als ik gezond wil eten ga ik niet naar de burqa king.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:15 schreef Dikkiedik_2003 het volgende:
Iiieeew vitaminen, groen, ieew bah! straks wordt je nog ziek!
maar ik ben dan ook een vergislamietquote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:15 schreef David Letterman het volgende:
gelukkig beheers jij de Nederlandse taal uitstekend...
Inderdaad, groente is gezond spekbuik!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:24 schreef Little_Meanie het volgende:
je zou beter wat groenten eten dikzak
dat bepaal jijquote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:24 schreef Little_Meanie het volgende:
je zou beter wat groenten eten dikzak
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:23 schreef Beach het volgende:
Ach, geniet als je denkt dat die moslims varkensvlees moeten aanraken (als er überhaupt al vlees inzit)
en thuis kijken ze naar de jaren tacht cult serie geitrider met iman hasselhof in de hoofdrolquote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:51 schreef Beach het volgende:
Als er zoveel moslims werken, hebben ze dan ook een McHalal?
Of een McGoat![]()
![]()
Dacht dat ik altijd de enigste was, die geen konijnenvoer lustquote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:14 schreef gebruikersnaam het volgende:
Vandaag had ik weinig tijd om eten te kopen/koken.
Dus ik dacht ik ga even snel langs de Burqa king
Daar nemen ze tegenwoordig zoveel mogenlijk mensen aan die in hun vrije tijd een andere taal spreken.
Ik wil mijn burgers altijd zonder groenvoer, dus gewoon brood,vlees en saus.
Alleen lukt het die trutten daar bijna nooit om mij de aangepaste burger zoals bestelt te leveren.
En ik haat konijnenvoer.
het topic pest de dislectische onder ons, is een deur verder.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:01 schreef Zpottr het volgende:
Mogenlijk?
Bestelt?
Ook jouw vrije tijd zeker?
Volgens mij was jij degene die begon over andermans taalbeheersing te klagen...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:03 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
het topic pest de dislectische onder ons, is een deur verder.
Godverdomme, dat is een bekende reet.quote:
Al die nepdyslectische medemensen die eerder gewoon te lui waren om op te letten destijds en nu gebruik maken van een andermans echte handicapquote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:03 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
het topic pest de dislectische onder ons, is een deur verder.
Waar ken je de reet van???????quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:11 schreef TrenTs het volgende:
Godverdomme, dat is een bekende reet.
diagnose op afstand.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:11 schreef woooohaa het volgende:
[..]
Al die nepdyslectische medemensen die eerder gewoon te lui waren om op te letten destijds en nu gebruik maken van een andermans echte handicap.
Ik heb geen idee van wie-ie is, maar ik zie 'm redelijk vaak voorbij komen.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:12 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Waar ken je de reet van???????![]()
In onzin en klaagbaakquote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:13 schreef TrenTs het volgende:
Ik heb geen idee van wie-ie is, maar ik zie 'm redelijk vaak voorbij komen.
Oeh, ik had al een voorgevoel toen ik na m'n reactie ff je profiel checkte... *gaat ff wat zand happen*quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:12 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
diagnose op afstand.
je lijkt godverdomme jomanda wel.
en nu weer terug je kast in ksssssssssst
Op internet, op andere fora waar ik zit.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:14 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
In onzin en klaagbaak![]()
of ook op tv en internet website?![]()
Nee, maar ik krijg zo vaak de vraag wie die is dat ik het nu zelf ook wel eens wil weten.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:15 schreef TrenTs het volgende:
Op internet, op andere fora waar ik zit.
Hoezo? Is-ie van je vriendin?
ja doegggggggquote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:14 schreef ArendBarend het volgende:
Anders vreet je die hamburger gewoon op zoals je em krijgt, in plaats van zo te zeiken, als je een andere burger wil moet je em zelf maar klaarmaken![]()
Ik krijg nu via MSN te horen dat-ie best van 'Vanesse Blue' kan zijn.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:16 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Nee, maar ik krijg zo vaak de vraag wie die is dat ik het nu zelf ook wel eens wil weten.![]()
dat bepaal jijquote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:23 schreef Simmertje het volgende:
Mensen die hun sla tussen hun burgers vies vindenzeikerds
Hoezo zou ik smaakloze irritante sla tussen mijn hamburger willen?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:23 schreef Simmertje het volgende:
Mensen die hun sla tussen hun burgers vies vindenzeikerds
dan moet je het eens een keer zonder konijnenvoer proberenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:24 schreef TrenTs het volgende:
Bij Burger King is het trouwens altijd goor. Het vlees smaakt of ze het in een asbak rondgedraaid hebben.
Is die te licht voorquote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:20 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ik krijg nu via MSN te horen dat-ie best van 'Vanesse Blue' kan zijn.
Ik stel voor dat we gaan zoeken dan.quote:
Die smaak komt van het vlees.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:26 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
dan moet je het eens een keer zonder konijnenvoer proberen
Daarnaast vind ik het goor dat toen ik er laatst es at ik tijdens het eten mijn handen moest gaan wassen omdat de saus er uit bleef lopen en zo ongeveer tot aan m'n ellebogen zat. En ja, ik ben boven de 4 en ja ik heb mijn basisschool afgemaakt.quote:
Een rokerig smaakje kan onmogelijk van groenten afkomstig zijn.quote:
daar kan allesquote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:30 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Een rokerig smaakje kan onmogelijk van groenten afkomstig zijn.
Behalve lekker vlees blijkbaar.quote:
als het ze lukt om dat groenvoer eraf te laten welquote:
Uhuh.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:32 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
als het ze lukt om dat groenvoer eraf te laten wel![]()
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:27 schreef TrenTs het volgende:
Ik stel voor dat we gaan zoeken dan.
een broodje,vlees en saus. en dan zonder groenvoerquote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:52 schreef LXIV het volgende:
Als allochtonen uitkeringen trekken is het niet goed, als ze ons werk afpakken is het niet goed.
Is het nu ook al niet meer goed wanneer ze bij de Burger King werken? Wat wil je dan?
Hij zal dit 'grapje' vandaag wel gehoord hebben, en wil daar uiteraard de patserquote:
De smaak komt van de spug die ze er bij elke burger opspugen.quote:
ach god, kindje is ook net eeen maandje op fok.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:57 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Hij zal dit 'grapje' vandaag wel gehoord hebben, en wil daar uiteraard de patser
mee uithangen op fok.Weliswaar in een baggertopic.
Je vergeet Burqa king. Wees dan én consequent en gebruik twee hoofdletters of geen enkele én schrijf het goed: Boerka King.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:01 schreef Zpottr het volgende:
Mogenlijk?
Bestelt?
Ook jouw vrije tijd zeker?
wil jij niet zo vaak het woordje en in een zin gebruiken met een streepje er boven.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 08:48 schreef Rio het volgende:
[..]
Je vergeet Burqa king. Wees dan én consequent en gebruik twee hoofdletters of geen enkele én schrijf het goed: Boerka King.
Doe ik. Als jij sterft.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 08:50 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
wil jij niet zo vaak het woordje en in een zin gebruiken met een streepje er boven.
Is dit nu de retoriek van het overmogen?quote:
oNvermogen, gij ééncellige.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 08:54 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
Is dit nu de retoriek van het overmogen?
lekker makkelijk, maar antwoord geven ho maarquote:
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 08:53 schreef Rio het volgende:
[..]
Doe ik. Als jij sterft.
En als jij een bron aanhaalt om te bewijzen dat je gelijk hebt, zou ik daar niet de engelstalige wiki voor gebruiken, jij mislukt hoopje ellende. Ik zou het knap vinden wanneer je jouw versie in de Van Dale terugvindt.
Wat ik probeer aan te tonen is dat onze taal best makkelijk is, mits je maar niet zoals jij het grootste deel van je hersencapaciteit gebruikt om constant aan de geslachtsdelen van iemand van dezelfde sekse te denken.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 08:58 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
lekker makkelijk, maar antwoord geven ho maar
Nee ,wat jij wil proberen dat lukt je niet.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:00 schreef Rio het volgende:
[..]
Wat ik probeer aan te tonen is dat onze taal best makkelijk is, mits je maar niet zoals jij het grootste deel van je hersencapaciteit gebruikt om constant aan de geslachtsdelen van iemand van dezelfde sekse te denken.
Wehehe, wat hap jij makkelijk zeg.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:08 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
Nee ,wat jij wil proberen dat lukt je niet.
En dan ga je maar een beetjede taalpurist uithangen, en misplaatste opmerkingen maken.
En dat terwijl je eigenlijk maar 1 hoopje zieligheid bent, en de aandacht eigenlijk niet waard bent.
Je zou jezelf eens geestelijk moeten laten nakijken ipv je zo druk maken over de taal beheersing van anderen.
Maar het is wel lekkerquote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:07 schreef AcidBurner het volgende:
zo ziet het er echt wel NOOIT uit als je het op je bordje krijgt he :-)
o ja, je komt er niet meer uit, en noemt het nu happen.quote:
Zeg eens, afschuwelijk stuk tuig dat je bent, als je dit nog even wilt voortzetten vind ik het ook prima hoor. Als jij een internetbash stoer vindt haak ik wel in. Ik dacht alleen dat het wel mooi geweest was, maar als je wilt kun je 'm krijgen. Your call.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:50 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
o ja, je komt er niet meer uit, en noemt het nu happen.
Die paar verzoekjes aan mijn kant om te sterven waren zeker ook hapgrapjes
happen doe je maar bij de burqa king, en dan zonde groenvoer.
Nee jouw serieuze gebral mag er wezenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:46 schreef Friedel_Crafts het volgende:
Wat is die gebruikersnaam toch een mongool. En hij is al getrouwd? Hij klinkt als een 14 jarig gefrustreerd ventje dat geen groentes lust. "boehoe, ik wil geen groentes, die moet ik bij mama ook al eten, dus als ik naar de Burger King ga wil ik alleen vlees". En hoe hij dan reageert op de reacties van andere mensen hier..., wat een clubjoker.
Welk serieuze gebral? En het is toch geen enorm zielig zoals een 36 jarige (ervan uitgaande dat zijn profiel klopt) vent zich aanstelt als een kleuter wanneer hij een blaadje sla op zijn hamburger krijgt?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:47 schreef Camplo het volgende:
[..]
Nee jouw serieuze gebral mag er wezen![]()
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:49 schreef Gstyles het volgende:
Doe mij maar Mek Deunals ipv Burgah King![]()
Als hij vraagt van NIET, heeft ie gelijk. Daar staan die kanslozen in Burqa King voor.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:49 schreef Friedel_Crafts het volgende:
[..]
Welk serieuze gebral? En het is toch geen enorm zielig zoals een 36 jarige (ervan uitgaande dat zijn profiel klopt) vent zich aanstelt als een kleuter wanneer hij een blaadje sla op zijn hamburger krijgt?
De Burger King heeft een stuk of 8 broodjes in haar assortiment en daar heb je maar uit te kiezen. Het is geen superdeluxe lunchrestaurant waar je je broodjes samen kan stellen. En als je geen hamburgers met groenten lust ga je maar ergens anders heen. Als ze elk broodje naar ieders wensen zouden moeten klaarmaken zou het een eeuwigheid duren en dat is niet de bedoeling bij een fastfood restaurant.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:50 schreef Camplo het volgende:
[..]
Als hij vraagt van NIET, heeft ie gelijk. Daar staan die kanslozen in Burqa King voor.
Je bent wel zielig.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:44 schreef gebruikersnaam het volgende:
je kan de broodjes bestellen zoals je wilt.
Ze hebben er zelfs extra knopjes voor op de kassa.
Het enige wat die wandelende hinderwet vergunningen hoeven te doen is de bestelling juist opnemen, en doorgeven.
Daarna betaal ik, en wens ik te krijgen wat ik bestel.
dan kan je me een zeur vinden, maar als ik bij de autodealer een auto met Airco bestel, en ze leveren hem zonder Airco ga ik ook klagen.
Zo ook bij de burqa king. en dat heeft niets met zielig te maken
wat een domme sukkels zijn jullie, of jullie willen het niet begrijpenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:58 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Je bent wel zielig.
Als je zo graag de controle wilt hebben over wat je eet, dat smeer je potdomme maar zelf een boterham met kaas. Is tenminste nog gezond ook.
Oja, het steevast blijven gebruiken van 'burqa king'is ook zielig.
Ik heb potdomme gelijk, en dat weet je zelf ook donders goed.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:17 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
wat een domme sukkels zijn jullie, of jullie willen het niet begrijpen![]()
ik wil gewoon krijgen wat ik bestel , en niet zelf maken.
Nee maar als je geen sla meer wilt op je burger ben je echt inning innig triest..quote:
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:19 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Ik heb potdomme gelijk, en dat weet je zelf ook donders goed.
Je hebt niks te willen. Je vreet maar op wat je krijgt.
Wees blij dat je wat te eten hebt. De arme kindertjes in Afrika hebbe niets eens te eten![]()
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:52 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
en thuis kijken ze naar de jaren tacht cult serie geitrider met iman hasselhof in de hoofdrol
de enige keer dat jij gelijk hebt, is als je besluit van de euromast af te springen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:19 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Ik heb potdomme gelijk, en dat weet je zelf ook donders goed.
Je hebt niks te willen. Je vreet maar op wat je krijgt.
Wees blij dat je wat te eten hebt. De arme kindertjes in Afrika hebbe niets eens te eten![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |