Alles gebeurde anders !quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:02 schreef Peter6000 het volgende:
Serieus?![]()
Dan gebeurde het iig op een andere manier dan in BB5
You are so beautiful van Joe Cocker... ?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:06 schreef Peter6000 het volgende:
Welk liedje werd er gedraaid bij het filmpje van Ingrid, in de finaleuitzending van BB5.
* gisteren de complete finale zitten herbekijken![]()
"I like your thumb" van Iggy Pop ?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:06 schreef Peter6000 het volgende:
Welk liedje werd er gedraaid bij het filmpje van Ingrid, in de finaleuitzending van BB5.
"Fragile" van Sting ?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:06 schreef Peter6000 het volgende:
Brigitte Bardot van Arne Jansen ?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:14 schreef Peter6000 het volgende:
![]()
Het was een (vond ik) wel toepasselijke tekst, van een Nederlandse artiest.
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:15 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Brigitte Bardot van Arne Jansen ?
En zo helemaal terechtquote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:21 schreef Sanne het volgende:Wat een leuke TT
antwoord moet ik verschuldigd blijven, ik zat tijdens de finale in de studio.![]()
Ja, is goedquote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:29 schreef Nostalgist het volgende:
Vrij zijn van Marco Borsato ?
Iedereen, ook Ingrid wil echte liefde voelen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:32 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, is goed![]()
Was een mooi filmpje, dat ze geen binding wil en geen mensen die echt dichtbij haar zijn.
Gert-Jan?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:40 schreef Nostalgist het volgende:
Nieuwe vraag : Wie ging stomdronken, en huilend, aan Hummie vragen of ie uit het huis mocht?
Sanne strikes again !!quote:
Hunter!!!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 06:57 schreef Hunter het volgende:
In welke BB's kwamen de volgende personen op bezoek (en waarvoor)?
- Ome Willem
- Zwerver Dirk
- Frans van Deursen
- Bob Fosko
- George Baker
- Wolter Kroes
- Gordon
- Arie Ribbens
- Anouk (zangeres)
- Corrie Konings
- Marco Borsato
- Judith Jobse
- Gerard Joling
- John de Wolf
- John van de Brom
- Peter van Vossen
- Kabouter Plop
- Henk Schifmacher
- Martijn Krabbé
Ben ik nog anderen vergeten?
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:09 schreef Tinkepink het volgende:
- Kabouter Plop - voor eh, hoe heet ie ook al weer, hij was kaal en vervelend en had een even naar vriendje...
Is dat Judith niet van de titelsong?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:13 schreef Peter6000 het volgende:
Gerard Joling was in BB5, tijdens de karaoke-marathon.
En wie is Judith Jobse, een GTST actrice ofzo???
tip: elke bewoner komt 1 keer voorquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 12:05 schreef Sanne het volgende:
Opa Koos : Mijn vrouw is een grote favoriet van je! fout
Darius: Ik zit hier als mens, niet als artiest. goed
Robin: Dat van dat koekje vind ik niet zo tof fout
Beau: Ed, de regels veranderen niet, dus als jij hier even naartoe komt kunnen we erover praten. goed
Georgie: Ik draai er niet omheen, ik weet gewoon dat ik een mooie jongen ben goed
Annet: Cindy, ga eens opzij goed
Hieke: Straks moet je ook nog Ed zijn kont afvegen omdat hij daar allergisch voor is goed
Desiree: Ed zit gewoon naakt in bad!!!! goed
Een heleboel goed, maar de bovenstaande zijn nog fout, mede omdat je je niet aan de BB2 tip hebt gehoudenquote:Op zondag 6 augustus 2006 18:21 schreef Nostalgist onder andere het volgende:Ok, mijn raad-ronde:
- Ja hoor, mevrouw gaat weer schijten - Frank
- Dat slapen, dat zie ik hier als een verloren zaak - Andries
- Mijn leven is een moppentrommel - Robin
- Echt, het schijnt dat de stomste mensen van Nederland in Leiden wonen - Coos
- We zijn verdomme geen getrouwd stel! - Mustafa
- Dat van dat koekje vind ik niet zo tof - Leo
- Mijn vrouw is een grote favoriet van je! - Ruud
- Er zit ook wel iets van heimwee bij - Mona
- Belangrijk is dat we lekker gaan oinken!! - Ed (van de tattoo)
quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:18 schreef Hunter het volgende:
[..]
Een heleboel goed, maar de bovenstaande zijn nog fout, mede omdat je je niet aan de BB2 tip hebt gehouden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |