het is ORVAL, maar ik vind t goed genoegquote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:13 schreef Jayhawk het volgende:
ohval
had mezelf al even gecorriceerd, lag op het puntje van mn tongquote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:15 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
het is ORVAL, maar ik vind t goed genoeg
jayhawk +1
en t is echt lekker bier
het is een ovale vormquote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:15 schreef AntonDingeman het volgende:
en WTF heeft dat met de vorm van de fles te maken
O, ok.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:17 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
het is een ovale vorm
enige fles die zo'n vorm heeft. als je bierkenner bent, weet je zoiets, nofi.
inderdaad, die derdequote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:19 schreef AntonDingeman het volgende:
parasitisme - gastheer gaat er op vooruit, parasiet niet
mutualisme - beide gaan er op vooruit
....
eh de 3e ...
close, als je de omschrijving geeft reken ik het goedquote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:20 schreef AntonDingeman het volgende:
iets met communalisme
Ja ik heb het per ongeluk om gedraaid.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:20 schreef wyccie het volgende:
En ik dacht dat symbiose dus was dat 1 er op vooruit gaat, en de gastheer heeft er geen last van. En dat parasitisme is dat de parasiet er op vooruit gaat, en de gastheer er hinder van ondervindt.
Klopt,quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:21 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Ja ik heb het per ongeluk om gedraaid.
commenalisme is dat de een er op voor uit gaat en de ander staat er onverschillig tegenover
klopt maar een parasiet heeft een gastheer nodigquote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:24 schreef AntonDingeman het volgende:
symbiose - beide zijn nodig om voort te kunnen leven
Lag op het puntje van mijn tong.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:30 schreef Jayhawk het volgende:
frequentie heterozygoten en de homozygoten kan worden berekend aan de hand van allelfrequenties
p2 +2pq+q2=1
Was het sarcastisch bedoeld?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:32 schreef macondo het volgende:
Lag op het puntje van mijn tong.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |