Nee, de trein naar Amsterdam gaat via den bosch utrecht amsterdam.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:40 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Kom je over Rotterdam? Dan kunnen we samen reizen vanaf Rotterdam!
Ow, je bent een soort portiek-snol?quote:
Ja, je kunt als jongens zijnde niet ongemerkt de Fame binnenstappen. Je wordt zo opgemerkt.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ow, je bent een soort portiek-snol?
Ja dna had ik je wel meteen kunnen spotten ja, zonder de hele winkel door te hoeven.
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:29 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja, je kunt als jongens zijnde niet ongemerkt de Fame binnenstappen. Je wordt zo opgemerkt.
Gelukkig sta ik zaterdag achter de kassa, hoor ik netquote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ow, je bent een soort portiek-snol?
Ja dna had ik je wel meteen kunnen spotten ja, zonder de hele winkel door te hoeven.
Dus je vindt het niet gezellig om met mij te reizen?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, de trein naar Amsterdam gaat via den bosch utrecht amsterdam.
Die via Rotterdam dat is de trein naar Den Haag.
Juhwel. Alleen zo rijdt de trein nou eenmaal niet. Da's de verkeerde treinquote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:36 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dus je vindt het niet gezellig om met mij te reizen?
Alleen ik kan zo nu en dan onopgemerkt binnenwippen.quote:
Nee ik ik ga ook niet met de trein naar Amsterdam.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:36 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dus je vindt het niet gezellig om met mij te reizen?
Dan stap je in Rotterdam over?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Juhwel. Alleen zo rijdt de trein nou eenmaal niet. Da's de verkeerde trein
Zo af en toequote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:39 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Alleen ik kan zo nu en dan onopgemerkt binnenwippen.
Of jij reist eerst naar Utrechtquote:
Alleen al om jou te kunnen zieken niet.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Of jullie blijven thuis.
Mij heb je er niet mee hoor. De kans dat je elkaar namelijk tegenkomt is dermate klein.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:49 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Alleen al om jou te kunnen zieken niet.
Schrijf je eerst meters profieltekst boordevol aanknopingspunten, krijg je een "hoi, alles goed?"quote:ruben1980: he hoi
DennisM: hoi
ruben1980: alles goed?
DennisM: "Kom je hier vaker? Wil je wat drinken?" Zoiets?
ruben1980: eh, ja, maar wil je wat drinken? = ...
Het oog van CDP rust nooit.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:29 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja, je kunt als jongens zijnde niet ongemerkt de Fame binnenstappen. Je wordt zo opgemerkt.
R'dam/Den Haag is ook om voor mijquote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:48 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Weet je hoe ver dat om is!??
En ik moet Yost nog oppikken in Den Haag
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:18 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Het oog van CDP rust nooit.
En bekritiseert mijn kleding!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |