En dat vond jij niet schokkend?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:53 schreef Loedertje het volgende:
Alsof dit zo schokkend is zeg, mijn exhuisbaas kwam na 3 maanden met een soortgelijk voorstel, ik ging er niet op in, buurmeisje wel .
Denk niet dat z'n bedrijf blij zal zijn als hij dat met z'n werkadres zou hebben gedaan.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:46 schreef weasel85 het volgende:
n zakenman met een hotmail account ?![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:07 schreef Godlike02 het volgende:
> NWS
Hangt van de aftrekposten af ?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:14 schreef thabit het volgende:
Zou ze nog huursubsidie kunnen krijgen?
daarom wil ie ook een footooooquote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:19 schreef Camplo het volgende:
Wel balen als er een lelijke pad zich aanmeldt.
Zit je daar een dikke paap te neuken ^^
zie het idd al helemaal voor je... wat een trieste gast!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:19 schreef Aventura het volgende:
Ik had een keer een kamer geregeld, alles geregeld en overeengekomen. Toen ik tijdens het telefoongesprek wilde afpreken om de sleutel over te dragen etc. werd me verteld dat er nog 1 voorwaarde was: 'Je moet wel je benen spreiden'. Ik heb hem echt keihard uitgelachen.
Inderdaad. Trouwens, iets heel anders: iedereen heeft het over een smerig oud ventje, maar dat is ook maar een aanname.. genoeg heren van die leeftijd die er prima uitzien. Mannen worden immers aantrekkelijker naarmate ze ouder wordenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:58 schreef Djaser het volgende:
Als ik 47 jaar, alleenstaand, en een kamer over zou hebben had ik het misschien ook wel gedaan
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:58 schreef Djaser het volgende:
Als ik 47 jaar, alleenstaand, en een kamer over zou hebben had ik het misschien ook wel gedaan
Belgie en schijnbaar vertrokken/verdwenen ... do your math.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:34 schreef LintuxCx het volgende:
Hmm, stond deze advertentie niet een jaar geleden al ergens op Fok!? Of misschien is d'r net weer een sletje vertrokken, dat zal 't wel zijn.
zO IS DAT. wIJ HEBBEN VEEL LEKKERS TE BIEDEN.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:22 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Inderdaad. Trouwens, iets heel anders: iedereen heeft het over een smerig oud ventje, maar dat is ook maar een aanname.. genoeg heren van die leeftijd die er prima uitzien. Mannen worden immers aantrekkelijker naarmate ze ouder worden
Goed hoorquote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:37 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
[..]
zO IS DAT. wIJ HEBBEN VEEL LEKKERS TE BIEDEN.![]()
Ja maar hij vroeg al om een foto en dan kan die alsnog zeggenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:19 schreef Camplo het volgende:
Wel balen als er een lelijke pad zich aanmeldt.
Zit je daar een dikke paap te neuken ^^
hoerquote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:39 schreef HiZ het volgende:
Ik kan het ook niet zo heel erg schokkend vinden.
Ik kan me ook wel herinneren dat ik ooit toen ik 18 was gestrand was met veel te weinig geld voor een hotel in Benidorm. Ik moest dus wachten tot de volgende ochtend tot ik de trein terug naar het huis van mijn ouders kon nemen. Ik ben toen naar een bar geweest en heb me laten oppikken door een man die er wel aardig uitzag, maar waar ik verder vooral een plek om te slapen in zag.
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:00 schreef Zyggie het volgende:
Zo die ik het al jaren. Vrouwen mogen een nacht blijven slapen, gratis en voor niks.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |