Wanneer er geniepigheid in het spel is zou ik nog kunnen overwegen het gedeeltelijk met je eens te zijn. Er is hier echter sprake van duidelijke afspraken vooraf. (dat is al meer dan in de meeste relatiesquote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:52 schreef doppelgänger het volgende:
Je ziet het dus als een soort contact advertentie met een lokkertje?
Het begint dus meteen al met scheve verhoudingen, hij heeft een machtsmiddel over haar (onderdak) en misbruik ligt dan altijd op de loer IMHO.nog even afgezien van het leeftijds verschil (hij 47 jaar en zij 18~25 jaar) en het feit dat het wildvreemden van elkaar zijn.
Het doodkalm af doen met "het is gewoon samenwonen" vind ik naīef, maar goed das mijn mening.
Kun je het niet vaker?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:50 schreef A_L_N_F het volgende:
te huur:
kamertje in enschede. 2,5 x 2 meter.
faciliteiten:
grote huiskamer
2 wc's
1 badkamer
nette keuken
elke dag een lekkere maaltijd
4 lieve huisgenoten
en je hoeft slechts 2x per week sex te hebben met ons
jawel maar als je ze het vaker dan 8 keer per week moet doen dan wordt het zo'n smerige smeerboel in haar kutje en kontjequote:
Nu maar wachten tot de vadzige studentes zich aanmelden...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:12 schreef A_L_N_F het volgende:
[..]
jawel maar als je ze het vaker dan 8 keer per week moet doen dan wordt het zo'n smerige smeerboel in haar kutje en kontje![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |