abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40441384
wat is de bestandsnaam dan?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_40441391
gruzzolo is niet het antwoord namelijk
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_40441423
oh
pi_40441741
Hm ik geloof dat ik beter een andere vraag kan stellen. Moment.
pi_40441776
Hoe heet het programma (sociale wetten en overheidsinitiatieven) van Franklin Delano Roosevelt na de grote crisis/ depressie?
pi_40441797
New Deal, makkie.
pi_40441816
AntonDingeman +1

ja vond ik ook. Die ander was wat moeilijk. Ik stel hem misschien een andere keer wel weer (als Asmo er is )
pi_40441896
moge
When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.
pi_40441945
brb
pi_40442257
Een heleboel deeltjes geleden heb ik het gehad over Paco. Paco is de hond waar De Roy van Zuydewijn en prinses Margarita zo veel over gebakeleid hebben vorig jaar. Paco is een mooie, gespierde, slanke, grote hond met een korte vacht. Het ras van Paco vindt zijn oorsprong in het zuiden van Afrika en werd gebruikt om boerderijen te verdedigen tegen indringers. Oorspronkelijk is het ras gefokt om op groot wild te jagen, zoals op leeuwen. Alternatieve namen voor het ras zijn "pronkrug", "leeuwhond" en "boerhond", maar de meeste mensen kennen hem anders.

Wat is er zo bijzonder aan de rug van Paco (en de andere honden van dit ras)?
pi_40442266
Mijn excuses dat het zo lang duurde, er was iemand aan de deur.
pi_40442423
Volgens mij steekt hun ruggegraat ui. In ieder geval is er een verhoogde 'richel' langs hun rug
Sorry jongens, tegen Tazmanian Devil kan niemand op :D -MaJo
Iedereen weet gewoon dat de Asmoclopedie niet is in te halen -Daffodil31LE
pi_40442435
Tevens een goede morgen deze morgen!
pi_40442520
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 10:17 schreef Asmodian het volgende:
Volgens mij steekt hun ruggegraat ui. In ieder geval is er een verhoogde 'richel' langs hun rug
Nee. Het zal misschien wel uitsteken, maar dat is niet kenmerkend voor dit ras. Ik zoek iets anders.
pi_40442527
Dag Asmo
pi_40442557
en goedemorgen idd
pi_40442595
ik heb het opgezocht. Best apart
pi_40442613
Goeiemorgen Anton en Soempie!
pi_40442640
Hint: De meeste mensen kennen het ras als "Rhodesian Ridgeback".
  donderdag 3 augustus 2006 @ 10:26:34 #245
142210 slaveloos
laveloos tot de deurmat
pi_40442642
is er iets met de wervels?
ik heb wel eens iets gehoord of gelezen over wervels bij bepaalde honden, maar weet t niet meer precies

goedemorgen allemaal trouwens
Morality is doing right no matter what you are told, relgion is doing what you are told no matter what is right
all I wanted was a pepsi, just one pepsi and shit was given to me
pi_40442653
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 10:25 schreef Soempie het volgende:
ik heb het opgezocht. Best apart
Waarom heb je dat gedaan, dan kan je niet meer gokken!

Mijn volgende gok is: gekromde rug?

Ik neem aan van niet omdat anders Soempie het niet 'best apart' zou noemen
pi_40442660
"gekromde rug" en "iets met wervels" is fout.
pi_40442677
Trouwens, Soempie, het antwoord op jouw vraag is iets als 'tesserae'
pi_40442682
Grote hint: Het heeft niets met het skelet te maken.
  donderdag 3 augustus 2006 @ 10:28:29 #250
142210 slaveloos
laveloos tot de deurmat
pi_40442689
een dubbele ruggengraat? we gaan nu echt gokken
Morality is doing right no matter what you are told, relgion is doing what you are told no matter what is right
all I wanted was a pepsi, just one pepsi and shit was given to me
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')