Het was op zich niet m'n bedoeling om een discussie 'de jeugd van tegenwoordig, tsss...' te startenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:16 schreef Rebbedebje het volgende:
Daar zijn we al in beland. Kinderen willen of eisen zelfs al mobiele telefoons, internet, merkkleding etc.
Die weten waarschijnlijk niet eens dat dat vroeger nog niet bestond en dat zwart-wit tv nog heel normaal was in de vorige eeuw.
(nee ik ben geen 45, maar 25)
edit. ik bedoel dus dat ze niet eens verder kijken, in dit geval terug kijken en alles maar normaal vinden.
Die shit is outdated, hoef je niks meer meequote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:24 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het was op zich niet m'n bedoeling om een discussie 'de jeugd van tegenwoordig, tsss...' te startenHoewel de dooddoener 'vóór mijn tijd' natuurlijk gruwelijk is.
Ik ben echt verbijsterd dat er dus mensen zijn die niet alle namen van de Beatles, waarmee de popmuziek in feite is begonnen, kunnen oplepelen (en misschien ook nog een liedje van ze kunnen zingen)![]()
Wat moet je dan doen? Een ritueel aan al je goederen ofzo opeisenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:16 schreef Rebbedebje het volgende:
Daar zijn we al in beland. Kinderen willen of eisen zelfs al mobiele telefoons, internet, merkkleding etc.
Die weten waarschijnlijk niet eens dat dat vroeger nog niet bestond en dat zwart-wit tv nog heel normaal was in de vorige eeuw.
edit. ik bedoel dus dat ze niet eens verder kijken, in dit geval terug kijken en alles maar normaal vinden.
Dat valt wel mee hoor.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:16 schreef Rebbedebje het volgende:
Tuurlijk wel, elke zichzelf respecterende praatzingneger sampled die oude muk toch ook.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Die shit is outdated, hoef je niks meer mee.
Van de Beatles?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:34 schreef nietzman het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, elke zichzelf respecterende praatzingneger sampled die oude muk toch ook.
jaquote:
Ik had het niet beter kunnen verwoorden.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:10 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben wel van die tijd, maar ik vind the Beatles ook volkomen overrated en kut. Domme deuntjes met achterlijke teksten. Ik was ZO the Stones geweest in die tijd...
Ik ben van mening dat als John Lennon nog had geleefd de Beatles lang niet zo 'groots' beschouwd zouden worden. Vind ik van Kurt Cobain en Elvis Presley trouwens ook.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:10 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben wel van die tijd, maar ik vind the Beatles ook volkomen overrated en kut. Domme deuntjes met achterlijke teksten. Ik was ZO the Stones geweest in die tijd...
Nee, dan zijn de Beatles wel weer 100 keer beter.....quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:08 schreef SuperwormJim het volgende:
Beatles?
Oh ... Jovink en de Voederbietels bedoel je .....
idd....je zult 't altijd hebben. Er zijn ook genoeg mensen van jouw/zijn leeftijd/generatie die niet weten wie bijv. Michiel de Ruyter is..quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:08 schreef SeaOfLove het volgende:
@ TS ... deal with it...zolang jij maar weet wie ze zijn![]()
![]()
Wat een tijdloos domme opmerking.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:29 schreef Miracle_Drug het volgende:
Ik ben van mening dat als John Lennon nog had geleefd de Beatles lang niet zo 'groots' beschouwd zouden worden. Vind ik van Kurt Cobain en Elvis Presley trouwens ook.
Nee hoor. Het overlijden of voortijdig uit elkaar gaan, voorkomt dat de artiesten ver over hun hoogtepunt doorgaan en een karikatuur van zichzelf worden. Zie Rolling Stones; heel vernieuwend tot begin 70'er jaren. Daarna verworden tot commerciele snot en goed geoliede concertmachine ($$$$).quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:36 schreef nietzman het volgende:
[..]
Wat een tijdloos domme opmerking..
Het gegeven is natuurlijk niet helemaal onwaar.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:36 schreef nietzman het volgende:
[..]
Wat een tijdloos domme opmerking..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |