waar heb ik die naam eerder gehoord............quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:38 schreef AntonDingeman het volgende:
Nefertiti
Nefertittiesquote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:39 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
waar heb ik die naam eerder gehoord............
ow wacht, dat was vanavond : bij King of Queens
Germaanse.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:41 schreef wyccie het volgende:
Bij welke culturele beschaving moeten we zoeken?
Klopt.quote:
Die zullen we iets uit moeten stellen aangezien niet iedereen op het moment in NL is. Ik heb met asmo afgesproken om daar verder over te brainstormen als ik weer terug ben, volgende week dus. Maar er zal zeker een meet komen, de vraag is alleen hoe en wanneer.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:46 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Zonder gein: is er nog nieuws over de deel 100 meet?
Mag ik nog komen?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die zullen we iets uit moeten stellen aangezien niet iedereen op het moment in NL is. Ik heb met asmo afgesproken om daar verder over te brainstormen als ik weer terug ben, volgende week dus. Maar er zal zeker een meet komen, de vraag is alleen hoe en wanneer.
Internet is hier echt vaag trouwens, het ene moment supersnel en het andere moment heel erg traag.
Door z'n MSN buddy.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:47 schreef k_man het volgende:
Geflashed? Door wie?
Ik snap er niks van. Wat heeft dat hiermee te maken?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:49 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Door z'n MSN buddy.
Que?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:45 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik heb ook geen Frank Kramer pointers meer.
Nou, er werd iets gevraagd...oh ja over waarom je van bier altijd zo moet plassen.... Irakeez komt met een mooi stuk tekst. Iemand vertrouwde het niet en googlede die tekst. Kwam dus van één of andere scholierensite. Irakeez zei dat hij niet had gegoogled, maar aan iemand op MSN had gevraagd die dat zou moeten weten. Hij zei dat die kerel hem dus had geflashed. Wij allemaal boosquote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:45 schreef MaJo het volgende:
Irakeez geflashed? Vertel me meer
En ik heb geen mail van Asmo gehad over een nieuwe OP. Zou wel fijn zijn als hij dat wel even laat weten
Dat is hoe hij eens aan het antwoord op een vraag kwam. Irakeez leerden we kennen als een naïeve niet al te snuggere knuffelbeer.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:50 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik snap er niks van. Wat heeft dat hiermee te maken?
Doordat ie geflashed werd?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:51 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Dat is hoe hij eens aan het antwoord op een vraag kwam. Irakeez leerden we kennen als een naïeve niet al te snuggere knuffelbeer.
flessen.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:52 schreef k_man het volgende:
[..]
Doordat ie geflashed werd?
Had z'n msn-maatje het antwoord op z'n kont getatoeerd ofzo?
Oh ja, dat was ook de grap. Het is dus flessen, maar hij schreef flashen.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:52 schreef theSummoner het volgende:
Wat is flashen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |