Zo'n krul waar je in kunt pissen. ( als je penis groot genoeg is).quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:23 schreef veldmuis het volgende:
Wat is een piskrul?
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:23 schreef veldmuis het volgende:
Wat is een piskrul?
pist heerlijk.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:27 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Whehehehehe, wat een ding. Nog nooit gezien!
Leuk in de vrieskouquote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:29 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
pist heerlijk.wel zorgen dat je voorhuid niet tegen het metaal aankomt.
Dat lijkt me hendig smerig!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:29 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
pist heerlijk.wel zorgen dat je voorhuid niet tegen het metaal aankomt.
mijn penis stelt zich daar op in. hij wordt kleiner en kan niet meer vastvriezen aan het ijskoude ijzer.quote:
Z'n rechterschoen is al natquote:
ik las net op AT5 teletekst dat ze de watertorens (ivm die legionalla) via Google earth hebben opgespoord. Zou je piskrullen dan ook niet kunnen zien?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:05 schreef zoalshetis het volgende:
jammer dat google earth nog niet gedetailleerd genoeg is.
Dat is maps.ask.com, die hebben Nederland wel scherpquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:06 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ik las net op AT5 teletekst dat ze de watertorens (ivm die legionalla) via Google earth hebben opgespoord. Zou je piskrullen dan ook niet kunnen zien?
Kijk das goede informatie! Is dat ook een ijzeren? Ik heb nl wel eens wat gelezen over een stenen urinoir op de Meeuwenlaan. Kom zelf verder bijna nooit in Noord, dus als je er nog meer weet/ziet...quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:03 schreef Marietje_34 het volgende:
Op de Meeuwenlaan in Noord staat ook zo'n ding. Een stukje voor de Dirk III.
Is die niet van beton?quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:23 schreef fotoloog het volgende:
Oosterpark Hoek 1e Oosterparkstraat
Is van ijzer iddquote:Op zondag 6 augustus 2006 12:35 schreef mappie007 het volgende:
[..]
Kijk das goede informatie! Is dat ook een ijzeren? Ik heb nl wel eens wat gelezen over een stenen urinoir op de Meeuwenlaan. Kom zelf verder bijna nooit in Noord, dus als je er nog meer weet/ziet...![]()
Weesperplein is ook een goeie! Die had ik nog niet...
dus ik ben niet de enige gek...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:08 schreef Z het volgende:
Ik was van ook van plan om ze in kaart te brengen + foto's, het komt er alleen telkens niet van, wellicht doe ik het in dit topic.
Hej heb deze gespot... is inderdaad een ander model, zo'n stenen exemplaar... Wel leuk, hoewel die wel echt smerig is!! Hoort niet helemaal thuis in het rijtje maar wel leuk om te weten!! Thankxquote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:07 schreef Detroit het volgende:
Er staat er in ieder geval een in de Burgemeester Fockstraat (Slotermeer), alleen is dat er geen van het model zoals je ze in het centrum ziet.
ik woon aan de plantage muidergracht, maar heb dit ding nog nooit gezien, waar staat dat ding?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Plantage Kerklaan, bij Artis. Daar staat er ook nog eentje, een hele fijne vind ik.
Als TS wil kan ik daar binnenkort wel een foto van maken, is in mijn buurtje.quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:23 schreef fotoloog het volgende:
Oosterpark Hoek 1e Oosterparkstraat
Whehe, cool, het vorige huis van m'n ouders staat daar nog in.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:15 schreef Brembo het volgende:
[..]
Dat is maps.ask.com, die hebben Nederland wel scherp.
Er worden momenteel een hoop krullen opgeknapt. Daarvoor worden ze tijdelijk weggehaald. Waarschijnlijk is dat ook het geval bij het Amstelveld. Waarschijnlijk staan er nog wel hekken rond de plek?!quote:Op woensdag 7 februari 2007 02:58 schreef Grumpey het volgende:
bij het amstelveld is hij nu weggehaald
oh die moet ik dan snel eens localiseren... ter hoogte van het rembrandsplein dus?!quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:15 schreef Z het volgende:
In de Utrechtsestraat.
Geen idee... misschien moet deze maar eens terug naar STA...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:11 schreef laffer het volgende:
ff een schopje naar MEN lieverds, we hebben hier ook al Raad de Straat, Amsterdam deel IX
en dit topic wil ik als ras amsterdammer er graag bij hebben
( als het in MEN niet loopt, kan ie altijd weer terug naar STA )
Goeie tip, heb hem gevonden. Hoek met de Keizersgracht.quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:15 schreef Z het volgende:
In de Utrechtsestraat.
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Plantage Kerklaan, bij Artis. Daar staat er ook nog eentje, een hele fijne vind ik.
ja die is sinds kort weg... misschien ter renovatie, maar hij staat er niet meer!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |