een dreigmail van abuse@chello gehad wegens pwnen on tha web zonde rproxy
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 01:49 schreef Qunix het volgende:
[..]
Kan je godverdomme eens kappen kut noob
bak je ze in je plas?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 01:52 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
dit ga ik nu doen
- plassen
- pak lidl kebab klaarmaken
- kebab eten
- boeren
lidl kebabquote:Op donderdag 3 augustus 2006 01:52 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
dit ga ik nu doen
- plassen
- pak lidl kebab klaarmaken
- kebab eten
- boeren
Beter als poepen uit je mond dan zou je het proevenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 01:53 schreef Qunix het volgende:
[..]
Stel hé....... Stel hé.... Dat je kon poepen uit je neus... Dat zou stinken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |