En, wat vonden ze ervan?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:16 schreef PyTh het volgende:
Ik heb mijn vertrouwen opgezegd in de heren Reiziger en Ball
Ja fuck, als ie de Cruijff Schaal moet missen is het wel klote, de eerste wedstrijd, oke, dat kan nog. Hopen dat er nog wat tegen in wordt gegaan.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:51 schreef dndiek het volgende:
De tuchtcommissie van de KNVB heeft PSV-doelman Heurelho da Silva Gomes een voorstel gedaan van twee duels onvoorwaardelijke schorsing.
Ze waren ietwat teleurgesteld....quote:
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:55 schreef BobbyHill het volgende:
Moens speelt Gomes gewoon meteen uit de basis
Als Gomes een been EN een arm verliest, is er een kleine kans dat dat gebeurt ja.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:55 schreef BobbyHill het volgende:
Moens speelt Gomes gewoon meteen uit de basis
Zou Rosenberg spelen dan denk je?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:02 schreef Erwtensoep het volgende:
Rosenberg tegen Moens klinkt al wat beter
Dat wint Alex wel van die veteraan. Stam is een paar cm langer, maar Alex is weer wat breder en gespierder.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:28 schreef PyTh het volgende:
Duels bij corners gaan interessant worden; Alex vs Stam
Ik denk dat Gomes beroep aantekent. Dan zou hij eventueel de thuiswedstrijd tegen NEC en de uitwedstrijd tegen Twente missen, maar wel de Johan Cruijff Schaal-pot kunnen spelen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:02 schreef Erwtensoep het volgende:
Rosenberg tegen Moens klinkt al wat beter
Ik denk juist van niet. Zo belangrijk is die supercup-wedstrijd ook weer niet, de competitie is veel belangrijker.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:49 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik denk dat Gomes beroep aantekent. Dan zou hij eventueel de thuiswedstrijd tegen NEC en de uitwedstrijd tegen Twente missen, maar wel de Johan Cruijff Schaal-pot kunnen spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |