en die heeft dus liggen te editen, wat snap je nu niet?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:51 schreef wendytje het volgende:
[..]
tikorev had het nummer van Kane wel goed......
hij heeft volgens mij alleen zucchero ge-edit.....quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:52 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
en die heeft dus liggen te editen, wat snap je nu niet?
Hier wordt ik dus echt niet vrolijk van.
Van wie is deze quote![]()
Mij lijkt het anders wel vreemd dat als je "valsspeelt" je een punt krijgt ? Toch ?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:54 schreef wendytje het volgende:
[..]
hij heeft volgens mij alleen zucchero ge-edit.....
dus de rest was goed/
einde discussie
dus niet, wel even opletten de volgende keer, zo tast je de integriteit van het spel aan. Bovendien telt die post niet als er ge-edit is.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:54 schreef wendytje het volgende:
[..]
hij heeft volgens mij alleen zucchero ge-edit.....
dus de rest was goed/
einde discussie
Stel jij maar de vraag. Mijn antwoord was inderdaad geëdid. Ik had verwacht dat er wel een 'edit' plus tijd bij zou komen te staan waaraan het een en ander zou af te leiden zijn...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:53 schreef Soempie het volgende:
ik wil wel een vraag stellen, maar misschien tikorev ook wel
fijne vakantie nog majo! Tot gauw, als je een snellere computer hebt.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:57 schreef MaJo het volgende:
Ik ga er maar vandoor, heb de computer 4 keer opnieuw moeten opstarten dus dat schiet niet echt opWas graag langer gebleven maar het heeft niet zo mogen zijn
Ik probeer het morgenochtend nog wel even, daarna zal het echt weer volgende week worden. Tot gauw
Gezien de 10000 literaire vragen hebben 'we' nog wat in te halenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:59 schreef MaJo het volgende:
Kunnen we weer van de biologievragen af?
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 01:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gezien de 10000 literaire vragen hebben 'we' nog wat in te halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |